33-Operațiunea Hobi-hyung final

295 34 5
                                    

Hoseok:
Nu știu de ce ,dar nu am o presimțire bună... În urmă cu o săptămână, când am împărțit grupurile pentru coregrafii , Jungkook împreună cu Felix au venit la mine după antrenament.
- Hobi-hyung, oare nu poți să-l iei pe Felix la antrenamente particulare de acum încolo? a spus Jungkook. Sunt niște mișcări pe care nu le prinde și m-am gândit că tu l-ai ajuta mult mai bine.
Am decis să îl ajut pe Felix,dar nu-i un dansator rău așa că ar fi trebuit să fi prins deja mișcările. Azi am decis că vreau să știu care e de fapt motivul pentru care a venit să îl ajut. Oricum în săptămâna asta de multe ori am vorbit mai mult decât am dansat.
-Auzi,Felix...încep eu. De ce ești aici?
-Ca să învăț coregrafia, răspunde el cu o atitudine de genul : "Normal că ăsta e motivul".
-Nu ,nu ... mă refer la motivul real. Ești aici de la începutul anului și ar trebui să fi prins mișcarea de la a doua oară. De asemenea , mai mult ai deschis conversații cu mine decât să dansezi. De ce ești deja aici? Jungkook te-a rugat să mă ți ocupa ca să nu observ când el și Yoongi vor face ceva legat de mine sau...
-Sunt aici pentru că vreau să petrec timp ce tine , Hobi-hyung,spune el foarte sincer și cu o privire de cățeluș.
-De ce ai vrea să petreci timp cu mine? Ce am făcut eu special să te facă să petreci timp cu mine?
Felix și-a băgat privirea în pământ și a mormăit ceva,dar cum nu l-am înțeles, l-am rugat să repete ce a spus.
-Am spus "Pentru că îmi placi"! urlă tura asta puțin cam tare.
-Mă placi în sensul în care crezi că îs cool sau mă placi placi?spun eu care nu avusesem parte niciodată de o confesiune în viața mea (cel puțin nu de la un băiat).
-Te plac pe bune...
-Ce-ți place la mine mai exact ?spun eu care voiam să văd dacă chiar mă place.
-Nu știu,nu cred că există un lucru specific care să mă facă să te plac,spune el stând puțin pe gânduri.
Atunci mi-am dat seama că el chiar mă plăcea. Sincer să fiu mă apropiasem destul de mult de el și mă simțeam mult mai fericit atunci când făceam antrenamente împreună așa că...
-Și nu ai vrea o relație cu mine?spun eu care îmi doream să îi dau o șansă relației cu el.
-Vorbești serios? spune în timp ce ochii lui prind viață.
-De ce nu ?
.
.(după o lună)
.
Yoongi:
A trecut o lună de când operațiunea Hobi-hyung a început faza terminală. Hobi și Felix au început să iasă și să petreacă mai mult timp împreună,dar încă nu erau oficiali. Totuși , astăzi ,la prânz, Hobi ne-a spus să ne întâlnim cu toții : el,eu , Jungkook, Namjoon, Jin , Jimin , Tae și Lisa în curtea școlii.
Felix a venit alături de Hobi câte noi.
-Bun , prieteni, am un anunț important de dat ! începe Hobi extra ca de fiecare dată.
-Ne-am dat seama de asta, acum treci cu anunțul , mă așteaptă Rosé la mâncare, spune Lisa care era în perioada de lună de miere încă.
-Deci ... Eu și Felix suntem oficial împreună, spune luându-l în brațe pe bietul băiat.
-Operațiunea Hobi-hyung finalizată!strigăm eu și Kookie bătând palma.
-Deci ăsta o fost planul la care lucrați voi de ați zis că îi pentru Hobi?spune Jin care asistase la o discuție mai veche legată de plan a mea și a lui Kookie.
-Nu asta îi important acum. Hai să ne bucurăm pentru Hobi!spune Jimin care deja începuse să le facă poze noului cuplu.
-Jimin are dreptate, hai să sărbătorim această uniune și să mergem la o pizza după școală,ce ziceți? propune Namjoon.
Și uite așa am mers la pizza și Hobi a fost obligat să facă cinste.

Notă: scuze pentru întârziere ! Am de gând să fac două capitole mai speciale când ajung la 600 de voturi, pun pariu că nu o să ghiciți despre ce:)) oricum, mulțumesc că citiți cartea! Vă doresc o zi plină de fericire, Autor-kun:))

why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum