Part 20

148 7 0
                                    

-Maj 2018-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Maj 2018-

Irina
Stajali smo tako još koji trenutak, dok nisam refleksno odvojila moje usne od njegovih i udarila jak šamar, da se zbog istog u istom trenu našao na podu.
"Zar ti zaista misliš da ću ti tek tako dati da me uvučeš u krevet?Javi mi se kada naučiš vrednost i pravo značenje reči zaljubljen"
Rekla sam mu sa blagim besom koji se mogao osetiti u mom glasu. Izgleda da sam ja promašila profesiju. Trebala sam postati glumica a ne zgodna likuša koja ubija sve redom. Ne smem da ubrzam našu "romantičnu aferu" jer bi mogao vrlo lako da posumnja a i to sam plan ne nalaže.
"Uh, ali dobro udaraš! Znao sam da nisi devojka sa kojom bih mogao tek tako da se zajebavam"
"Pa ako si znao, što si srljao u sopstvenu propast?"
Nisam dobila ikakav odgovor. Ustvari, dobila sam itekako očigledan. Tačnije, bio je to njegov izraz lica na kome su se preplitali bes i blago razočarenje, nakon čega je ustao sa poda i besnim i brzim koracima izleteo iz radne sobe, dok mu je na licu još uvek bila ruka ispod koje se ocrtavalo crvenilo. U sobi sam se zadržala još koji trenutak. Pošto se niko nije pojavljivao a i nisam čula odjek ikakvih koraka,odlučila sam da istražim teren na vreme. Kao šlag na torti, ključ je bio u bravi, na šta sam došetala do istih, tiho ih zatvorivši i zaključavši, nakon čega sam prionula na posao, jer je Marko definitivno nesposoban kad su traženja informacija u pitanju. Kad god su mu trebale, uvek je mene cimao jer sam veoma vešta u pronalaženju. Nakon poprilično dugog istraživanja svih mogućih komoda o fioka, u jednoj od njih sam našla papir na kom su se našli inicijali, tačnije inicijalni broj-7091. Inače, ovi četvorocifreni brojevi znače da se u nekoj mafiji ili tajnom društvu skriva neka tajna ili problem za koje znaju samo one osobe koje znaju taj broj. Naravno, jedan od njih je i upravo 7091 što označava da je negde pogodio rizik, i da je tu proglašen alarm crne tačke. Prema ovome bih mogla da predpostavim da je njegova kompanija a i mafija sa kojom je i izgradio tu istu kompaniju i svoju lažnu ličnost u kojoj je sebe predstavio u najboljem svetlu, u velikoj krizi, što mi je dalo još veće volje da nastavim ovu misiju, a i olakšice, jer mi neće trebati mnogo vremena i truda da njegovu kompaniju zajedno sa njim dokrajčim do samog kraja. Kako ne bi nešto bilo sumnjivo, svu papirologiju koju sam razbacala po sobi sam uredno vratila na mestima gde je ta ista papirologija i bila. Tiho sam otključala i otvorila vrata. Bacila sam brz pogled na obe strane hodnika kako bih proverila da li ima nekoga. Pošto nije bilo, lagano sam izašla iz radne sobe i sišla pravo u salon gde je Miloš sedeo dok je ispijao šoljicu kafe listajući nešto po nekom tabletu.
"Miloše, moram do stana a auto mi nije ovde"
Na šta mi je bez reči bacio ključeve koje sam uspešno primila u svoje ruke
"To je ključ onog crnog. Maltene ga ni ne vozim tako da idi sa njim"
"Hvala" na šta sam samo izletela iz kuće, otključala auto, ušla u istom i uputila se pravo ka Novom Beogradu. Vožnja je, za divno čudo, bila veoma umirujuća i bez ikakve gužve, koje su ovde učestale, uz laganu muziku koja je svirala na radiju. Olakšanje se sve više ulivalo u meni kada sam se približavala Bloku 21 i zgradi u kojoj živim. Čim sam stigla, parkirala sam auto, hitro izletela iz njega i zaključala ga i trčećim koracima se popela do stana kako bih što pre istražila razlog inicijala 7091.
------------------------------------------------------------------------
Opa, mali plot twist,a?😜
Mišljenje?

~Anđela 🤞💘

91 DAN Where stories live. Discover now