-Maj 2018-
•2 dana ranije•Irina
Čim sam izašla iz mafije, uputila sam se pravo kući jer nemam vremena za gubljenje. Prva nedelja ove duge misije je završila svoje trajanje u veoma planiranom i dobrom toku. Čim sam ušla u stan, papire koje sam brzinski nagurala u tašnu sam, izvadila sam iz iste i samo bacila na stočić koji se nalazio pored ugaonog. Sela sam na isti i krenula u detaljno analiziranje, jer i najsitnijih detalji mogu dovesti do najvećih otkrića. Dok sam vodila analizu prilično mirno sa prevelikom dozom koncentracije u sebi, jedno te isto žensko ime se bar jednom pojavljivalo na svakom od ovih papira: Jelena Veselinović.
Radoznalost da saznam ko je ona i zašto predstavlja tako veliku pretnju Maksimoviću, je vladala mojim umom i, već na sledećem listu papira se našlo sve o njoj.
"Jelena Mitrović(udato Veselinović), 25 godina. Nekada je bila član Beogradske Mafije na veoma jakoj poziciji. Napustila je mafiju iz mnogih razloga, a glavni razlog je taj što nije pronašla sreću u skrnavljenju tuđih života, ali ju je i napuštanje iste koštalo puno. Miloš Maksimović, vrhovnik te mafije ju je 4 godine držao zatočenu i seksualno zlostavljao, a to se krilo u javnosti jer joj je u zamenu za ćutnju dao 24 miliona dinara kako bi platila operaciju za njenog mlađeg brata koji je imao rak pluća"
Nakon što sam pročitala ovaj članak, znala sam da će od ovoga biti napravljena prava bomba. Pošto nisam imala vremena za gubljenje,iste sekunde sam pokupila papire i izletela iz stana ispalivši auto. Adresa Veselinovića me je odvela pravo na Dedinje u blizini Belog Dvora. Kada sam stigla, zaustavila sam se ispred vrata njihovog dvorišta. Izašla sam iz auta i ispred istih su me sačekala dva visoka lika u crnom. Čudno su me gledali ali kada sam im pokazala mafijsku karticu identiteta, otvorili su vrata i pustili me da zakoračim u svet Veselinovića. Prelep pogled na dvorištni vrt i miris cveća koji je dopirao iz istog, odmah mi je dao do znanja da će ovo zasigurno odlično proći. Zaustavila sam svoju prijatnu šetnju kroz dvorište kada sam stigla ispred ulaznih vrata kuće na kojima sam podigla ruku i lagano pokucala po njima. Trenutak kasnije, vrata su se otvorila a iza njih je stajala žena osrednjih godina obučena u crno-beloj uniformi, što znači da je ona pomoćnica u ovoj kući.
"Dobar dan. Kako vam mogu pomoći?"
Upitala me je sa ljubaznim osmehom na licu
"Dobar dan. Da li je tu Jelena Veselinović"
"Naravno, uđite"
"Hvala puno"
"Uvek Na usluzi gospođice"
Ušla sam unutar kuće. Bila je poprilično raskošna a dizajn je bio poprilično divan. Na samom ulazu salona, primetila sam plavokosu ženu sa loknama, u cvetnoj kratkoj haljini kako sedi u fotelji i čita neki časopis
"Dobar dan. Izvinite, da li ste vi Jelena Veselinović?"
Na moje pitanje je zaklopila časopis, odložila ga na sto i podigla glavu ka meni, dok joj se na licu ocrtavao ljupki osmeh
"Da, ja sam. A ko ste vi?"
"Ja sam Irina Stanković. S klasa Voždovačke mafije"
"Lazićeve mafije. Odlično. Dođi, sedi ovamo"
Nasmešila sam se i polako došetala do sofe koja se nalazila odmah pored fotelje i sela na isti
"Pa, želiš li nešto popiti?"
"Mogla bi jedna kafa"
"Dušice, dve kafe moliću"
"Odmah, gospođo"
Nakon kratkog razgovora između Jelene i njene pomoćnice, Jelena se okrenula ka meni
"Pa kakve nam novosti donosi Lazić"
"Pa, ja sam na jednoj veoma ozbiljnoj misiji koju mi je on zadao, a put me je naveo iz razloga jer ste imali veoma loših uspomena sa tom osobom protiv koje upravo vodim ovu ubilačku misiju"
Pomoćnica je došla sa posrebrenim poslužavnikom na kom su se nalazile srebrne šolje iz koje je dopirao lep i prijatan miris kafe. Pomoćnica je prišla meni pružavši mi poslužavnik sa kog sam uzela jednu šolju. Zatim je pružila Jeleni i otišla, nakon čega smo nastavile razgovor.
"Protiv koga to?"
"Miloša Maksimovića"
U tom trenutku je nastala neprijatna tišina koju sam iste sekunde odlučila da razbijem
"Slušajte me. Znam da Vam je neprijatno, ali i ja sam okusila bol njegovih udaraca"
"Zaista?"
"Da. Ja sam zapravo ćerka Dragana Stankovića, koji je imao jaku korporaciju u zemlji, ali pre osam godina je ubio moje roditelje na proslavi tridesetogodišnjice očeve korporacije i to pred mojim očima, a mene je četiri godine nakon toga držao zatočenu u kolibi kidajući moju volju za životom dan po dan. Sad bih možda bila i mrtva da me Lazić pre četiri godine nije spasio i pretvorio me u najboljeg mafijaša"
Ozbiljnost se proširila njenim licem, dok je odlagala šolju na što
"Kako mogu da ti pomognem?"
"Da sutra oko 12 sati na kanalu MOJA PRVA u vestima objavite sve o tome šta vam je radio u predhodne 4 godine"
"Hoću. Taj gad mora da crkne jednom za svagda"
Kamen mi je pao sa srca kada je prihvatila.
Popila sam poslednji gutljaj kafe, odložila šolju na sto i ustala
"Nemamo vremena za gubljenje. Idite Vi pravo ka PRVOJ, dok ja moram da završim š par stvari kako bi plan funkcionisao"
"Samo napred. Doviđenja"
"Doviđenja"
------------------------------------------------------------
I sledeći deo će biti o tome kako je napravila ovaj plan da ispadne skandal, al ću vas u 12 delu iznenaditi 😋 Mišljenje?🖤~Anđela 🤞💘
YOU ARE READING
91 DAN
ActionDevojka po imenu Irina Stanković, poznatija kao ćerka jednog od najvećih biznismena Balkana, na svečanosti koju održava njen otac povodom njegovog dugogodišnjeg uspeha neočekivano gubi roditelje u pucnjavi, nakon čega biva oteta četiri godine dok je...