-Maj 2018-
Miloš
Novac, stvarčica koja toliko vredi da zapravo ona određuje vrednost nečega, kao i tvoj status u društvu i tvoju moć, ali na ovom mestu i ne bih baš rekao ds je tako. Novac je ovde samo gomila papirića koje dobijaš kao nagradu ako te zadesi srećan broj na karti koju izvučeš tokom igre, što znači ili postaješ sve ili niko. Po mojoj trenutnoj situaciji upravo postajem to ništa, jer za ove dve nedelje izgubio sam baš ogromnu sumu-50 miliona evra, i to upravo od protivnika kome želim da gori u paklu, ali nisam ni ja nevin. Trenutno sedim na jednoj stolici dok u ruci držim čašu viskija čije gutljaje uzimam dok čekam dok istog protivnika da večeras izgubim baš sve. Uglavnom, uvek dođe na vreme, ali večeras nije tako. U istom trenutku kako sam skontao da kasni, na ramenu sam osetio nečiju ruku na kojoj sam refleksno stavio svoju i po nežnoći iste shvatio da je to ruka neke devojke a kada sam se okrenuo, bio sam i u pravu. To je bila ona. Ona koja me izluđuje iz dana u dan. Ona koja prkosi mom egu.
"Irina?"
Upitao sam je gledajući je začuđeno zato što se pojavila. Otkud ona na ovakvom mestu?
"Našla sam te. Pa biću direktna."
Nije valjda da je nekim slučajem čula za moju propast. Ako je tako, tek sam pao u njenim očima. Tek sada sam pred njom ispao pička.
"Znam tvoju situaciju i došla sam da pomognem"
"Huh?"
"Da, ništa me tako ne gledaj. Inače, ako ti je čudno što me zatičeš ovde, otkriću ti da ja ovde dolazim s vremena na vreme, a kad dođem, opelješim sve njih do ivice bankrota"
"Nemoj mi reći da ćeš igrati umesto mene i to protiv onog retarda?"
"Upravo tako. Jednom je od mene već osetio poraz. Pitam se, šta li će biti večeras?"
Ostao sam bez teksta. Ova devojka je čudo. Kao i da imam izbora. Ako mi pomogne, verovatno će to biti šansa da je nekako osvojim
"Ali Imam jedan uslov"
"Izvoli"
"Želim da dobijem mesto u tvojoj firmi"
Šta?Pa to sam planirao već duže vreme. Izgleda da je to bila najbolja opcija
"I da pobediš, i da ne pobediš, sutra u 9 pravo u moju kancelariju"
"Dogovoreno. Oh, stigao je. Idem ja"
Okrenula se, i čvrstim koracima je otišla do stola za igru, ja sam ostao sedeti na stolici i posmatrao celu situaciju dok sam i dalje pio viski.Irina
Nakon kratkog razgovora sa onim gadom,uzdignute glave na kojoj se održavao pobednički kez i čvrstim koracima koji su ispoljavali auru koja nagoveštava moje samopouzdanje i stav, došetala sam do stola za kojim su bili svi bogataši koji su ovde bacali novac kako bi dobili još više, a zapravo većina njih ode čak i na ivici bankrota. Naravno, iste sekunde su njihovi šokirajući pogledi bili prikovani za mene, ali u očima večerašnjeg protivnika se videla prevelika količina straha. Mada, sve što će mu ostati je samo taj strah.
Devojka koja je delila žetone i špilove karata mi je već dala ista. Mada, da se vratimo na protivnika. To je ni manje ni više Željko Mitrović. Javnosti poznat kao vlasnik najgore privatne balkanske televizije ikada. Svakako, večeras je tom klošaru kraj. Pošto je za stolom bilo njih petoro, igrala sam pasivno i samo stavljala karte od kojih niti gubim niti dobijam, dok na kraju, nismo ostali samo on i ja.
"Oho, šta mi to imamo večeras?"
"Irina, nisam te dugo video. Kakvu smicalicu praviš večeras?"
"Apsolutno nikakvu. Pa, krećemo li?"
"Odmah"
Radnica je označila početak igre time što je zeleni žeton bacila na sred stola. U ovoj igri AS i Joker presuđuju kraj igre, ako preživite sa istima do kraja, a na svu sreću, obe od svih šest držim u rukama.
"Petica"
Rekao je Željko i položio istu na sto. Pet herca, dobar broj ali u ovoj igri ne označava ništa. Svakako, peticu nemam, ali ona koja je najmanja a veća od jedinice, jeste tri karoa, koja isto ne označava ništa, pa sam istu stavila na sto. Igru smo nastavili i stalno su se smenjivali brojevi koji su bili različiti od ostalih, ali primetila sam da Željko igra sa stresom i panikom, dok sam ja samo sedela smireno i bacila karte, jednu po jednu. Na samom kraju, ostala nam je samo jedna karta u rukama. Na sreću, bio je njegov red, na šta je izvadio osam pika, a ja sam imala Asa. Kada je samo opušteno stavio ruke iza glave i pomislio da je igra nerešena, samo sam stavila asa preko svih tih karata i čekala da radnica najavi pobedu, što je i uradila.
"Pobednik je Irina. Osvojila je protivnikovih svih mogućih 70 miliona kao i povraćaj njenih dvadeset hiljada koje je uložila. Kazino 'Zvezdara' ti čestita"
Samo sam ustala sa stola i otišla pravo do vlasnika istog kako bi mi uručio kofer svih tih 70 miliona, dok se čuo Željkov vrisak i šok od potpune propasti.
"Ne mogu da verujem. Po prvi put u istoriji ovog kazina da neka dama osvojili ovoliko veliku kvotu. Čestitam i izvoli"
Na šta sam samo uzela kofer i nasmešila se radi reda.
"Hvala i na Vašoj saradnji i na poverenju koje Ste stekli od naše mafije. Srdačne pozdrave vam šalje naš vođa, Lazić Marko. Doviđenja"
Okrenula sam se i vratila kod Miloša. Sudeći po njegovom pogledu, bio je poprilično šokiran.
"Hvataj"
Bacila sam kofer, koji je uspešno uhvatio i pravo smo krenuli ka izlazu. Maksimoviću, večeras si svojevoljno potpisao smrtnu presudu a da to ni ne znaš
------------------------------------------------------------
Pa, da li to znači da nam se pravi #Mirina delovi bliže?😍🤗
Što se narednih delova tiče izbacivaću ih uporedo kad i na instagram, pa ako ste nestrpljivi što se novog dela tiče zaradite pisac.lutajucih.snova~Anđela 🤞💘
YOU ARE READING
91 DAN
ActionDevojka po imenu Irina Stanković, poznatija kao ćerka jednog od najvećih biznismena Balkana, na svečanosti koju održava njen otac povodom njegovog dugogodišnjeg uspeha neočekivano gubi roditelje u pucnjavi, nakon čega biva oteta četiri godine dok je...