- Siren, fiule! Nu am timp! Trebuie s-o faci: într-o cameră a Săli de Scaune va fi ascuns acel pumnal suprem. Cu ajutorul lui o să mă înjunghii şi să capeţi harta spre sufletul meu din Cealaltă Lume. - figura străvezie a mamei dispăru.
Acum trebuie doar să-l anunţ rezonabil pe Klio, sau risc să rămân fără cap.
Lumea Cealaltă:
-Kayda?! Eşti bine?- întrebă Soare.
- Fii noştri! Ei o să vină!- spuse înlăcrimată Kayda.
***
-Eşti sigur?- îmtrebă iritat Luca.-Hai Luca, că să lovit la cap băiatul!- protestă Arzon.
-Nu m-am mai lovit eu!- ţip la ei.
Intrăm în toate camerele pe rând. Am dat buzna într-o cameră goală. Cu pereţi suri pe care erau rupte tapetele. Pipăim toate colţurile şi fiecare centimetru de perete. Brusc Karmen înjură. În faţa ei s-a deschis o gaură în perete. Acolo era pumnalul. Cineva a încercat să-l ascundă. Cred că deaceea camera e ca stoarsă de viaţă.
Am plecat la magazinul de cărţi. Peste 30 de minute urma să plecăm.-Siren, frate să-mi aduci aminte să te pocnesc când ne descotorosim de treaba asta! Bine?- a spus Luca lovindumă uşor apăsat pe umărul stâng.
Am încuviinţat din cap. Oh, drace, dacă e să primesc o pocnitură de la el, e mai bine să fi primit o palmă de la Karmen.
Ne-am furişat în castelul nostru pentru a îmdepli mica misiune. Intrăm în palatul pustiu. Ne îndreptăm pe coluarele întunecate spre camaera mamaei. Nu avea nimeni curajul să-o înjunghie pe mama. Însă Klio a spus că dacă o face o să o salvăm pe mama. Acesta a luat pumnalul şi a înfipt cutia toracică a mamei. În loc de sânge a curs un lichid auriu, iar din el s-a format o hartă.
Harta spre Lumea Cealaltă.-O frate te omor!- a înjurat Luca.
Sfârşitul părţii a II-a.
CITEȘTI
AL ŞASELEA SOARE
FantasiKayda- proclamată de universul Zeilor să-şi omoare iubirea vieţii, lasă în urma ei multe secrete forţate. Cu puterea celor 7 şerpi, sufletul ei este forţat să plece în altă lume, lăsând în urma sa 7 băieţi neajutoraţi. Însă băieţii tari de fire mere...