Am debarcat în acel port. Erau foarte puţine bărci, dar şi cele care erau, erau foarte mici şi semănau cu şalupe obişnuite. Se pare că lumea de aici nu prea a plecat. Klio în fuga mare strigă oamenilor de pe navă să rămână acolo. Noi urma să căutăm o doamnă, presupun, pe care o chemă Bonnie. Arzon se apropie din spate uşor lovindumi umărul.
-Am ajuns. -spuse el.
Am coborât toţi. Luca era cam cu părul răvăşit şi de pe somn. Portul ăsta e cel mai straniu pe care ochii mei inocenţi l-au văzut. Înafară de oameni stranii care duceau cu ajutorul mâinilor făcute din apă bacuri cu apă! Sau cei care aprindeau felinarele doar cu un pocnet din degete. Sau copii mici care alergă pe străzi şi care cu o ridicare de mână deschid uşile şi geamurile. Sau creaturi mari, probil troli, care vând fructe nemaipomenit de gustoase. Trecusem pe lângă una din tarabele trolilor şi Arzon luase un măr. Îl aruncă şi-l prindea de câteva ori în mână. Trolul ţipă ceva la ce nu am atras atenţia. La ţipetele trolului Arzon scoase din buzunar 2 aurii şi le aruncă trolului. Klio din greşeală atinse o domnişoară de umăr.
-Hei, mai uite pe unde mergi!- ţipă ea.
-Îmi cer scuze, domnişoară, nu cunoaşteţi unde locuieşte Bonnie?!- întrebă el.
Orice numai nu întrebarea asta stupidă! Dar spre îngrijorarea mea ea ia răspuns.
-Mama?! Pentru ce o cauţi pe mama?! Cine eşti?!- fata ridică o flacără în faţa lui Klio.
Din spate se auzi o voce răguşită şi obosită de fată.
-Oh Dumnezeule, tu proasto, Sisi am alergat după time o jumătate de oraş. Îţi vine să crezi, mama are nevoie de ajutorul tău!- îi spuse furioasă fata.
Observâdn în faţă străini, ridică o bulă de apă şi o îndreptă spre faţa mea. Brusc ochii mei se fac negri. Simt asta. Cum? Dacă ca de obicei văd perfect, cu ochii negri mă simt mai puternic şi vederea mea se întunecă un pic.
-Nu te-aş sfătui să o pui în faţa mea.- rece spun eu la ce fată şovăie.
Mult timp de explicat, dar Klio totuşi a reuşit să convingă acele fete să ne conducă acolo. Un drum lung şi întunecos şi brusc foarte multă lumină. O casă maro cu două etaje, foarte bine îngrijită. Una din fete, pe care am înţeles că o chemă Sisi, ne deschise uşa. Să ştii că este foarte frumoasă, sau aproape ideală. Are părul de un galben rece şi ochii căprui foarte deschis. O faţă proeminentă. Dar acum foarte furioasă. O doamnă supărată şedea cu spatele la noi, rezemată în podurile palmei de masa de bucătărie.
-Sisi Reinheart! Unde naiba umbli?!- tună femeia şi se întoarse spre noi. Dexte şi Dylan speriaţi sau ascuns după spatele lui Klio şi Luca. Doamna brusc se făcu aşa de bună la suflet.- Oh, Dumnezeule, de ce nu ai spus că avem oaspeţi intraţi!
-Doamnă Bonnie...- începu Klio
- De unde ştii numele meu?!- întrebă ea.
-Kayda e mama noastră! - am spus eu.
Una din fete tutuşi ţinea un cuţit din flacără în mâini, întins spre faţa lui Luca.
-Oh! Ia naibii sabia asta din faţa mea! Sau îţi arăt eu ce pot!- ţipa Luca.
Da Luca, fratele meu, acum are puteri magice. Controlează fulgerul. Cea mai stranie putere pe care o are cineva din noi. Doar că ar trebui mult timp ca să o poată controla normal.
Brusc simt că cineva mă priveşte intens din spate. Acest cineva e o persoană asemănătoare cu Arzon. Se pare că la fel controlează apa. Îl ghiontesc pe Arzon rugândul să se uite cine e.-Era o fată în mantie neagră... Poate îi spunem lui Klio?!- îmi răspunse acesta un pic speriat.
-Nu, nu trebuie.- glasul meu era foarte decis.
-Kayda...sora mea....-doamna începu să plângă, dar după ascultă liniştită vorbele lui Klio despre cele întâmplate. Apoi continuă - Păi atunci voi sunteţi eroii. Cei care trebuie să o salveze pe sora mea mai mare!
-Cine sunt aceşti eroi cum ei au apărut?- întreb eu.
-Deci voi nu ştiţi... Atunci vă povestesc eu. Cu mulţi ami în urmă, când deabea -deabea apărea lumea şi Dinastia Soarelui, existau zeii. Aceştea răspundeau de bine şi rău. Când răul sub formă de 7 şerpi a scăpat şi trebuiau să atace soarele, zeii au creat un singur erou. Abraxis. Făcut de mână rapidă doar ca să găsească pumnalui suprem. Dar pumbalui lăsă urmă peste copilul care l-a găsit. Un semn de naştere în formă de peşte. Abraxis nh area nicio calitate, doar cea de a omorâ. El aduse copilul mai rapid decât au venit şerpii. Copilul înjunghiase soarele. Iar Abraxis păzea palatul până la coronarea noului Soare. După aceasta zeii iau dat lui Abraxis un colţ de cer unde acum veghează ceilalţi eroi din urma lui. De fiecare dată Abraxis cerea zeilor eroi mai mulţi cu caliţăţi omeneşti, nu de fiară, cum le are el. Astfel au fost 3, 5 şi acum voi 7 eroi. Abraxis nu avea înţelepciunea cum o are Klio, el nu avea judecată cum o are Rim, el nu avea furie cum o are Luca, el nu avea cinste cum o are Dexter şi Dylan, el nu avea iubire cum o are Arzon şi el nu avea decizie cum o are Siren. Voi sunteţi cei care trebuie să găsiţi acest pumnal să o sculaţi din somn adânc pe Kayda. Aşa istoria va deveni la locul său. -ne spuse Bonnie.
Mai târziu ne ospătă şi mai vorbj cu noi. Klio şi Rim păreau interesaţi de cele două surori Sara şi Sisi. Care participau în Olimpiadele Elementelor, sau mai bine spus participau dacă erau patru îm grup. Klio şi Rim erau deacord ca să participe. Unde li s-a dus mintea?! Trebuie să o salvăm pe mama în loc ca să oferim prioritate şi victorie pe tava, la două fete. Niciodată nu am iubit fetele de genu. Toate fetele sunt la fel! Au nevoie de bani! Brusc îmi amintesc de acea fată care mă urmarea prin geam. Şi nuştiu de ce creerul meu începu să spună că ea nu e ca toate.
CITEȘTI
AL ŞASELEA SOARE
FantasyKayda- proclamată de universul Zeilor să-şi omoare iubirea vieţii, lasă în urma ei multe secrete forţate. Cu puterea celor 7 şerpi, sufletul ei este forţat să plece în altă lume, lăsând în urma sa 7 băieţi neajutoraţi. Însă băieţii tari de fire mere...