23-Plângeri? Sesizări?

446 41 8
                                    

Yoongi :
Eu și Jungkook le-am spus prietenilor noștri că suntem împreună,pe deasupra am făcut-o într-un mod care m-am făcut să uit de cât de tensionat eram de fapt. Știu că Jin , Joon , Lisa și Hobi se vor bucura ,dar mi-e frică de faptul că Jimin și Tae nu vor fi de acord cu relația noastră. Momentan toți încearcă să-și de-a seama ce tocmai le-am zis. Toți se uitau în direcția cuplului Vmin. Jimin a fost primul care să zică ceva:
-Felicitări , presupun...spune băgându-și mana prin păr.
Jungkook era puțin nedumerit.
-Adică sunteți de acord cu relația noastră?spune Kookie care zâmbea.
-Uite,Bunny-kook , începe Taehyung. Ști deja că eu și Cim-Cim nu suntem mari fani ai lui Yoongi,dar vom fi mereu de partea ta și îți acceptăm decizile . Dacă decizia ta este să fi împreună cu Yoongi, atunci felicitări!
Jungkook era cu zâmbetul până la urechi și a mers să-i îmbrățișeze pe cei doi.
-Restul? întreb eu făcând un semn înspre ceilalți 4. Aveți plângeri? Sesizări?
-Tf, Yoongi! Tu chiar crezi că nu am fi de acord? întreabă Lisa.
-Tu crezi că v-am fi ajutat pe voi doi dacă nu eram de acord să fiți împreună? urlă Jin.
- Hyung, nu urlă! Se uită oamenii!spun eu puțin îmbujorat. Scuze ,spun întoarcându-mă și făcând o plecăciune spre oameni de la masa de lângă a noastră.
-Hyung , eu nu mă îndoiam de voi! spune Kookie.
.
.
.
După ce le-am zis prietenilor noștri Kookie a venit cu două idei despre care nu știu ce să cred:
Ideea nr.1: să mă împrietenesc cu Jimin și Tae "pentru a vedea și ei ce persoană super genială sunt"
Ideea Nr.2: să ne facem relația știută pentru părinții lui.
De fapt ideea a doua era inițial să le zicem atât părinților săi cât și altor mei ,dar după ce i-am spus că încă Jin nu le-a spus altor noștri faptul că el și Namjoon sunt într-o relație de mulți ani și urmează să se căsătorească, Kookie a fost de acord să le spunem altor mei mai târziu.
A mai venit cu o idee de fapt,iar aceea e să-i găsim un prieten sau o prietenă lui Hobi și să o ajutăm pe Lisa să o cucerească pe fata de care e îndrăgostită. Ideea asta e preferata mea ,dar pentru că e mai grea și mai longevivă am decis să îi dăm un nume :"Operațiunea fi pețitor pentru pețitori". 
.
.
.
Notă:Acum v-ați dat seama la ce mă refeream? Scuze că postez târziu! Cu iubire Autor-kun!

why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum