-Maj 2018-
Topla majska noć je već odavno zavladala Beogradom, kao što je i naterala sam taj grad da svetli u potpunom sjaju. Naravno, sam pogled sa Kalemegdana svakog turistu oduševi do te mere da ostaje bez ikakve izgovorene reči koja bi to mogla da opiše, ali unutrašnjost tog prevelikog grada, za stanovnike istog i nije bila bajna. Čak ni najmanje. Brojni klubovi, klupice u parkovima, kao i stepeništa napuštenih zgrada, kao što su uspeli da nekome učine život najlepšim, tako su i učinili da to mesto bude i najveći košmar. Zašto vam sada o svemu ovome govorim kada većina nas i poznaje sam taj grad?Mislim da ću vam i dati odgovor, jer posle jednog kluba desiće se jedna velika oluja, koja ne samo da će uticati samo na deo ove priče već na celu radnju iste.
Marko
Prevelika gužva, mešavina mirisa cigareta i mirisa alkohola koji su viorili u vazduhu, kao i preglasna muzika već su me uočili u klubu. Naravno, poznat sam po tome što stalno pijančim ovde, uglavnom sam, ali ove večeri ne samo što čekam predivnu damu koja je moja apsolutna sposobnost, već ću celu Irininu igru imati u svojim rukama. Hm, pitate se šta bi to trebalo da znači?Valjda me poznajete kao veoma lukavog mafijaša? Toj istoj osobi ću pretvoriti život u pakao iako je potpuno nedužna. Da, to je Tijana. Tijana Avramović, poznata kao najbolja policijska inspektorka ovog prevelikog grada. Možda mi se baš to svidelo. A i ne čudi me zašto je Irinina najbolja drugarica. Veoma su slične. Svaku borbu vode samostalno, čvrsto koračaju zemljom i kad god se negde priča o njima uvek se priča sa prevelikom dozom oduševljenja kao i straha. Istina je. Imam neku malu vrstu simpatije prema njoj, ali kao i svaka muška kukavica koja se plaši jake žene, večeras ću je povrediti samo zbog svoje prljave igre. Dok sam zamišljeno gledao u jednu tačku i polako skraćivao život cigareti, nisam ni primetio da se ona već našla za stolom naspram mene. Kada su je moje oči ugledale, znao sam da sam istog trenutka ugledao savršenstvo. Crna duga kosa koja se protezala do njenog struka, kao i borda kratka haljina koja je savršeno iscrtavala njene atribute i crven karmin koji je savršeno pasao njenim usnama.
"Zdravo Marko"
"Dobro veče, Mlada Damo"
"Izgleda da se ponovo viđamo nakon toliko vremena, ali ovog puta bez rešetaka,a što je još zanimljive, na tvojoj sam teritoriji"
"Ne čudi me da ste to skapirali. Da, istina je da ste na mojoj teritoriji, ali kako ste došli tako nenaoružani, a opet svesni toga da svakog časa zver može da Vas napadne?"
"Tačno, a šta ako sam došla da pripitomim tu zver i možete li preći na TI?
"Naravno, kako ti želiš"
U tom trenutku je naišao konobar
"Dobro veče, izvolite?"
"Jedan koktel od citrusnog voća"
"Odmah"
Otišao je i nakon desetak minuta se vratio, odloživši čašu koktela na što i ponovo otišao
"Pa, koji je povod tvog poziva, Laziću?"
"Pretpostavio sam da će to biti neko od tvojih pitanja. Pozvao sam te kako bih te bolje upoznao"
"Tačnije, da me upoznaš kako bi otkrio moje tajne strategije kako vas hvatam jednog po jednog kao i to da pridobiješ bar procenat u policiji"
Velika količina sarkazma se osetila u njenom glasu. Iskreno, već je počela da me nervira, to jest njena inteligencija, mada to bi mi bio cilj kada bih imao neku drugu akciju, svakako Irina ima taj, recimo uticaj. Ovog puta mi je cilj nešto što bi svaku devojku povredilo i dovelo do suza. Naravno, nisam bio naivan. Pola sata pre njenog polaska sam dao a i rekao tom konobaru, da stavi drogu u obliku belih tabletica šta god naručila, a koktel, kao iz prve je bio pun pogodak. Veče je teklo u poprilično prijatnoj atmosferi. Razgovor sa njom je išao u poprilično dobrom smeru, kao i njena manja kontrola nad njom gutljajem za gutljajem. Nakon dva sata priče, pao je jedan poljubac, sa kojim sam započeo igru. Znak koji mi je nagovestio da sve ide po planu, jeste što mu se i nije opirala kao i to da ga je istog trena uzvratila. Da budem iskren, uživao sam u ovom poljubcu, a isto tako se u meni javilo i neko sažaljenje, jer ću je obeležiti za ceo život a za to neće nikad ni saznati, kao i to što neću uništiti njenu kriminalističku karijeru kao i njen ugled u javnosti. Odvojio sam svoje usne, kako bih preko nje stavio njenu jaknu, kao i da svoju stavim na sebi, i ruku pod ruku, zajedno izađemo iz kluba. Kada smo izašli, na ključu sam pritisnuo dugme sa kojim sam otključao auto. Ona je ušla na suvozačevo mesto, nakon čega sam oko auta napravio polukrug i ušao na mesto vozača i krenuo ka kući. Vožnja je bila veoma opuštajuća, ali je među nama vladala veoma neprijatna tišina. Kada sam stigao i parkirao auto ispred svoje kuće, zajedno smo izašli u isto vreme. Naravno, kada sam stao ispred ulaznih vrata, u njih sam ubacio ključ i sa istim napravio obrt, i tako su se istog trenutka otvorila i vrata. Ušao sam unutra i odmah sam se usmerio ka dnevnoj koja je bila povezana sa kuhinjom kako bih popio vode. U trenutku kada sam praznu čašu u kojoj je do pre par trenutaka bila vođa, odložio na sudoperu, i okrenuo se, Tijana je stajala pravo ispred mene. Moj zbunjen pogled je stajao na njoj dok nije odlučila da ga prekine time što je spojila naše usne. Igra je već počela.
------------------------------------------------------------
Da li još uvek imate isto mišljenje o gospodinu Laziću?😏~Anđela 🤞💘
YOU ARE READING
91 DAN
ActionDevojka po imenu Irina Stanković, poznatija kao ćerka jednog od najvećih biznismena Balkana, na svečanosti koju održava njen otac povodom njegovog dugogodišnjeg uspeha neočekivano gubi roditelje u pucnjavi, nakon čega biva oteta četiri godine dok je...