Part 31

153 9 1
                                    

~Maj 2018~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~Maj 2018~

Autor

Ostalo je još nešto manje od dva sata kada ćeš, ruku pod ruku sa svojim krvnim neprijateljem izaći u javnost kao njegov novi radnik u kojem je našao puno poverenja, međutim, samo poznavanje Balkanskih medija, opisaće to kao da je čovek konačno našao svoju srodnu dušu,što se samoj Irini gadilo. Budimo realni, ko voli novinare koji su tu samo da od muve prave slona i time mažu oči masi ljudi koja ih prati? Meh, ostavimo medije i ostalu gamad po strani, oni trenutno nisu tema.

Pošto je ovo veče gde će samog Miloša zadesiti skandal od kog se nikada neće ni oprati,odlučila si da ove večeri tvoja lepota zasija u punom jeku. Na krevetu iza tebe, prostrana po celom krevetu nalazi se crna haljina koja doseže to zglobova,koja ide tik uz telo sa otvorenim jednim ramenom. Tvoj vrat si ukrasila tankom čoker-ogrlicom koja je odisala crnom bojom uz koji srebrni ton, a na samoj kutiji pored kreveta, nalaze se crne salonke koje bi za kojih par centinetara uvećale tvoju visinu. Što se same šminke tiče, odlučila si da ne preteruješ u tome pa si na svojim kapcima nanela malo crne senke zajedno sa crnom masakrom koja je tvoje trepavice dovela do samog izražaja,a na usnama si nanela karmin boje vina.

Eh, umalo da zaboravim na večerašnji plan.
Crni USB koji se trenutno nalazi u malom džepu unutar tvoje crne pismo tašne, večeras će Balkanskoj javnosti, makar delimično, pokazati pravo lice osobe koja je dužna za nesreću mnogih života na ovim, već odavno sabotiranim prostorima.
Na tom USBu nalazi se video u kojem Miloš planira ubistvo, već odavno ubijene pevačice Elene Kitić, koja je, po stilu svojih pesama i video spotova, bila unikat za komercijalnu scenu čiji su standardi bili bruka za svet.

Irinin pogled je slučajno završio na satu koji je pokazivao pola sata pre ugovorenog vremena,što joj je bio znak da navuče svoju haljinu i naprska parfem čiji je miris nakon njenog hoda,vladao Beogradskim ulicama. A i kako da ga sada ne stavi kad je taj miris idealno oružje da Miloša dovede u fazu hendikepa. Sela je na ivici svog kreveta i zavirila u svet društvenih mreža koje su takođe izmanipulisane mnogim faktorima. Po instagramu, naravno,izlazile su mnoge promocije o večerašnjoj večeri kao i Miloševe objavljenje slike od strane njegovih fan stranica. Eh, kad bi samo te devojke znale koliko je on zlo,same bi ga blokirale.

Zvuk automobilske trube je bio znak da izađe ispred, što je i uradila. Naravno, Miloševe oči su se već našle na samoj Irini odmeravajući je od glave do pete.
"Predivna si"
Rekao je Miloš i dalje držeći pogled na njoj,dok se gubio u njenim očima.
"Hm,idemo li gospodine?"
Upitala ga je dok je njen pogled pokazivao ka srebrnom ručnom satu.
"Naravno. Izvoli"
Irina je samo klimnula glavom i ušla na suvozačevo mesto. Nakon par trenutaka auto je krenuo da vozi ka Slaviji, što je Irini odmah dalo do znanja da će se ovo svečano veče održavati u hali hotela Hilton što je za nju predstavljao pun pogodak, jer radnički kolektiv samog hotela odlično poznaje.
Pola sata kasnije, našli ste se ispred samog hotela,do čijeg ste ulaza išli ruku pod ruku dok su blicevi kamera ječili sa svih strana.
U hodniku same hale,dočekao ih je Lazar sa njegovom verenicom koja joj je, na prvi pogled odnekud bila poznata.
Teodora, izgleda da i ti spremaš osvetu zar ne?
Da,to je bila njena mafijaška suparnica,Tea koja je u Markovoj mafiji došla sa sličnom pričom, što je našoj glavnoj akterki ove priče večerašnju misiju olakšalo još više.
"Dobrodošao brate"
Rekao je Lazar Milošu dok su se pozdravljali tipičnim Balkanskim pozdravom,dok su se Teodora i Irina, rukovajući,približile.
"Oho, izgleda da će se večeras desiti dupli skandal"
Rekla je Teodora Irini.
"Izgleda i to će biti pun pogodak. Otkad si ti na zadatku?"
Upitala ju je Irina.
"Od prošle nedelje. Ionako ovaj Marku duguje 5 miliona evra"
Pošto su se ova dvojica zapričala, Lazar ih he slučajno zagledao.
"Oh, pa vas dve se znate?"
Upitao je Lazar radoznao.
"Aham, nas dve se znamo još iz srednje škole. Tada smo bile jako bliske"
Rekla je Irina sa veštačkim osmehom na licu koji je savršeno izrazio najlepše crte lica.
"Tako je dragi. Pa, moraš na binu,vreme samo što nije isteklo"
Teodora je sa Lazarom,ruku pod ruku, otišla na scenu, dok su Miloš i Irina zauzeli mesto za njihov sto pod brojem 7.

Zvuk aplauza začuo se celom salom kada su se isključila sva svetla, a svetlelo ono koje se nalazilo iznad Lazara i Teodore.
"Dobro veče dragi narode ovog divnog Srpskog grada. Večeras smo tu kako bi proslavili 15 godina postojanja firme koja svojim plišanim igračkama, našim najmlađima donosi osmeh na lice. Ja to smatram velikim darom jer dečiji osmeh je nešto najvrednije na svetu..."
Kada se govor završio,halom je ponovo zavladao aplauz, na šta su se Teodora i Lazar poklonili i sišli do vašeg stola.
"Divan govor brate, nema šta"
Rekao je Miloš Lazaru koji je ispijao čašu šampanjca. Teodora i Irina su se samo pogledale.
"Um, Miloše, da li mi dozvoljavate da Teodora i ja izađemo malo na svež vazduh, zagušljivo nam je ovde.
"Ma naravno,slobodno dame"
Miloš i Lazar su rekli u isto vreme, što je za njih dve bio pravi bingo. Izašle ste ispred Hitlona gde ih je čekala jedna konobarica koja je radila te večeri. Odvela vas je kod dela gde ulično svetlo nije moglo da dopre,iste sekunde ste joj pružile fleške.
"Neka puste obe u isto vreme i jezik za zubima"
Konobarica je klimnula glavom i kroz ulaz za zaposlene, otišla pravo u hotel.
"Lazar će već večeras upola da bude gotov"
Rekla je Teodora dok je nameštala svoju haljinu boje Crnog mora.
"Isto i za Miloša. Gade mi se obojica"
Klimnule su glavom u znak pobede i ušle unutra.
"Smetamo li vam?"
Upitala je Irina sa dozom šaljivosti.
"Ahahah, naravno da ne"
Rekao je Miloš u trenutku kada je njegovu ruku obavio oko njenog struka.

Voditelj večerašnjeg programa je izašao na binu, što je bio pravi znak da će u roku od par trenutaka javnost biti potrešena činjenicom da su maske pale.
"Dame i gospodo, vreme je da pogledamo mali film o dobrim delima našeg velikog čoveka"
U trenutku kada je projektor bacio sliku na velikom belom platnu,umesto kratkometražnog filma, pojavila su se dva videa koja je naterala da cela sala doživi veliki kolaps.


AU: Evo nastavka sigurno nakon nekih godinu dana. Uživajte🤗

~Andjela🥀

91 DAN Where stories live. Discover now