Perspectiva lui Jungkook:
Ieri, după ce m-am întâlnit cu Yoongi după școală ,am mers împreună la o cafea pentru a mai povestit un pic . La cafea i-am povestit despre cât de bucuros sunt că în sfârșit am reușit să-mi fac prieteni.
Deja e a doua zi la școala cea nouă și am realizat că este timpul să îl revăd pe Jin și poate și pe Namjoon deși nu ne cunoaștem atât de bine. Când am intrat în școală , la ora 7:30 , l-am văzut pe Yoongi-hyung care vorbea cu doi băieți mai înalți decât el. M-am dus lângă el să văd dacă era ceva de rău la mijloc.
-Neața , Yoongi-hyung !spun eu mergând înspre el.
Când Yoongi și-a întors privirea înspre mine a început să zâmbească , lucru care i-a determinat și pe ceilalți doi să se întoarcă înspre mine și atunci mi-am dat seama...
- Kookie?
- Jin-hyung?
Jin se apropie de mine și mă ia în brațe.
-Vai ce mare ai crescut în ultimii 6 ani ! Și te-ai făcut și mai drăguț! Dragă, ține-mă că leșin!
- Dragă , sufoci băiatul , spune cealaltă persoană . Hei, Kook!
Când m-am uitat la fața lui mi-am dat seama cine era de fapt .
-Bună , Namjoon-hyung !
După ce m-a lăsat Jin , m-am dus lângă Yoongi care părea un pic neliniștit. Am vorbit cam zece minute - Jin m-a tot întrebat tot felul de chestii și am aflat că el și Namjoon erau împreună de deja trei ani și că plănuiau să se căsătorească după ce termină liceul (fun fact: părinții lui Jin habar n-au de faptul că fiul lor cel perfect e gay :)) ) - până când Yoongi m-a tras de mânecă .
- Kookie ,cred că ar trebui să mergem .
- Ok , Yoongi-hyung. Mi-a plăcut să vă revăd , Jin-hyung și Namjoon-hyung. Ne mai vedem pe-aici.
-Hei , dacă vreți , vă puteți alătura noua la masa de prânz, spune Namjoon ,dar nu apucă să termine pentru că...
- Nu mulțumim,nu vrem,răspunde Yoongi tragandu-mă de mână prin coridor.
După câtva timp, când nu i-am mai putut vedea pe Jin și Namjoon , l-am întrebat pe Yoongi de ce nu vroia să stăm cu ei la masă și de ce se comportă atât de nepoliticos cu Namjoon .
- Vezi tu , Kookie, nu am nimic cu Namjoon , chiar mă bucur că el și Hyung sunt împreună,dar să stau cu ei la masă ar însemna să stau la masă cu grupul lor și hai doar să zicem că eu și restul băieților din grupul Namjin avem neînțelegerile noastre.
- Și...care ar fi numele acelor băieți și ce neînțelegeri aveți?
- Ei bine ,nu știu dacă îi ști pentru că sunt mai mari decât noi și nu au stat în partea asta de oraș când noi erau mici , dar numele lor sunt Kim Taehyung , Park Jimin și Jung Hoseok ,iar...
- Stai un pic ! îl întrerup eu. Ești certat cu Jimin-hyung, Taehyung-hyung și Hobi-hyung?
-O , deci vă cunoașteți , spune Yoongi lăsând capul puțin plecat .
-Ne cunoaștem ,ba chiar ne-am împrietenit unii cu alții,spun eu încet.
-Oh... atunci nu contează de ce suntem certați, spune el aproape șoptit.
-Ba da , contează . Acum povestește-mi!
-Păi...s-a întâmplat acum patru ani , când Namjoon a decis să își facă un grup de prieteni. Eram foarte timid și preferam să stau toată ziua în casă și să scriu cântece dacă să merg cu Jin pe afară ,dar Namjin câteodată tot mă mai luau cu ei când știau că-i scandal în casă. Pe atunci în gașca lor se mai afla încă un băiat care era ca un frate pentru Taehyung și Jimin,dar era un tâmpit și jumătate. Într-o zi , când m-au luat cu ei afară, tipul o început să-și bată joc de mine așa că , pentru al face să tacă, i-am tras un pumn în față...
.
.
.
Notă: îmi pare rău că nu am mai postat, așa că duminică voi pune încă un capitol . Mulțumesc că îmi citiți cartea .
Cu multă mulțumire , Autor-kun.
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Teen FictionYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .