30-Ușor de rezolvat.

347 34 4
                                    

Jungkook:
Lisa e atât de ușor de citit. Îi place de
Rosé și e evident! După ce am făcut cunoștință cu ea am stat câteva minute la povești,dar fetele trebuiau să plece așa că eu și Yoongi am făcut un plan. Trebuie să aflăm mai întâi dacă merge pe calea ușoară, adică să vedem dacă Rosé o place pe Lisa,iar dacă asta nu funcționează, trebuie să o facem să realizeze faptul că Lisa e cea mai tare fată din școală. Sper totuși că nu e straight că ne-am ars (Fire!!!) .
Eu și Yoongi am stat pe banca din fața școlii și ne-am făcut teme acolo până când am văzut-o pe Rosé ieșind din școală. Am abordat-o încercând să nu ne dăm de gol.
-Hei ,Rosé, nu?spune Yoongi care părea mai prietenos decât de obicei. Prietena Lisei.
-Oo! Băieții de mai devreme... hmm...cum vă chema?...a,gata , știu. Yoon-kook și Jung-gi!
Eu și Yoongi râdem puțin.
-E de fapt Yoongi și Jungkook, spun eu zâmbind.
-Of, scuze,nu a fost cu intenție,doar că sunt obosită și nu mai funcționez cum trebuie,spune schițând un zâmbet din rușine.
-E bine și așa! spune Yoongi. De ce ești obosită? Ar fi trebuit să terminați cu orele acum o oră și jumătate. Ai plecat cu Lisa,dar văd că ea nu e cu tine.
-Eu și Lisa suntem într-un grup cu încă două fete din anul trei , se numește blackpink,dar presupun că știți. Tocmai am avut repetiții.
-Lisa nu ne vorbește niciodată de grup. Suntem curioși,ai vrea să ne povestești tu? întreb eu încercând să par cât mai prietenos posibil.
-Mi-ar plăcea să vă povestesc,dar din păcate nu pot sta pe loc. Vreți să mă conduceți puțin și vă povestesc pe drum?
-Perfect! Pe unde locuiești? întrebă Yoongi entuziasmat.
-Nu ar trebui să spun așa ceva străinilor,dar sunteți prieteni cu Lisa așa că știu că sunteți de treabă. Stau pe strada X.
-Perfect, eu stau pe aceeași stradă,iar Jungkook nu stă departe de stradă așa că putem veni cu tine până acasă!spune Yoongi cu un zâmbet adorabil .
Am plecat toți trei. Pe drum Rosé ne-a povestit de Lisa și de grup,dar la un moment dat , când am văzut că nu mai avem mult timp ,am întrebat-o :
-Auzi,ție îți place de Lisa?
Yoongi mi-a strâns mâna pentru că am fost prea brusc,dar spre surprinderea mea și a lui Yoongi, fata s-a uitat în ochii mei și a spus tare și clar :"Da ,de ce întrebi?"
.
.
.
Yoongi:
Cea mai ușoară variantă s-a adeverit! Sunt cumva Nostradamus? Am spus înainte cu o oră de a se întâmpla toate acestea că sigur Rosé o place pe Lisa. Până am ajuns la casa ei am reușit cumva să o convingem că trebuie să-i spună Lisei ce simte. Acum doar trebuie să așteptăm rezultatele.
.
.
.
Următoare zi Lisa vine la noi și ne ia de după gât.
-Cum , în numele lui borahae , ați convins-o pe fata de care îmi plăcea să-i placă de mine și să se mai și confeseze? ne urlă ea în urechi.
-"Mulțumesc, băieți. Vă iubesc mult" ar fi fost de ajuns, spun eu sarcastic.
-Cum a fost? întreabă Jungkook zâmbind.
-Puteam să o refuz? I think not!spune Lisa și începe să râdă.
-Pe mine de ce nu m-ați băgat în plan? întreabă Hoseok care a auzit toată conversația.
-Hobi , dragă, pentru tine avem altceva pregătit , spun eu făcând cu ochiul.
-Ce aveți pregătiți? Mi-e sincer frică!
Jungkook se rupe se lângă mine și Lisa și îi pune mâna pe umăr la Hobi.
-Stai calm , ne vom strădui să nu doară.

Notă: urmează partea lui Hobi. Nu am mai reușit să scriu săptămâna trecută duminică și îmi cer scuze. De aceea acest capitol e destul de lung. Cu multă iubire ,Autor-kun 💜

why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum