28-Operațiunea Tae și Jimin 2

389 35 8
                                    

Yoongi:
Azi e sâmbătă și la ora 5 ieșim la întâlnirea dublă. Am emoții! Dacă nu reușesc să îi conving că nu eu sunt ăla rău din poveste? Mor încet!!! Dacă o să se desparte Jungkook de mine pentru că prietenii lui nu mă plac. Mai am doar puțin timp până la ora 5 și nu știu ce să mai fac . Sunt deja aranjat,dar mai este atâta timp de stat degeaba și simt că o să înnebunesc așteptând. Am decis să scriu o piesă până când trebuie Kookie să vină după mine. Nu sunt oricum într-o stare bună, tocmai m-am certat cu tata și cu "mama". Trebuie să mă eliberez cumva. Am început să scriu versuri pentru o piesă despre întâlnirea dintre doi îndrăgostiți și despre sentimentele de fericire și nerăbdare pe care le simți când ai întâlnire. Timpul a zburat repede și ,cât ai zice pește, Jungkook se afla deja în fața casei mele .
Ne-am pornit liniștiți spre locul de întâlnire stabil de noi patru . I-am aștept câteva minute ,dar nu ne-a deranjat absolut deloc.
-Bună , porumbeilor!spune Jungkook când îi ved pe cei doi .
-Bună , Bunny-kook!spune la unison zâmbind. Yoongi, bună și ție.
-Mă bucur că ați decis să-mi dați o șansă ! spun zâmbind . Avem niște idei pentru ziua de azi. Vreți să mergem la grătar?
Când am pronunțat cuvântul grătar celor doi li s-a luminat fața.
-Suntem de acord!spune Jimin vorbind.
-Perfect, atunci hai să mergem!
Am mers la grătar . Ne-am simțit foarte bine 😊 . Am făcut câteva glume și cei doi chiar au râs. Pe lângă toate acestea am mai mâncat și foarte bine. Pe la ora 19:30 am am terminat mâncarea și am ieșit din restaurant.
-Asta a fost o experiență chiar plăcută. Mă întreb unde mergem acum?spune Taehyung care zâmbea cu un zâmbet în formă de cutie.
-Pai... începe Kookie. Eu și Yoongi ne gândeam că poate v-ar plăcea o tură de karaoke.
-Karaoke!spun cei doi cu sclipire în ochi.
-Nu vă convine? întreb eu glumind.
-Ba cum să nu ! Haideți să mergem ! Spune Jimin luându-ne pe mine și pe Kookie de câte o încheietură și târându-ne după el .
Eventual am ajuns la karaoke și a doua tură de distracții a început. Trebuie să recunosc , Jimin și Tae cântă foarte bine,iar duetele pe care le-au interpretat au fost așa de frumoase chiar dacă vocea lui Jimin este foarte ridicată ,iar cea a lui Taehyung foarte joasă. Desigur că și eu și Kookie i-am impresionat puțin. Cred că în seara asta am râs cel mai mult din ultimele luni . Partea cea mai importantă este că și Jimin și Tae s-au simțit bine . La finalul serii Jimin a spus:
-Yoongi, ești chiar de treabă. Mă bucur că ți-am dat șansa asta și mai ales că ești împreună cu Kookie.
-Asta voiam și eu să spun , completează Taehyung. Hai să mai mergem la întâlniri în patru împreună și altă dată.
Nu m-am mai simțit așa fericit de când eu și Jungkook am ajuns împreună. Pot respira liniștit. Începem altă operațiune de acum încolo .
.
.
.
Notă : SCUZE DE ÎNTÂRZIERE! Se uită careva dintre voi la anime ? Vreți să-mi recomandați ceva de văzut în vacanță? Cu dragoste Autor-kun 💜

why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum