Acum 12 ani .
Jungkook era doar un copil obișnuit de 4 ani: mic, drăguț, curios și sincer , totuși nu prea are prieteni pentru că majoritatea îl consideră enervant.
Într-o zi ,cam pe la sfârșitul lunii decembrie, a auzit că cineva urma să se mute la el în cartier ,mai exact la casa de lângă a lui. Acest lucru îl făcea foarte confuz pentru că știa că în acea casă locuiește o doamnă împreună cu fiul său de 7 ani , Seokjin,și știa că nu puseseră la vânzare casa,iar deja văzuse un camion care a dus tot felul de cuti înăuntru. După ce mama sa i-a explicat ce se întâmplă ,a înțeles ce se petrecea. Vecina lor se recăsătorea , Seokjin urma să aibă un tată vitreg și un frățior mai mic de cam aceași vârstă cu Kookie. Jungkook era fericit , avea acum ocazia de a-și face prieteni de vârsta lui. Următoarea zi , pentru că era duminică, Jungkook s-a trezit foarte târziu , iar zăpada domina pământul. Când a coborât la parter a fost surprins să o vadă pe mama sa îmbrăcată gros și închizându-se la cizme.
- Bună dimineața , dragă ! Cum ai dormit? zice aceasta zâmbind.
- Neața! Unde pleci ? Tati unde e?
- Merg să fac câteva cumpărături,se apropie anul nou și trebuie să pregătesc mâncare.
Taică-tău îi deja la lucru. Vei ramâne singur ceva timp . Dacă te sun pe fix te rog să-mi răspunzi. Micul dejun îi pus pe masă. Eu plec ,pa!
După ce a mâncat și s-a spălat pe dinți ,a mers în camera lui pentru a putea vedea priveliștea pictată în alb . Uitându-se pe geam a văzut pe cineva îmbrăcat foarte subțire și în negru, părea să fie un copil, care a trecut în fugă pe lângă casa lui. L-a urmărit cu privirea până l-a văzut că se ascunde într-un tub de la locul de joacă. Jungkook își făcea griji pentru persoana respectivă , așa că a ieșit să vadă dacă e bine.
Cu cât se apropia mai tare de locul cu pricina putea să audă din ce în ce mai tare plânsul copilului.
- Ești ok? întrebă Jungkook trăgându-l pe copil de mânecă.
Când acesta și-a ridicat fața către Kookie ,a fost puțin șocat și trist pentru că îl găsise un necunoscut,dar nu și tatăl său care nici măcar nu se obosise să încerce . Tânărul băiat doar a dat încet din cap și și-a șters lacrimile. Jungkook l-a analiza cu atenție , un băiat puțin mai înalt decât el , cu fața roșie din cauza plânsului, cu par maroniu închis, aproape negru, cu ochi ca de pisică, purta doar o bluză , o pereche de pantaloni de sport și șosete. Nu părea să fie bine.
- Eu nu cred că ești bine . Vino la mine acasă unde e cald și bine. O să discutăm acolo despre ce probleme ai , bine?a spus Jungkook zâmbindu-i cu celebrul său zâmbet de iepuraș.
- Bi-bine... a răspuns timid celălalt băiat care era fericit că fusese găsit de o persoană atât de plăcută .
După ce au vorbit , Jungkook știa deja multe despre el : îl chema Min Yoongi , avea patru ani , tatăl său se recăsătorise cu vecina lui Jungkook, atât tatăl său cât și noua lui mamă vitregă îl ignoră și se prefac că el nu există , este complexat de faptul că fratele său vitreg are o relație mai bună cu părinții lor ,de asemenea a fugit de acasă pentru că tatăl său i-a zis că ar fi trebuit să-l dea spre adopție după ce mama lui a murit. Jungkook a început să plângă după ce a auzit povestea și i-a spus lui Yoongi că poate sta cu el cât de mult vrea dacă nu vrea să meargă acasă. Cei doi s-au împrietenit în acea zi și au stat tot împreună până când cineva a bătut la ușa lor . Era Seokjin care vroia să îl ia acasă pe Yoongi.
Încă din acea zi , Yoongi a format sentimente față de Kookie ,dar acestuia i-a mai trebuit un an să formeze o mică pasiune pentru Yoongi. Cei doi au devenit cei mai buni prieteni și erau mereu nedespărțiți. Până la urmă , Seokjin a devenit adevărata familie a lui Yoongi jucând rolul de mamă. Totul a mers bine între ei până când Jungkook a trebuit să se mute în cealaltă parte a țării . După șase ani în care fuseseră cei mai buni prieteni și formaseră sentimente unul pentru altul, să se despartă a fost un șoc pentru amândoi. Jungkook a început să formeze o a doua personalitate care era un asshole total ,iar Yoongi a intrat în depresie pentru că își pierduse cea mai importantă persoană .
Cei doi au trăit șase ani grei până când s-au revăzut.Notă : cum vi se pare ? Am început bine?
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Teen FictionYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .