Part 28

128 7 0
                                    

-Maj 2018-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Maj 2018-

Irina

Još koji trenutak sam provela istraživajući jer u ovoj igri, kao i svakoj predhodnoj,informacija koja na prvi pogled deluje potpuno suvišno, potpuno nebitno, bez ikakve moguće opcije da reši veliku stvar, zapravo je svo vreme bila ona ta koja je bila okidač kako bi došli do cilja. Dok sam strelicom prelazila put oko krajeva monitora po ko zna koji put, na monitoru je, kao iz topa, izleteo jedan ZIP fajl. To je baš čudno jer se takvi fajlovi uglavnom teško nalaze, zato što su to fajlovi u kojima su zakopane najveće tajne ikada,a pošto sam ja osoba koja u slučaju misije uzima sve u obzir, sa prevelikom količinom radoznalosti sam kliknula na taj fajl, a nakon klika se pojavio mali red foldera, čija su imena bila ispisana u vidu četvorocifrenih brojeva, a prvi broj je bio 7088. Hm, ako ovo kreće od 7088, a završava se sa 7091, onda ovo nisu samo nasumično imenovani fajlovi, već su ovo inicijali koji kriju baš velike,a ujedno i tajne koje bi te mogle dovesti do smrti. Kliknula sam na folder sa inicijalom 7088-inicijal koji krije predhodno napomenuti tip tajne. Uglavnom, to su tajne uticajnih porodica koje se decenijama kriju, jer kada bi to prestalo biti tajna, to otkriće bi tu porodicu srušilo u sekundi, a tako je i bilo. To je izgleda, bio članak novina u crno-belom formatu, koje verovatno datiraju iz krajnjih godina devedesetih, a to mi je potvrdio i datum izlaska koji je pisao u levom ćošku papira-16.11.1992. Šta je moglo tada specijalno da se dešava sem što je Jugoslavija naglo počela da se raspada?
Nakon, pomalo nepovezanih pitanja koje sam postavljala u svojoj glavi, odlučno sam krenula da očima ubijam tekst sa ekrana.
'Nemanja Maksimović,trenutno jedan od najuticajnijih ljudi u trenutnoj Jugoslaviji, javlja nam kako je jutros dobio svog potomka, ali pored radosne vesti kako je porodica Maksimović dobila novog člana, dolazi nam i loša vest jer je dolazak njegovog deteta koštalo života njegove supruge, Mirne Maksimović, za koju izjavljuje da ju je mnogo voleo i da će je voleti dokle god njegova noga kroči zemljom...'
Sve mi može biti jasno, ali ne razumem zašto je ovo uopšte sakrio od današnjice. Jeste da je ovo informacija koja će mi poslužiti i više nego što treba, a još zanimljivija stvar je jer je on od mene stariji samo dve godine. Ne znam zašto, ali nešto duboko u meni je govorilo da se nešto još strašnije krije iza ove priče, nešto što čak ni sam Miloš ne zna. Pre prelaska u novi fajl, prebacila sam ovaj članak na flash disku i ubrzo prešla na istraživanje toga šta se krije iza fajla sa 7089 inicijalom koji služi da iza sebe sakrije počinjene zločine, koji, kada bi se otkrili, mogli bi da unište čak i karijeru svetskih razmera, a stvar koja je još gora, jeste što samu Beogradsku Mafiju kontroliše vlast i time bi se i ugled samog vrhovnika države dovelo u pitanje. U 7089 su se nalazile brojne glasovne poruke smrtno izmučeniš taoca, nekoliko sati, dana ili čak minuta pre svoje smrti, kao i neobjavljeni članci ubijenih novinara za koje nije bilo druge opcije sem da završe pod zemljom jer su predstavljali itekako ogromnu opasnost za ceo sistem. Članak koji je u mojoj glavi polako počeo da budi prve signale moje veoma teške prošlosti, jeste, takođe jedan neobjavljeni članak iz 26.06.2012,tačnije treće godine mog zatočeništva u kojem je njegov teror bio opisan do detalja i zbog kog sam trenutno ovo što sam sada. Moj život bi verovatno bio obojen veselim bojama da te večeri, taj gad, sa svojim crnim pijunima nije upao u dvoranu i pogodio moje roditelje, čijih se poslednjih minuta njihovog života i dan danas sećam. Sada, možda bih se borila i protiv Marka, drugog gada kojem verno služim kao odličan kec u rukavu, zajedno sa ocem dok bi mi on dosađivao oko poslova u firmi i učio me mnogim stvarima, poput vožnje i korišćenje pištolja, a majka, žena koja je ponosno, uzdignute glave, nosila i branila prezime Stanković. Žena koja mi je davala savete, time mi dajući izbora da sama procenim šta je dobro, a šta je loše,a ovim trenutnim prizorom, i ne bi bili ponosni. Čak što više, toliko bi im pala u očima da me više ne bi smatrali ćerkom. Misli, koje su upravo formirali tragovi prošlosti, razbio ih je zvuk, tačnije vrisak glasovne na koju sam verovatno,slučajno kliknula. Šta je ovo?Zašto mi je ovaj vrisak tako stran a ujedno mi uterava jezu? Naravno, taj vrisak je polako počeo da mi uliva bes pa sam naglo prekinula glasovnu i prešla na fajl sa inicijalom 7090, inicijal koji ne krije tako zlatne stvari. To su uglavnom propali bankovni računi, kao i propala ulaganja i gubitak na kocki. Ako gubitak od 50 miliona evra spojimo sa svim ovom gubicima, ovo, zajedno sa mafijom je moglo da bankrotira do sad pet puta. I na kraju, došao je na red fajl sa 7091 inicijalom koji je ključ kraja cele ove igre. Fajl u kome su sve moje sumnje i predpostavke bile potvrđene. Preveliki broj podmićenih,ogroman broj radnika koji su podneli ostavku kao i ostale stvari za koje, kada bi se saznalo, cela Srbija, kao i ostatak Balkana bi bio probuđen iz bajke u kojoj su im nametnuli da žive. Pre nego što sam trebala da pozovem Marka, i ove informacije sam prenela na flash disku i izašla iz istih, a što je bilo još olakšavajuće, zip fajl je nestao iste sekunde kada sam izašla iz istog. Sa stola sam uzela mobilni i pozvala Marka. Na njegov odgovor u kome se osetila doza razočarenja, predpostavila sam da sam ga prekinula u nečemu.
"Baš si sad morala da se javiš"
"Što?Hm, da nisi možda očekivao Jelenu ili Saru, ili možda čak i Tijanu?"
"Aj ne smaraj, već prelazi na stvar"
"Dobre vesti, a to su da sam iz prve dobila ovde 'posao' i odličnu poziciju na kojoj su mi sve informacije dostupne, a i našla sam toliko njih da, kada bi ih dali medijima, tvoj rival bi bio zauvek izbrisan"
"O, zaista?"
"Da, a verujem da bi tebi kao i ostatku mafije odlično zvučala ona da treba uskoro da investira u izgradnji novog hotela na Zlatiboru, što možemo sjebati pre vremena"
"Koji ti nadležni treba?"
"Viktor Janićijević"
"Onaj što ga zovu gosen Hakerić?Dobro da si ga se setila. Nije radio ništa mesecima. Poslaću ti njegov broj a sada me izvini"
Istog trenutka je prekinuo poziva a odmah nakon poziva mi je stigao i Viktorov broj, koji sam pozvala iste sekunde.
"Halo. Viktore, da li si to ti?"
"Jesam, a ko je to?"
"Irina. Irina Stanković"
"Irina?!Otkud ti?! Nisam te čuo dugo"
"Znam, ni ja tebe. Kako je u Budvi sa devojkom?"
"Odlično. Ti?"
"Radno, kako bi drugačije bilo?. Nego, da li si voljan da mi učiniš jednu hakersku uslugu?"
"Izvoli"
"Provali mi sistem ProCredit banke i skini sav novac sa računa korisnika Miloša Maksimovića, ali napravi optički iluziju da je i dalje sve u super redu"
"Uh, dugo nisam ništa radio. Biće to završeno za nekih sat vremena. Pozdrav"
"Ćao!"
Nakon poziva, na mom licu se ocrtao kez koji je naglašavao moju pobedu. Jedva čekam da vidim njegov izraz lica kada ga hotelijarska kompanija bude odbila.
------------------------------------------------------------
Iznenadiću vas, ali u narednih par delova ćemo na Irinine zavrzlame staviti pauzu i malo više se osvetiti #Mirini kao i prošlosti svih glavnih likova 🤗🖤

91 DAN Where stories live. Discover now