Maj 2018
•2 dana ranije(part 2)•Nakon pola sata vožnje, stigla sam ispred PRVINE zgrade. Kada sam izašla iz auta i polako koračala ka ulazu iste, već sam videla ta već nadaleko poznata medijska lica na kojima su se ocrtavale samo grozne stvari. Taj osmeh nije pravi, kao no suza iste. Deluju kao da su unutar njih izmenili podešavanja od trenutka kada su ušli u ovu odvratnu industriju. Pošto nisam imala vremena za gubljenje, pomalo užurbanim koracima sam se uputila ka kancelariji, upravo tog čoveka koji drži i upravlja svim tim lutkama ove industrije. Koji vrti najviše novca a lutke zvane 'slavne ličnosti' ostavlja sa puno stresa i baca ih pod veliki pritisak- Milan Popović. Jek mojih visokih potpetica dok sam koračala hodnikom je naterao da se ta mnoga lica okrenu i bace kratak pogled. Jek je prestao u trenutku kada sam zastala ispred vrata kancelarije ovog licemera. Pokucala sam i 'Uđi je doprlo iz unutrašnjosti iste, na šta sam ušla. Na samom ulazu sam zatekla sam Popovića kako, sudeći po hemijski koju drži u rukama, piše nešto.
"Milane?"
Na moju prozivku njegovog imena, odvojio je glavu od stola. Iznenađenje na licu se previše očigledno ocrtavalo na njegovom licu kada me je ugledao.
"Oho, ko nam to došao? Lazićeva desna ruka?"
"Da, tako je. Nemam vremena za gubljenje"
"Samo izvoli"
Izvukla sam papire iz tašne i samo ih bacila na stolu ispred njegove face na šta ih je on uzeo i samo brzinski pogledao.
"Tajni članci koji otkrivaju sve o Maksimović?!"
"Da tako je"
"Šta da radim s ovim?"
"Izbacićeš ih pred očiju javnosti. Naravno, doći će i Jelena Veselinović da da izjavu u vezi ovoga"
"Ali ne smem ovo da objavim. Ako to uradim, ubiće me Beogradska mafija"
Na njegov uspaničen i negirajući odgovor, na mom licu sam nabavila zloćesti kez, iz tašne izvadila maleni ali ujedno i oštri skalpel. Stala sam iza njegove stolice i isti mu naslonila pod bradu.
"Ako ovo ne objaviš, ne da te neće ubiti Beogradska Mafija, već ću sada, ovim tako malenim, ali ujedno i oštrim skalpelom, prerezati taj tvoj grkljan. A i sam znaš da sam predobra u igrici zvanoj skrivanje tela"
Po njegovoj reakciji u kojoj se mogao osetiti samo kukavički strah, sklonila sam skalpel
"Dobro. P-prihvatam"
"To je pravi odgovor, care!"
Rukom sam ga jako lupila po ramenu i vratila se na mestu gde sam bila od trenutka kada sam ušla
"Ali, da dobijem zaštitu od strane mafije ako me napadnu Maksimovićevi psi"
"Ne brini se. Trenutno mu se sprema takav kolaps da neće znati ni kako se zove a kamoli da skapira koja medijska kuća ga je objavila"
"Sve će biti servirano sutra u popodnevnim satima"
Na njegov odgovor sam potvrdno klimnula glavom, i na njegovom stolu bacila štek u kom se nalazilo nešto novca
"Doviđenja"
*
Maj 2018
(trenutna scena)Miloš
"Osoba koja je platila kauciju sam ja!"
Nisam mogao verovati svojim očima, a reklo bi se i svojim ušima. Zar mi je ponovo izvukla dupe ta ista crnokosa likuša, zelenih očiju u čijim se dubinama nalazi paket pun misterije koji čeka neko da dopre do njega i otvori ga? Misterija koja me je prvi put privukla i koje se iskreno plašim
------------------------------------------------------------
Dragi moji kako vam se čini priča do sad?🤗
Samo ću vam reći da od narednih delova očekujete pakete prepunih eksplodirajućih bombi i iznenađenja 💣~Anđela 🤞💘
YOU ARE READING
91 DAN
ActionDevojka po imenu Irina Stanković, poznatija kao ćerka jednog od najvećih biznismena Balkana, na svečanosti koju održava njen otac povodom njegovog dugogodišnjeg uspeha neočekivano gubi roditelje u pucnjavi, nakon čega biva oteta četiri godine dok je...