-Maj 2018-
Irina
Nakon što sam izletela iz Tijanine kuće, ušla sam u auto i uputila se pravo ka sedištu mafije. Vožnja do iste je poprilično opuštena jer tu opuštenu atmosferu je dodatno pravila lagana muzika koja je svirala na radiju. Pošto većinu nas razočara citat da je 'sve što je lepo kratko traje' ipak kratko, tu prijatnu tišinu je prekinulo zvono mog telefona. Pošto sam vozila, slušalice su mi bile u ušima, pa sam na dugmetu koje se nalazilo na istim odobrila poziv, nisam imala mogućnosti da pogledam ko je na vezi.
"Halo?"
"Irina, Nenad ovde"
"Reci, Nenade?"
Obično kada me klipanov potrčko zove, obično me zove da mi javi kako se Marku nešto desilo.
"Znam, predpostavila si da te zovem u vezi nekog sranja koje je Marko napravio ili koje je kod njega izbilo, ali to nije slučaj ovoga puta"
"Pričaj. U čemu je stvar?"
"Stvar u vezi tvoje misije. Stvar koja će ti pomoći da ga već u ovom delu sasečeš u korenu"
"Zaista?Nastavi"
"Znaš onaj kazino na Zvezdari u kom visim skoro svakog vikenda i uglavnom dobijam?"
"Da?Šta s njim?"
"Pa, tvoja žrtva stalno dolazi u istom i zadnje dve nedelje gubi i to ogromne kvote"
Na Nenadovu poslednju rečenicu se na mom licu stvorio zlokoban kez, koji, kao da je već unapred znao šta je u mojoj glavi krenulo da se sprema. Gubiš, zar ne?Mislim da si već prerano potpisao svoj kraj, Maksimoviću.
"Zanimljivo. Čekaj me u kancelariji nakon sastanka"
"Sa zadovoljstvom"
Ponovo sam pritisla dugme i time završila poziv i nastavila voziti u prijatnoj atmosferi, kao pre poziva. Ako mu sada donesem pobedu, toliko će verovati u mene da će me čak pitati da radim za njega što je bio i cilj sve vreme i tako ću dobijati sve potrebne informacije i polako ga uništavati iz dana u dan. Parkirala sam auto ispred baze i ušla u istu. Na samom ulazu, sačekao me je Aleksa i rekao mi gde drže sastanak, pa sam se tamo i uputila. Kada sam ušla u prostoriju, mafijaši koji su bili na poziciji izvršnog tela, kao i ja su svi bili tu, samo Marka nije bilo.
"Zdravo Irina" rekao je Nenad koji je sedeo na drugom kraju stola, a ja sela naspram njega
"Zdravo Nenade, zdravo svima"
"Zdravo gospođice" svi ostali su rekli zajedno u glas. Kao da je znao, došao je i Marko koji je seo na čelu stola, što je simbolizovalo da je on vrhovnik svih nas. Da, vrhovnik a plaši se jedne devojke koju je on istrenirao da postane to čega se plaši.
"Dobar Dan draga gospodo"
"Dobar dan, šefe" Nakon čega smo se svi poklonili skidajući naše šešire i prekrili face istima. Raširio je ruke, dok je na licu, kao i uvek, držao pogled koji je u svakom građaninu Beograda ili njegovom protivniku unosio strah u kosti i ledio krv u žilama.
"Gore!"
Na njegovu naredbu smo se ponovo podigli i vratili šešire na glavi i seli na stolicama i pribili uz sto, što je to uradio i on.
"Čim sam sazvao sastanak samo sa najvišim činom, skapirali ste da se radi o nečemu vrlo važnom..."
"U čemu je stvar?"
Upitala sam ga radoznalo i znala sam da je predpostavio da ću se prva zapitati o čemu je reč
"Znaš da smo 7.5 imali u centralnom parku ponovni sukob sa Beogradskom mafijom"
"Sa mojom žrtvom?Čudno. Valjda su odustali onog trenutka kada su shvatili da će ih borba samo finansijski koštati i da bi tako i propali?"
"Tačno, ali ovog puta je verovatno razlog što misli da smo mu mi napali domen njegovih IP adresa, a ne ti. Mada, to je bio i cilj"
"Shvatam"
"Ali, pravi razlog sastanka je taj jer je Kineska firma Xhan-jin poslala zahtev za saradnju?'
"Kinezi?Veoma pouzdani preduzetnici"
"A u vezi čega je saradnja?"
Radoznalo je upitao Nenad.
"Saradnja da im mi ubijamo njihove bogate bivše klijente koji su sada njihovi neprijatelji a da oni nama za uzvrat šalju oružje"
"Veoma dobra investicija. Tehnologija njihovog oružja je toliko postala napredna da bi čak i Amerikance i Ruse zajebali samo tako"
Rekao je Nikola koji uglavnom i služi za savetovanje oko vrsti oružja i visoko profitnih saradnji. Ova saradnja je i više nego korisna. Čak što više, njihova tehnologija će mi toliko olakšati misiju da ću ovu misiju verovatno završiti i pre nego što mi je određen otprilike proračunat kraj iste.
"Potpuno se slažem sa Nikolom, šefe"
"Dobro Irina. Ostali?"
"Slažemo se šefe!"
"Nekih pitanja?"
"Kada potpisujete saradnju?"
"Danas. Gospodin Chen(Čen) me već čeka u kancelariji sa ugovorom, kao što i moj njegov njega čeka na stolu"
"Divno"
"Još neko?Sastanak je završen"
Ustao je sa stolice, na šta smo se ponovo poklonili, nakon čega je samo izleteo iz sobe. Ustala sam, kao i ostali i krenuli da izlaze. Naravno, ja sam izašla zajedno sa Nenadom pošto mi treba ispričati nešto više o tom kazinu i Miloševim naglim gubitcima. Ušli smo u moju kancelariju i ja sam odmah zauzela mesto za svojim stolom, a on je stojao, kao i uvek.
"Samo pričaj"
"Znaš već lokaciju kazina. Svakako, tu kolima često prolaziš"
"Da, kao i to da sam bila jednom u istom i opelješila sve bogataše u istom za sve pare"
"Tako nekako, a izgleda da ćeš to ponovo i uraditi"
"Bingo!Uzeću da bih vratila i ponovo oduzela"
"Tvoja jedinstvena logika. Kakav je plan?"
"Ovako: Ti ćeš biti u kazinu, kao i svake večeri. Kada se Miloš pojavi, samo mi pošalješ poruku i banuću nekih desetak minuta kasnije kako ne bi posumnjao. Zatim, pre nego što se pojavim u sali, ispred iste ću pozvati Miloša i reći mu kako ću tu kvotu koju bude izgubio u tih desetak vratiti tako što ću odigrati partiju sa likom koji mu je taj novac i oduzeo, a ti ćeš tu samo posmatrati i igrati za stolom pored sa drugim likovima. Naravno, nakon toga ću odigrati još nekoliko partija sa još par osoba i sav taj novac, kada on i ja budem izašli, ću mu dati"
"Odličan plan. Ne mogu da čekam do večeras"
Rekao je Nenad ushićeno, kao da će on osvojiti sav taj novac. Pazi, baš ću tebi da ti ga dam.
"Inače, koliko je izgubio dosad?"
"Za ove dve nedelje je izgubio 50 miliona evra"
"50 miliona?!Zaista ogromna cifra. E jadan on. Šta je on sve mogao sa tih 50 miliona, ali je glup, ko i svaki bogataš. Još nešto?"
"Ne"
"Onda, šta stojiš tu?Mrš na spremanje!"
Na šta je samo izleteo iz kancelarije, nakon čega sam izašla i ja kako bih se spremila za večerašnji spektakl
------------------------------------------------------------
Bez Kineza, Amera I Rusa nikako🤣
Pa, da li to znači da će Miloš potpuno pasti u zamku i time nesvesno sebi potpisati smrtnu presudu?😏💣~Anđela 🤞💘
YOU ARE READING
91 DAN
ActionDevojka po imenu Irina Stanković, poznatija kao ćerka jednog od najvećih biznismena Balkana, na svečanosti koju održava njen otac povodom njegovog dugogodišnjeg uspeha neočekivano gubi roditelje u pucnjavi, nakon čega biva oteta četiri godine dok je...