Siren:
M-am refăcut un pic. Pot merge, mă pot mişca, dar mă doare tot corpul în întregime aşacă tot rămân bandajat. După acea întâmplare pe care nu o ţin minte, toţi spun că am devenit indiferent şi rece. Şi că sunt foarte rău. Nuştiu. Eu nu am observat schimbări.
Dar acum nu despre mine merge vorba ci despre Olimpiadele Elementelor şi despre Karmen. Sigur că sentimentele mele pentru ea sunt şi mai puternice! Şi este super bine şi participă în prostia asta.
După ce am ars arena care după cum am înţeles era veche şi trebuia arsă, ne-au mutat la alta. Una mare de piatră, şi foarte încăpătoare pentru 50 000 de oameni. Şi mai sunt şi mici locuri gen tribune pentru echipe.-Deci! Prima zi a acestor Olimpiade nu a decurs bine, dar fie! Acum ne aflăm pe areana prea măritului Rege Dragon Circonis. Invitatul special a celei de a doua zi este Leontin Bastia- director al tiatrului principal al oraşului. Şi să trecem cât mai repede la prime competiţie! Deci ea se numeşte: " Roata adului". Ideea e că sunt înşirare pe tot oraşul căruţe legate cu lanţuri între ele care se mişcă. Finalul este aici pe arenă. Sper că o să alegeţi candidatul corect. - spuse prezentatorul.
-Mulţumesc! Vă mulţumesc mult pentru invitaţie, mulţumesc, mulţumesc!- spuse acel Leontin.
Cinstit arată foarte straniu mulţumind mereu.
De la echipa noastră (mai bine spus a lui Klio) pleacă Sara. Klio o sărută dulce pe Sara, la ce toţi oameni încep să ţipe de aşa moment frumos şi plăcut ochilor. Am făcut o mutră înăcrită.- Acuş o să vomit cu floricele şi curcubeu!- spuse Arzon punând mâinele la gură.
-Aduceţi o căldare!- spun eu râzând şi toţi în jur încep să râdă.
-Oh ce frumos moment de la echipa Nison. De la aceeaşi echipă Nison va participa preafrumoasa Sara! De la echipa Platin vine nemaipomenit de atrăgătoare şi talenta Blanca! De la câştigătoare anului trecut vine Horald! Echipa Dafa ne dă în primire pe micuţa Corisa! Oh fetiţa mea! Echipa Falun-Fionix ne-o prezintă pe Fabia! Haha ce bătălie crâncenă va fi! Şi să înceapă cursa! - prezentă pe toţi bărbatul cu paric alb.
Spun cinstit ma interesat fata asta din echipa lui Karmen. Blanca, ce nume straniu. Părul ei scurt şi galben şi chipul vioi, dar foarte alb mă făcu să cred că nu e om, hah spune cel care acum nu face diferenţă dintre nimic! Mai este una care ma interesat, Corisa. O faţă micuţă, cu păr zor la capete şi în rest alb. Într-o rochiţă scurtă, care mai nu ascundea nimic, dar nişte ştrampi negri compensau totul. Se poartă copilăresc şi e foarte veselă, dar ceva îmi spune că e un duşman de care Sara nu o să scape atât de uşor.
Sara alege să alerge înainte şi brusc gravitaţia de parcă ar respingi-o de pământ pe Sara. Apoi brusc o lipeşte cu un zgomot dur de pământ. O ridică şi o loveşte atât de tare încât Sara face o gaură în pământ. Klio şocat îi strigă numele. Iubirea lui la propriu a fost strivită.
-Scuze, te lecuiesc mai târziu!- spuse Corisa zâmbind copilăreşte şi luând-o la goană cu super ziteză.
Opa, iate uită câtă dreptate am avut despre copila asta! Toţi ceilalţi se foloseau de putere magică ca să ajungă în faţă, dar asta nu schimba nimic. Corisa era în faţa tuturor. Blanca se folosise de puterea magică pentru a îndepărta din cursa 3 persoane odată. Respectiv a rămas doar ea, Corisa şi Sara. Care în ciuda faptului că a fost trântită de o clădire pe care a spart-o s-a sculat şi a rămas în cursă. Sara se folosise de o vrajă că să o ardă pe Corisa, care rămase fără haine. Prezentatorului nu-i ajungea aer şi-i sărea paricul de pe cap de la aşa privelişte. Directorul de tietru mulţumea fără încetare! Corisă începu să ţipe. Fapta Sarei o ridicase mai sus şi rămase doar ea şi Blanca care arunca cu omăt magic în Sara. O privelişte normală.
Am luat privirea de la "luptă" şi o priveam pe Karmen care din răsputeri încerca să o încurajeze pe Blanca. Simţise cum o priveam şi a întors ochii spre mine. Întorc rapid ochii într-o parte simţind cum mi se ridică sângele în obraji. Cu coada ochiului am văzut, ea a zâmbit. Dar nu am simţit nimic. Indiferenţă totală faţă de acest zâmbet, care peste câteva secunde ma înfuriat. De ce? Nu prea îmi dau seama... Mă înfuriasem pe ea pentru că zâmbise? Ce naiba?!Lupta a fost câştigată de Blanca care a primit 8 puncte, ele sunt pe locul 1, noi pe al 2-a cu 6 puncte. Un început bun. Se pare că Sara nu mai poate patricipa. Iar prima luptă 2 la 2 o cerea pe ea. Însă trebuie să se bată cu Karmen şi am decis că plec eu de la Echipa Nison. Asta e am vrut s-o văd în bătaie. Auzint numele meu, şi văzândumă cum cobor şi vin pe arena de bătălie, ochii ei par puştii şi corpul se îmoie. Ce are?
-Deci de la echipa Platin vine Karmen, or de la echipa Nison vine Siren care o înlocuieşte Sara strivită de tot la moment. Deci lupta 2 la 2 durează 30 de minute. În acest răstimp vă bateţi pănă la ultuma picătură de putere. Regula principală este timpul! Şi start!!- anunţă prezentatorul. Cinsti spunândumi numele am simţit fiori de plăcere şi câteva miii de priviri fascinate de fete.
-Mulţumesc, vă mulţumesc din tot sufletul şi pentru todeuna! Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc!- spuse cu jn glas ridicol de neplăcut tetristul în costum roşu! Ceva nui bine cu el.
Karmen loveşte prima folosind vârtejul de apă, iar eu ca prin ureche acului nimeresc cam mai sus deasupra lui la un metru. Karmen reacţionase rapid şi furia ei se prefăcu în nişte săbii ascuţite de apă. Care îmi tăoase bandajele de braţe. Am tot corpul bandajat. Oh, măcar lumea a văzut că am şi sânge. Suta de procente că cineva a crezut că-s mumie!
Trec cam 20 m. De când ne batem. Ambii răniţi şi cu unele rane sângerând. Mai puţin eu. I-am Karmenei costumul în care era.... Aproape... Eh naibii e mai frumoasă aşa. 5 m. A stat nemişcată şi eu la fel când ne anunţase ultimile 5 minute.
CITEȘTI
AL ŞASELEA SOARE
FantasyKayda- proclamată de universul Zeilor să-şi omoare iubirea vieţii, lasă în urma ei multe secrete forţate. Cu puterea celor 7 şerpi, sufletul ei este forţat să plece în altă lume, lăsând în urma sa 7 băieţi neajutoraţi. Însă băieţii tari de fire mere...