Yoongi:
Cu cât zilele treceau eu și Kookie ne apropiam mai mult,iar cu cât ne apropiam mai mult sentimentele mele pentru el erau din ce în ce mai mari. Încetul cu încetul am început să cred că și el ar putea avea sentimente pentru mine,dar încă există o voce în capul meu care îmi zice că totul este o iluzie prostească de-a mea. Cu toate asta încerc să-mi adun tot curajul pe care l-am păstrat atâția ani pentru a-mi confesa sentimentele față de el pe scenă.
Tocmai am terminat linia melodică pe care o voi interpreta la pian , una dintre primele mele iubiri. În ciuda faptului că am terminat instrumentalul nu știu ce versuri să scriu. Efectiv simt că orice aș spune nu e îndeajuns pentru a-mi exprima sentimentele față de el.
-Ești...prima mea ... iubire ... la care nu voi renunța.
Scriu pe ultima foaie de hârtie pe care o mai aveam la mine. Recitesc tot ce am scris și mai distrug un copac mototolind hârtia și aruncând-o lângă celelalte 100 de foi.
-De ce nu-mi iese nimic bine!spun lovindu-mi capul de clapele pianului .
Deodată ușa de la cabinetul de muzică se deschide și în sală intră iubitul meu frate ,Jin.
-Ce-i cu fața aia depresivă?spune Jin care nu părea nici el foarte vesel.
-Nu-i nimic. Tu ce-ai pățit?
Jin se așează lângă mine și își pune capul pe umărul meu .
-Îți par dezgustător? Mă urăști?
-Ce te-a apucat? Nu ! Doamne feri!
- Crezi că mama și tata o să mă urască?
- Încă nu le-ai zis și plănuiești să o faci ,nu? Jin ,nu te poți ascunde mult.
-Ști asta , Yoongs ,dar nu vreau să se supere pe mine.
-Totul va fi bine. Doar trebuie să fi onest.
Jin stă cu mine în timp ce cânt la pian ca să-l fac să se liniștească.
-Hey, hyung! Poți să îmi dai un sfat?
-Sigur , Yoongs! Ce e ?
-Îmi poți zice ce crezi de piesa asta?
Jin dă din cap și încep să cât piesa pe care i-am scris-o lui Jungkook.
Când mă opresc mă întorc spre Jin:
-Ce crezi , hyung?
-A fost emoționant, spune Jin cu o lacrimă curgând pe obraz. Cred că trebuie să iubești o persoană foarte mult să compui așa ceva.
-Dar nici măcar nu are versuri!spun eu nervos. Și nu găsesc nimic care să-mi exprime sentimentele cum trebuie.
-Cuvintele sunt doar de fațadă. Melodia e ceva mai adânc decât cuvintele.
.
.
.
Notă: Gata cu capitolul de azi. Mâine mai pun unul. Îs nervoasă cu faza cu YouTube și MV-ul de la ON ,dar mna. Vreau să mulțumesc army-ilor care au făcut cât de multe vizionări. De asemenea mulțumesc celor care îmi citesc cartea și care mi-au comentat. Vă iubesc, semnat Autor-kun.
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Teen FictionYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .