Perspectiva lui Jungkook:
Ora 7 jumătate. Am întârziat . M-am trezit prea târziu. Prima zi la noua școală nu începe tocmai bine. În douăzeci de minute sunt gat și mă îndrept spre școală pentru că viitorul meu diriginte a spus că ar trebui să mă întâlnesc cu el la fără zece. Cel mai bun lucru momentan este că mama a decis să mă ducă cu mașina la școală.
În fața școlii stă un domn înalt, cam de treizeci de ani , îmbrăcat la costum. Când trec pe lângă el mă apucă de încheietură.
- Scuză-mă , dar ești cumva Jeon Jungkook? întreabă el .
-Da... Eu sunt Jungkook,spun eu aproape în șoaptă.
- Perfect atunci! Eu sunt Domnul Park. De azi voi fi dirigintele tău.
Domnul Park m-a condus la dulapul meu, mi-a dat manualele și orarul,iar mai apoi , după ce s-a sunat , m-a condus spre noua mea clasă.
-timpul zboară în pauză-
Am avut un absent la ore,dar părea că e ceva normal. E pauză. Mergând la dulapul meu mă întâlnesc cu cineva cu care mă așteptam să mă întâlnesc.
- Taehyung-hyung! Jimin-hyung!spun eu fiind Jungshook.
- Bunny-kook! Spun cei doi venind înspre mine
- Nu știam că ești la noi la școală ! spune Taehyung-hyung. Apropo, apreciez faptul că ne zici hyung. Foarte drăguț din partea ta!
Am început să vorbim despre nimicuri până când o siluetă neagră se lovește de umărul meu . Fără să zică nimic,silueta merge mai departe.
- Care-i problema lui ?zic eu uitându-mă la silueta respectivă.
- El e un bad boy ,zice Tae uitându-se urât la silueta neagră. Nici nu trebuie să știi cine e ca să-ți dai seama că nu trebuie să vorbești cu asemenea persoane. Nu înțeleg de ce Namjoon încearcă să-l aducă în gașcă.
Namjoon? Oare vorbesc de acel Namjoon?
- Taehyung-hyung,te referi la Kim Namjoon?
- Da ,de ce? Îl cunoști cumva ? întreabă Jimin-hyung
- Da , locuiește în fosta mea locuință.
Nu am mai apucat să vorbim deoarece clopoțelul sună de intrare.
.
.
.
Perspectiva lui Yoongi:
Am întârziat,am întârziat , am întârziat...
Mi se întâmplă des să nu merg la ore pentru că , odată intrat în sala de muzică , nu prea mai pot ieși de acolo. Azi am venit cu jumătate de oră mai devreme la școală pentru a lucra la piesa pe care o scriu,am pierdut noțiunea timpului și am stat acolo toată ora. Am fugit dintr-o parte a școlii în alta ,de la sala de muzică la dulap , m-am lovit de un copil pe hol și mi-a fost prea frică să-l privesc în ochi și să-mi cer scuze, profesorul iar a urlat la mine, iubitul fratelui meu a încercat pentru a o mia oară să mă bage în grupul lui stupid și m-am gândit că poate ar trebui să mă sinucid pentru a o zece mia oară. De ce m-aș alătura unui grup în care trei mă urăsc, unul nu mă cunoaște cu adevărat și în care se află fratele meu pe care îl iubesc și îl respect din inimă. Nu înțeleg de ce oamenii cred că îs o piază rea și se feresc de mine. Nu am pe nimeni, nu am nimic . Tot ce am este muzica și pe fratele meu pe care va trebui să-l las pentru a-și trăi viața. Dacă Kookie ar fi acum cu mine, dacă nu ar fi plecat de lângă mine , dacă nu m-ar fi lăsat aproape singur .Din nou m-am pierdut în gânduri , încât nici măcar nu am observat că cineva vorbea cu profesoara.
-A! Am înțeles! Tu ești elevul nou , nu-i așa? Te rog să te așezi în ultima bancă de pe rândul din stânga, spune ea.
Ultima din stânga? Hmmmmmmmmm... Asta ar însemna , lângă mine? Nu! M-am pus aici strategic în așa fel încât să pot scrie muzică și să nu mă deranjeze nimeni. Stăteam cu capul pe bancă , încercând să nu fac contact vizual cu cel care stătea lângă mine.
- Hei! spune el șoptit. Nu ești tu cumva cel care s-a lovit de mine pe hol?
Mi-am ridicat privirea înghițind în sec . Când ochii mei au făcut contact cu ochii lui am simțit o senzație ciudată ,una cunoscută.
-Scuze ,am spus eu încercând să mă prefac că nu îmi prea pasă.
- E ok , spune el zâmbind , transmițându-mi din nou acea senzație . Dacă tot suntem colegi de bancă ar trebui să facem cunoștință. Eu sunt Jeon Jungkook ! Tu?
Pentru o secundă am înghețat . Jungkook se uită la mine și rămâne Jungshook.
- Min Yoongi... spune el încet
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Teen FictionYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .