Și acum , lupta pentru cine va fi top începe! În colțul stâng , cu un metru și 74 de centimetrii și o fată adorabilă de mâță, îl avem pe talentatul , frumosul și depresivul Minnn Yoooooongiiii! În colțul drept îl avem pe regele personalităților , cu un metru 78 și un zâmbet de iepuraș care nu se potrivește la corpul său plin de mușchi , îl avem pe domnișorul international playboy Jeeeooon Juuungooog!!! Fighting!!!!
.
.
.
Jungkook:
Au trecut trei luni de când ne-am mutat împreună ,iar trainingul a fost o provocare pentru amândoi. Pentru prima oară avem o zi liberă mâine și am decis că o vom petrece stând în pat. Tocmai ne-am întors de la orele de canto . M-am aruncat pat când Yoongi a venit lângă mine.
-Auzi , stăm de atâta timp împreună ... începe el. Cu toate acestea ,am avut vreo patru săruturi și o grămadă de îmbrățișări...
-Și vrei să trecem la următorul pas? îl întreb eu care probabil devenisem roșu la față.
Ce-i drept noi nu am făcut nimic *tuse* sexual *tuse* niciodată de când suntem împreună. Până la urmă am decis că e timpul. Eu m-am dus la duș cât timp Yoongi s-a dus să cumpere chestii... Când s-a întors a intrat el la duș. Mă panicam . Aveam emoții. Am început să amețesc. Mi s-a tăiat din nou firul.
.
.(de aici puteți să porniți piesa pentru că lucrurile încep să devină amuzante)
.
Yoongi:
Când am ieșit din duș m-am trezit cu lumânări în jurul meu și cu petale de trandafir pe jos. Nu știu dacă mi se pare cringe sau romantic. Am mers în cameră. Jungkook mă aștepta lângă ușă cu un prosop prins în jurul mijlocului și cu abdomenul descoperit . Am proasta impresie că pe mine o să mă doară cel mai mult în noaptea asta . "Chestiile" pe care le-am cumpărat așteptau pe noptiera de lângă bat. Jungkook mă ia de încheietură și mă pune la perete . That was hot!
-Ai emoții , Lil Meow Meow? Ți-a mușcat cumva pisica limba?
Sigur eram roșu la față. Jungkook arăta atât de hot cu părul ud și pe jumătate dezbrăcat în lumina lumânărilor. Își pune mâna pe bărbia mea și îmi ridică capul,iar apoi mă sărută pasional . Începeam să mă înfierbântat . Mi-am dat jos capotul de baie de pe mine ,iar Jungkook și-a desfăcut prosopul. A luat una dintre "chestiile" din pungă. Siguranța e primordială. Și uite așa am început "distracția". În primele minute mi-am dat seama că Jungkook ar fi trebuit să se numească Jungcook pentru că he got a big D... Nu o să mint , la început a durut ,nu eram obișnuit să fiu bottom pentru că în prima mea "relație" am fost top ,dar cred că puteam fi bottom numai pentru Jungkook. Când am terminat prima "rundă" Jungkook a revenit înapoi la sine .
-Ce s-a întâmplat ?spune el care era foarte confuz. Tocmai am...?
-Dap , apropo de unde ști atâtea? Credeam că n-ai mai făcut asta niciodată ...spun eu.
-Poate de la toate manhwa-urile Yaoi pe care le-am citit, spune râzând.
Toată durerea a dispărut când i-am văzut zâmbetul. Am mai continuat până pe la doi noapte. Dimineața n-am putut să mă ridic din pat ,dar totul a meritat. Oricum Jungkook mi-a adus micul dejun la pat și și-a cerut scuze de o grămadă de ori. Îl iubesc atât de mult!
.
.
.
Notă: îi primul capitol mai smut scris de mine așa că vă rog să nu mă omorâți dacă a fost atât de cringe. Mulțumesc că citiți cartea ! Cu mult gayness Autor-kun 💜
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Teen FictionYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .