3K special:))

384 34 7
                                    

Acest capitol este unul de mulțumire pentru cele 3 mii de vizionări. Atenție : Acțiunea se petrece peste 3 ani .

Jungkook:
M-am trezit în patul meu singur. Era o zi minunată de primăvară și afară era atât de însorit ,dar nu această priveliște era partea bună la toată ziua de azi,ci persoana care m-a luat în brațe în timp ce deschideam geamuri.
-Cum ai dormit, Kookie?spune Yoongi după ce mă pupă pe obraz cu buzele lui moi .
-Nu știu? M-am foit mult în somn, iubire mică? spun eu întoarcându-mă cu fața spre el și luându-i fața în palmele mele .
Nu-i place când nu-i zic pe numele, așa că folosesc apelative ca să-l enervez. E atât de drăguț când se enervează.
-Nu te-ai foit mult, deci presupun că ai dormit bine...spune sărutându-mă scurt .
Acum o lună ne-am mutat împreună. A fost puțin mai greu să ne descurcăm singuri,dar amândoi ne-am străduit mult . Yoongi este un compozitor ,un producător și un cântăreț la o companie de entertainment ,iar eu sunt un cântăreț la aceeași companie și un foto-model. Eu și Yoongi avem scos un album împreună până acum și câte un album solo. Am început chiar să-mi scriu propriile piese și Yoongi mă învață să produc piese. Nu facem extrem de mulți bani pentru că suntem încă la început de carieră,dar în ultimul an am strâns destui bani încât să ne mutăm într-un apartament drăguț și micuț unde să avem toate materialele necesare pentru a crea muzică. Încă eu și Yoongi nu ne-am căsătorit,dar sper că mă va cere în căsătorie cât de repede. Astăzi avem rezervată o masă la un restaurant de lux cu ocazia măririi noastre de salarii.
.
.
.
Yoongi :
Azi e ziua cea mare. Plănuiesc de un an cum să-l cer în căsătorie pe Jungkook . Când am terminat liceul, Kookie a trebuit să-mi promită că mă va lăsa pe mine să-l cer în căsătorie dacă o să fie cazul. În seara asta am totul pregătit.
.
.(la restaurant)
.
Eu și Kookie am mers la restaurantul la care am mers la prima noastră întâlnire. Din păcate,de această dată Hobi nu e aici să ne ajute. Hobi lucrează și el la compania la care lucrăm noi , evoluând astfel de la stadiul de chelner de altă dată. Am intrat și ne-am așezat la masa pe care ne-a dat-o chelnerul. Eu am vorbit de dinainte cu bucătarul șef al acestui restaurant,care este un prieten de-al meu , să ascundă în desertul pe care îl vom comanda inelul pentru Jungkook.
Am mâncat, am discutat,iar apoi a venit momentul pe care îl așteptam atât de mult. Jungkook și-a comandat înghețată la desert, așa că undeva între globuri era inelul de aur alb cu o piatră de ametist pe el.
-Ce înseamnă asta , Yoongi?spune Jungkook luând în mână inelul cu o față foarte șocată.
-Înseamnă "vrei să te căsătorești cu mine?" din câte știu eu .
Jungkook se uita la mine atât de șocat încât m-am speriat că s-ar putea să nu-i placă. A rămas tăcut până am ajuns înapoi acasă. Când am intrat în casă și am închis ușa , Jungkook m-a luat în brațe instantaneu și a început să plângă.
-Normal că vreau să mă căsătoresc cu tine! Ce ți-a luat atât să mă întrebi! spune și mă sărută .
Ne-am sărutat minute în șir până când...ei bine...am trecut la lucruri mai ...*tuse**tuse* serioase. Cred că n-am mai făcut așa ceva de când ne-am mutat,dar am fost atât de fericit să o facem din nou. Aștept cu nerăbdare să-mi petrec toată viața alături de el .

Notă: ce ziceți? Mulțumesc din nou că îmi citiți cartea. Mâine fac un capitol normal. Paște fericit dacă sunteți catolici sau reformați! Cu multă dragoste Autor-kun 💜

why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum