Part 15

191 6 0
                                    

-Maj 2018-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Maj 2018-

Irina

"Nemamo vremena za gubljenje!"
To su bile moje reči čim sam otvorila vrata moje kancelarije i u istoj ugledala Aleksu, sa pet člana A klase. Čim sam zatvorila vrata, pomalo užurbanim koracima sam došetala do stola i sela na, kožnoj i udobnoj stolici pored istog.
"Kakvu zavrzlamu pripremaš ovog puta, Irina?"
Na Aleksino pitanje sam, kao deo jednog od odgovora preko celog stola raširila jedan hamer, tačnije arhitektarski plan kluba "Diamond" u kome Maksimović boravi ot trenutka kada smo "Elite" sravnili sa zemljom.
"Jel ovo "Diamond" koji se nalazi na Zvezdari?"
Sa puno radoznalosti u svome glasu, upitao je jedan od petorice likova A klase.
"Tačno. Jedan od najskupljih klubova ovog grada"
"Pa šta ćemo raditi tamo?"
"Slušajte me sada. Ja ću prva, sama otići u taj klub i sesti u delu kluba gde Maksimović ni ne zalazi. E sada, plan je takav da me Maksimović vas kada me budete napadali"
"Shvatam. Mi te napadamo čim izađeš iz kluba, i on kad bude izlazio treba da te spasi od nas"
"Da, Aleksa, ali prvo treba da me spasi od tebe. Sat vremena nakon mog dolaska, i ti dolaziš ali kao tipični sin bogataša koji je ološ, i kao da se ne poznajemo"
"I? Šta dalje?"
"Ti ćeš mi prići i krenuti kao sa nekom vrstom zavođenja, a ja ću te svo vreme odbijati dok ne postaneš naporan do te mere da ću krenuti da vičem, a Maksimović će otići do šanka koji se nalazi u blizini mog stola kako bi dao novac konobari, i dok bude čekao da konobar prebroji novac, odleteće mu pogled ka nama i doći će kako bi te sklonio od mene"
"Odlično. Taman večeras da promenim klub. Obično idem u "Sfens"
"Sfens?" Realno, meni taj klub i nije nešto"
"Tebi, al za nas koji bi da heftaju nešto i te kako"
Na Aleksin odgovor, moje oči su napravile dobar obrt
"A kada budem izlazila, biću pedesetak metara udaljena od kluba i to u zadnjem spoljašnjem delu..."
Dok sam pričala o drugom planu, hemijskom sam prelazila po planu, time pokazivajući gde trebaju da se pojave
"...Vas petorica ćete krenuti ka mene i napasti me. Pošto Miloš tu uvek prolazi jer je tu parking, videće nas i spasiti me od vas,a vi se razbežajte na sve strane"
"Primljeno. U koliko sati da budem ja tamo a kad oni?"
"Pošto klub kreće s radom od 9 uveče, ja ću tamo otići oko pola 11, što znači da ćeš ti, Aleksa otići oko pola sata pre ponoći, a oni se pojavljuju u 2 sata ujtru"
"Primljeno"
"Još nekih pitanja?"
"Nema, Irina"
"Onda, mičite svoje guzice iz moje kancelarije i mrš na spremanje za večeras!"
Na moje, recimo naređenje su samo klimnuli glavom i iste sekunde izleteli iz kancelarije, nakon čega sam ja ostatak popodneva provela u istoj istraživajući razne podatke o Maksimovićevim tajnama.
------------------------------------------------------------
Pa dragi moji, mislim da se pravi #mirina trenutci bliže 🤗💕
Uživajte 😚

~Anđela 🤞💘

91 DAN Where stories live. Discover now