Perspectiva lui Yoongi:
Jungkook =un băiat care are o voce mai angelică decât îngerii.
Nu credeam că vocea lui Kookie s-a îmbunătățit atât de mult în ultimii 6 ani. Mă întreb dacă i-a cântat și altcuiva în afară de mine vreau cântec. Oricum acest detaliu nu ar trebui să mă deranjeze , nu-i vina lui că a plecat și nici a mea că ne-am îndepărtat unul de altul. Eram doar niște copii , nu puteam să facem nimic în privința asta.
Vocea lui Kookie m-a făcut să-mi amintesc de zilele din copilărie ,de modul în care eu și Jungkook ne plimbam pe străduțele din Busan ținându-ne de mâini , de modul în care Jungkook mă ascundea adesea de părinții mei ,de modul în care mergeam în tot felul de excursii cu Jin , doar noi trei . Și , în special ,de modul în care , pentru mine , Kookie era speranță ,fericire și iubire . Pierdut în gânduri nu prea îmi dădeam seama de ce se întâmplă în jurul meu , până când Jungkook s-a oprit din cântat.
-Hyung? Ești bine ? spune el venind în direcția mea.
-Sunt bine,de ce întrebi?
- Plângi , spune el și îmi șterge o lacrimă .
- Nostalgia e de vină ,spun eu zâmbind.
Fețele noastre erau atât de aproape , mi-aș fi dorit să-l sărut ,dar nu vreau să stric nimic între mine și el . Ne uitam unul în ochii altuia , într-o liniște de mormânt , ieșind din lumea reală ,simțind că doar noi existăm în momentul acesta , zâmbind , ne realizând faptul că irosim timp prețios. Nici nu am observat cât de repede trecea timpul. La scurt timp clopoțelul a sunat , scoțându-ne pe amândoi din transă .
- Cred că ar trebui să plecăm , spune Jungkook cu scurte pauze între cuvinte.
- Presupun.
.
.
.
Perspectiva lui Jungkook :
"Jungkook ,nu te gândi la Yoongi în felul ăla , ești straight , nu-ți plac băieții , Yoongi e un băiat ."
În creierul meu se dă o bătălie . Mereu am avut anumite sentimente pentru Yoongi , sentimente pe care nu le-am purtat nimănui altcuiva . Yoongi e diferit . Mereu Yoongi e diferit, dar nu pot să-l plac în felul ăla , dacă l-aș plăcea ar fi greșit din partea mea. Când credeam că și dacă îl revăd pe Yoongi voi reuși să pretind că am trecut peste ,asta s-a întâmplat. E atât de frustrant . Nu poate să-mi placă de el. Îmi voi distinge toată prietenia cu el în felul ăsta. Să nu mai zic că ai mei mă vor da afară din casă dacă află că îs îndrăgostit de un băiat sau că lumea mă va marginaliza din cauza acestui fapt. Mă enervez , mă stresez , mă consum . Mi se pare că voi leșina . Măcar dacă Yoongi m-ar plăcea . Toate aceste lucruri ar fi mai ușoare,dar el nu mă va iubi niciodată.
Notă:
Îmi pare extrem de rău că nu am mai postat . De fiecare dată când am vrut să scriu eram ori la munte ori la orele de desen , iar când aveam timp de scris ,habar nu aveam ce să scriu. Sper să vă placă acest capitol . Spoiler : în următorul capitol apare Bad Boy Jungkook. Cu multă dragoste,Autor-kun.
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Teen FictionYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .