Sala e plină. Oamenii în aşteptarea începerii duelului ţipă şi chiuie de parcă ar fi nişte câine scăpaţi de pe lanţ la o nuntă. Serios mă doare capul. Dar în schimb aştept aş zisul " triumf" al hulubaşilor îmdrăgostiţi. Şi ştii ce au mai spus, că dacă ei câştigă, dau o petrecere la care este invitat tot oraşul. De la bun începunt Arzon a spus că nu dă un aur! De la acea întâmplare cu magazinul a trecut o zi. Speram că el să apară, dar acesta nu a apărut. Scandal lui Klio nu i-am făcut, dar puteam să i-l fac uşor! Trădător nesimţit!
-Doamne şi Domnilor Olimpiadele Elementelor încep chiar acum! Şi primele echipe vor fi: Niston în frunte cu Klio - echipa iese triumfătoare în costume roşii cu vreo două detalii negre, ridicând mâinele în semn de salut fanilor săi - şi echipa adversară este Platin în frunte cu Karmen. -anunţase prezentatorul.
Karmen? Echipa adversară? O clipă aplauzele şi cheuelile în capul meu sau oprit. Totul se întâmpla în mod încetinit. Karmen era acolo în spate cu încă 3 persoane în costume complet sure dar zonele genunchilor şi a coatelor erau negre. Brusc mă apucă alarma. Arena aceea era făcută în aşa fel încât dacă adversarul loveşte mai tare, celălat cade de la înălţimea de 4 km în apă. Şi persoana dată se întoarce doar în următoare rundă. Şi dacă o izbesc pe Karmen? eu nu pot să o ajut!
Şocat cum nu se mai poate, aud lângă mine glasul lui Arzon.-Asta e prietena ta aşai?
-Da...- i-am răspuns.
Arzon întoarse capul spre mine apucându-mă de obraji.
-Băiete ea e puternică, dacă nu o să câştige, ceea ce nu o să se întâmple, măcar va fi bine.- mă linişte el.
-Şi dacă nu? Ce atunci?- încep să mă panichez.
-Ea e tare, e super puternică, mă crezi? Va fi bine!- îmi băgase în gură un pumn bun de pop-corn.
-Despre ce discutaţi?- întrebă Dexter cu un zâmbet ca de maniac.
- Oh, Siren îţi faci griji pentru fraţi?- întrebă Dylan cu un glas piţigăiat.
-Pff, de ei trebuie să-ţi faci griji atunci când vor viola o fată, aşa nu!- zise plictisit Arzon.
Băieţii râd de numai pot. Boom! Rim a căzut în apă. Un " vezi ce ţi-am spus" al lui Arzon înăduşit de râs mă făcu şi pe mine să râd.
- Klio loveşte! Uh ce bătălie crâncenă! Chiara! O Dumnezeule nu pot să cred , prea frumoasa Chiara se va întoarce la noi în următoarea rundă. Echipa Platin a rămas cu 3 persoane, o să poată să câştige? Sara trece în faza a doua. Sisi cade în apă! Ea se va întoarce la noi în următoarea rundă. Oh şi iata runda întâi a luat sfârşit.- comentă prezentatorul în timp ce sună clopotul de sfârşit de rundă. Sunt doar 2 runde. Următoarea va fi decisivă. Tot mă îmtreb de ce nu-s 3.
Un fel de plite rotunde de sticlă, ridicau pe cei căzuţi în apă înapoi pe arenă. Toţi erau gata. Prezentatorul ne spune că e a doua rundă şi e decisivă. Câteva lovituri cu apă şi Sisi a căzut în apă. Rim concentrat la prietena lui la fel cade în apă. Prim simple lovituri cei trei din echipa Platin cad în apă. Karmen a rămas singură. Aici fraţii mei au încetat să râdă. Klio era decis să o lovească. Am strigat către ea. Fata întoarce ochii spre mine. Şi...o singură lovitură...costumul lui Karmen începe să ardă şi aceasta scoate un ţipat de durere. Arzon ridicase o mână în sus şi bruneta e învăluită într-o bulă de apa deasupra arenei. Arzon încearcă să mă atingă, dar nu poate. Simt cum ochii mei devin negri şi din ei curg lacrimi fierbinţi peste obraji. Simt cum pumnii mei eliberează o cantitate prea mare de foc. Oamenii din jurul meu fugeau deoarece se pare că am ars o parte din scaune. În acea bilă de apă Karmen deja era fără cunoştinţă. Întorc ochii spre Klio care mă privea speriat.
-Siren!- aud glasuri cunpscute strigândumă.
Simt un vânt uşor trecând pe spate. Klio a îndrăznit să o ardă! Dece nu a făcut asta cu un alt membru al echipei?! Simt cum în gât se orpeşte un nod. În mod straniu simt junghiuri de durere în spinare. Tot ce ţin minte e că nu mai vedeam nimic...
Autor:
Siren a ars o parte din scaune a arenei. Arzon încercă să-l ude cu apă, dar focul lui albastru-violet devenea mai mare. Dexter şi Dylan încercau să sufle cu un vânt puternic focul, dar acesta de parcă ar înghiţi complet vântul. Arzon observă acel bărbat, tatăl lui Karmen care încercă să îl manevreze pe Siren închegândui sângele. Arzon nu se mişcă. Din păcate Siren era de neoprit. Câteva clipe de şoc, şi Arzon înţelese că Siren nu are în el sânge omenesc. Siren nu e om... Arzon manevrează cu aceiaşi putere acel bărbat. Ridicândul deasupra pământului îl scoase afară din încăpere. Klio şi Rim erau şocaţi de cele întâmplate. Brusc tot focul dispăru şi în locul lui, din spatele lui Siren au apărut nişte aripi negre ca tăciunea cumplite. Pielea albă ca jadul a acestuia sa colorat în pete negre, de sânge... Sângele neobişnuit al lui Siren îl făcu pe Arzon să se apropie de el. Siren plana leşina deasupra arenei. Arzon îi atinse mâna. Un zgomot de parca se sparse ceva îl îndepărtă pe Arzon. Siren se învălui într-o sferă neagră însă străvezie. Toţi ceilalţi fraţi erau cuprinşi în sfere aurii în jurul lui. Siren se prăbuşeşte cu un bubuit adânc la pământ. Aripile au dispărut, nici măcar cicatrici nu erau. Erau doar acele pete negre şi maioul rupt. Ceilalţi fraţi au căzut lângă el, dar erau bine! Nu aveau nimic! Numai Siren arăta aşa de parcă ar fi fist asasinat, împuşcat şi aproape era mort. Atenţia lui Klio de la fratele său îi distrase ţipetele Sarei:
-Klio! Fata aia! Ea se scufundă în apă!- ţipă Sara încercând cumva s-o ajute.
Fară pic de stres Arzon o ridicase din apă pe arenă. Era vie. Karmen e bine. Bruneta se ridică ajutată de Sara şi Sisi. Rim îl luă pe Siren în spate ducândul acasă.
-Siren?! Siren!- îi ţipă în urmă Karmen, dar era prea slabă pentru a pleca după ei.
CITEȘTI
AL ŞASELEA SOARE
FantasyKayda- proclamată de universul Zeilor să-şi omoare iubirea vieţii, lasă în urma ei multe secrete forţate. Cu puterea celor 7 şerpi, sufletul ei este forţat să plece în altă lume, lăsând în urma sa 7 băieţi neajutoraţi. Însă băieţii tari de fire mere...