Part 16

179 7 0
                                    

-Maj 2018-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Maj 2018-

Miloš

Preglasna muzika, miris različitih vrsta alkohola koji su se međusobno spajali u vazduhu, dok sam sedeo u separeu i pomno posmatrao pokrete striptizeta, ali kao da nisam. Evo vreme, mojim mislima je vladala ta opaka,crnokosa devojka, sa zelenim očima pune misterije. Već danima mi se motaju ista pitanja. Zašto me nervira to što mi kontrira a ujedno me to i uveliko loži? Zašto ne mogu da je pripitomim? Kako je moguće da nije pala na moju savršenost, kao i sve ostale koje bi sve dale samo kako bi bile samnom? A najčudnija stvar od svih njih je ta što me baš to privlači. Te večeri kada smo stajali iznad Beograda koji je obasjavao noćnom lepotom, taj miris orhideje koji se mogao osetiti u njenoj svilenkastoj kosi i te njene suze koje su me ježile i žarile u isto vreme. Osećao sam se krivim. Krivom jer je tada nisam znao i što joj nisam mogao pomoći. Ne, ta žena će me definitivno upropastiti,a ja ću to kao najveći zaljubljeni kreten da dozvolim. Naravno, moje nepovezan misli prekida ruka vlasnika kluba koji mi je istom pokazivao da dođem do šanka.
"Kris, izvini me"
Pored stočića koji se nalazio u separeu, odložio sam čašu ni pola popijenog viskija i kroz preveliku masu ljudi, otišao do šanka.
"Što si me zvao?"
"Zvao sam te kako bi mi pronašao dve promoterke za novu vrstu viskija kojeg tek trebam izbaciti na tržište"
"Završeno. Inače, jel to taj viski što sam pio sad?"
"Tako je. Što?"
"Mogu ti reći da je predobar!"
"Drago mi je brate. Ovaj, izvini me"
Samo sam klimnuo glavom i ostao kod šanka kako bih ga sačekao
"Mm, šta to imamo ovde?Damu koja nonšalantno pijucka viski i sama sedi u separeu"
"Pa?Šta je tu čudno? Ako nemaš šta pametno za reći, slobodno se okreni i gubi iz mog vidokruga"
"Opa, još je ta ista damica opasna. Ovo bi bio odličan ulov"
"Samo se pazi da ti ne postaneš lovina"
Čuo sam glas muške osobe i jedan ženski glas koji mi je previše poznat, kako se raspravljaju. Kada sam se okrenuo kako bih bacio pogled i proverio šta se dešava, imao sam šta i da vidim. Taj muški glas je zapravo bio glas Alekse Nenadovića. Najpoznatijeg, blago rečeno, playboy-a u gradu koji na najgore moguće načine prisvaja devojke. A moglo bi se dodati i to što je on desna ruka Marka Lazića, kako vrši pritisak na Irinu. Posmatrao sam situaciju iz daljine, do trenutka kada je u meni proključala bes i strpljenje otišlo u nepoznatom pravcu. Brzim koracima sam došetao do njihovog separea, stavši iza njega čekajući trenutak kada će da začepi svoja idiotska usta i shvatiti da ga neko upravo posmatra.
"Znaš, previše si umislila da si neko i nešto. Nisi neuništiva. Molićeš me kad tad"
Potapšao sam ga po ramenu i na mom licu postavio veštački kez. Kada se okrenuo, prema izazu lica, mogao bih reći da je veoma iznenađen.
"Miloše?!"
A izgleda da je Irina, takođe bila iznenađena.
"Shvati da ne možeš imati svaku od njih i da joj se gadiš. Pali!"
Aleksa je na to besno zarežao i grubo sklonio moju ruku s njegovog ramena i besno izjurio iz kluba. Seo sam u separeu, odmah pored Irine. Primećujem da je poprilično besna.
"Dobro si? Da ti nije naneo neku povredu?"
"Jesam. Nije, jer ne može. Ne da ne može. Ne sme!"
"Primetio sam jer je tvoja upornost bila prevelika. On je najgori od svih nas. Spreman je i na najgore kako bi se dočepao cilja"
"Da se ne lažemo, svi ste vi isti, samo imate različite fazone kojima to isto radite"
Može se reći da me je nokautirala svojim odgovorom. Pomno sam pratio njene pokrete od trenutka kada je otvorila paklicu, do trenutka kada je ispustila i poslednji dim.
------------------------------------------------------------
Pa akcija da ih konačno spojimo je počela, pa uživajte 🤗💕

~Anđela 🤞💘

91 DAN Where stories live. Discover now