Part 2

559 21 0
                                    

-April 2018-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-April 2018-

Miloš

Život. Stvar koju svako shvati na različite načine sticajem raznih okolnosti. Na primer, ja sam ga shvatio kao trku u kojoj ne biraš način kako bi prestigao i uzeo ono što je tvoje. Iako sam pre 8 godina osvetio moju porodicu, nemir i dan danas vlada mojim umom i mojom napaćenom dušom. Kao da me grize savest, ali ja i moja savest smo odavno raskrstili svoje pute. Bio sam klinac. Možda sam imao oko šesnaest godina. To veče je bilo za moju porodicu veoma značajno i uzbudljivo. Uz zvuk aplauza, dok je u pozadini svirala neka lagana muzika, moj otac, kao četrdesetogodišnji preduzetnik, biva ispraćan u takozvanoj penziji,predajući mi svo rukovodstvo u rukama, izuzev tome što sam bio toliko mlad i ne tako dovoljno zreo za taj posao. Ali, tog trenutka se sećam kao da je juče bio. Taj zvuk pucnja mi i dan danas para uši. Pošto je atmosfera unutar sale bila toliko vesela, niko sem mene nije uspeo primetiti ljude u crnom koji su već uveliko bili u sali. Kada sam hteo da se razderem na sav glas, kao da je neko zablokirao moć mog govora, metak je već ispalio. Tog dana je otišao jedini čovek za kog sam imao najviše razumevanja. Čovek koji bi bio uvek tu da me posavetuje i ukaže mi na greške. Gde mi je majka u toj priči, pitate se? Otac mi je pričao a je ona umrla pola sata nakon rođenja,a i da sa zdravljem nije bila baš najbolje. Iako sam sada zreo,stabilan čovek, i dan danas mi nedostaju te duge, iskrene konverzacije sa njim. Bili smo kao najbolji prijatelji. Pričali smo o svemu i svačemu: devojkama,poslovima,filmovima i mnogim drugim stvarima koje smo obojica voleli. Mnoge tajne smo poverivali jedan drugome. U mojim lepim i pomalo tužnim mislima, prekinuo me je telefon koji je vibrirao na stolu. Uzeo sam ga od stola i na ekranu istog sam video poziv od Kristine. Moje omiljene striptizete iz kluba u kom najviše provodim noćnog vremena. Moram priznati da sam izgled i oblik njenog tela, i atributi koji joj se uveliko ističu na istom, u samom umu čoveka formira itekako grešne misli.
"Dolaziš li večeras?"
"Naravno,srce"
"Ne treba više da ti govorim. Isti separe kao i uvek"
"Važi"
Samo što sam prekinuo poziv i odložio telefon na sto,ponovo je zazvonio. Ovog puta je to bio Nenad. Kakve li novosti donosi?
"Proveri IP adresu svog rutera" Kada sam pročitao poruku koju mi je poslao, zapitao sam se u čemu je problem. Kada sam u postavkama mog lap topa otvorio IP, imao sam šta i da vidim. Nemoguće. Probijena je! Istraživao sam dalje i mogao sam samo da vidim da su mi pokradene najvažnije informacije koje već osam godina čuvam od očiju javnosti. Još veći problem je nastao što ne mogu da vidim sa kog su me domena napali i IP adresu napadača.
"Šta bi ovo trebalo da znači?"
"Ne znam, ali samo znam da je i baza podataka iz baze mafije takođe naladnuta" Još i od baze?! Bes je polako počeo da se nagomilava u mom telu. Besno sam lupio o sto i ponovo uzeo telefon.
"Izgleda da je neko krenuo da nas sredi i nažalost moram priznati da mu i to veoma dobro ide,ali kunem mu se, neće zadugo"
Sa prevelikom dozom besa, izašao sam iz svoje sobe i toliko sam jako zalupio vratima da se zvuk lupanja proširio celom kućom. Ušao sam u svoju sobu, zatim sam skinuo sve sa sebe i ušao u kupatilo. Mlaz tople vode je isterao sav bes iz mene i naterao da se opustim. Nakon sat vremena i to previše toplog kupanja, da nakon što sam otvorio vrata, da je u sobu otišao oblak pare, navukao sam čisto odelo, navukao crne, lakovane cipele i na sebi naprskao parfem koji već uveliko završi pola posla, hehe te izašao iz kuće. Desetominutna vožnja koja je bila veoma lagana i uz opuštajuću muziku, naterale su me da totalno zaboravim na problem koji je upravo izbio. Kada sam stigao, parkirao sam se ispred "Elite-a" i ušao u istom. Kristina me je već spazila na vratima i već uveliko, svojim zelenim očima odmerila od glave do pete. Ove večeri i nisam imao neke preterane volje i raspoloženja za privatnim separeom, već sam seo u jednom, naspram Kristininog podijuma, na kom sedim i uvek. Kristina je već započela svoju tačku. Međutim, celo vreme, dok sam ispijao "Jack-a sa ledom koji me je dodatno opuštao i osvežavao,moje oči nisu ni trunke Kristini davale pažnju. Takoreći, gledao sam kroz nju. Pažnja mi je zapravo bila usmerena na devojci koja je sedela za šankom iza nje. Bila je to neka devojka u crnoj kratkoj haljini i crnim visokim potpeticama i crnom, dugom kosom koja se prostirala do njenog struka, dok je uvlačila dim od cigarete i ispijala čašu viskija, koliko sam mogao da primetim. Ko je ona?
------------------------------------------------------------
Kako vam se čini lik, tačnije Miloš koji je upravo žrtva naše Irine?🤗

91 DAN Where stories live. Discover now