25-La Cină pt1

396 36 14
                                    

Yoongi:
Nu mă așteptam ca Jungkook să mă cheme atât de repede la el și mai ales nu la cină cu familia lui.
Trebuie să mă îmbrac frumos,dar nu prea frumos . Și să mă spăl. Și să-mi fac părul. Am atâtea de făcut într-un timp atât de mic. Jin a venit în cameră în timp ce încercam să-mi aleg hainele .
-Ce faci?spune el admirând panica mea.
-Încerc să-l găsesc pe Batman ,ce ți se pare că fac?
-Calm your balls! Spune-mi pentru ce trebuie să te îmbraci. Sunt model în timpul liber, așa că mă pricep cu chestiile ăstea.
-Trebuie să merg la cină în familie la Jungkook. Ce să fac???
-Du-te la duș că atunci când te întorci totul va fi pregătit.
M-am dus la duș liniștit. Când am ieșit hainele erau pe pat și Jin venise cu trusa de machiaj și placa de păr. M-a aranjat așa de frumos: nimic festiv ,dar prezentabil.

 M-a aranjat așa de frumos: nimic festiv ,dar prezentabil

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am uitat la ceas .  Era timpul să plec la cină .
.
.
.
Jungkook:
O shit o fuck ! Imediat trebuie să vină Yoongi și simt că nu e totul în regulă. Era pentru a treia oară când aranjam același șervețel pe masă când am auzit soneria de la ușă.
-E aici ! Familie fiți gata !
-De ce ești așa agitat ? întrebă tata. E doar Yoongi ! Ba mai mult,e iubitul tău și asta ar însemna că o să te accepte și imperfect.
-Eu știu,dar vreau să fiu perfect cât timp sunt cu el .
Am deschis ușa ușor și am rămas cu gura căscată.
-Bună ! spune motănelul adorabil din fața ușii mele care își arăta colții în timp ce zâmbea.
-E complet topit după el , îl aud pe tata șoptindu-i mamei.

ANUNȚ! Am început să scriu o nouă carte. Mâine e premierea cărții. Este tot Yoonkook , dacă sunteți interesați de numește "Your Bruises-Yoonkook" . Sper că mă veți susține în continuare. Oricum mulțumesc pentru susținere.

why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum