34-Top

373 42 21
                                    

Yoongi:
Am terminat toate operațiunile noastre, așa că eu și Jungkook am decis să mergem un weekend la un hotel cu spa pentru a sărbători. Desigur că nu am mers singuri ,Jin și Namjoon au venit împreună cu noi pentru că le trebuia un loc fără oameni în jur pentru a discuta aspecte legate de nuntă și de cum o să le spună altor noștrii despre tot. Cei doi aveau o cameră diferită de a mea și a lui Kookie. Presupun că vor să fac și alte lucruri,nu doar să vorbească... Jin le-a spus părinților noștri că are ședință foto în afara orașului și că va lipsi câteva zile,dar eu nu le-am zis absolut nimic pentru că știu că oricum nu le prea pasă.
Oricum... tocmai am ajuns la hotel. După ce ne-am dus fiecare în camere  am decis ce să facem mai departe. Înainte de a merge înăuntru,Jin a spus:
-Fiecare pereche pe cont propriu,da ! Să nu veniți la noi numai în caz de urgență!
În mintea mea spuneam "nu sună bine" dar în același timp nu prea mi-a păsat.
.
.
.
Jungkook:
-Și... ce-ai vrea să facem ? întreabă Yoongi aruncându-se în patul matrimonial din camera noastră.
Într-un fel îmi e frică de ce s-ar putea întâmpla,dar încerc să mă prefac că totul e bine.
-Nu știu,spun eu înclinându-mi capul într-o parte. Ai ceva în minte? Vrei să încercăm mai întâi partea de spa ? Vrei mai întâi la piscină? Sau poate...
spun punând mâna pe întrerupătorul încercând să fiu dramatic.
Yoongi se ridică și-mi să un pumn în burtă prietenește.
-Nu te mai prosti! Hai la piscină!spune zâmbind dulce.
Ne-am dus la piscină după ce ne-am schimbat în costumele noastre de baie.  A fost atât de ciudat să-l văd pe Yoongi în costum de baie pentru că ultima dată când i-am văzut toracele eram mici și făceam baie împreună.
Oricum... ne-am distrat în piscină : ne-am jucat , am povestit și am râs de Namjoon care nu știa cum să desfacă un șezlong dești are 148 IQ. Desigur că am încercat să îi evităm pe Jin și Namjoon pentru că nu voiam ca Jin să urle la noi , e înfricoșător atunci când e nervos.
După ce am terminat, ne-am dus înapoi în cameră și am făcut fiecare câte un duș  pe rând. Eu am făcut ultimul dușul și am deschis că poate e timp ca eu și Yoongi să hotărâm cine e top și cine e bottom, așa că nu m-am mai îmbrăcat și am ieșit doar în prosop. Muream de rușine,dar nu accept să fiu bottom, deci trebuie să mă impun cumva.
-De ce căcat nu ești îmbrăcat?spune Yoongi confuz. Sper că nu vrei să faci ceva dirty...
-Yoongi...
Yoongi se uită urât la mine pentru că nu am folosit pronumele de politețe.
-...hyung. Cred că a venit timpul în relația noastră să ne cunoaștem locul.
-Și asta ce vrea să însemne?spune la fel de confuz.
-Știi tu ... În filmele și animeurile bl la care m-am uitat explica faptul că în relații mereu există top și bottom și... Cum să spun... Cred că trebuie să clarificăm care îi top și care îi bottom.
-Și tu ce vrei să fi?
-Top...spun eu cu puține suspiciuni. Tu?
-Top,spune hotărât Yoongi. Putem să fim doi cu poziția de top?
-Nu , de aia există un top și un bottom,spun eu puțin enervat. Nu am văzut doi de top și nici nu cred că este posibil.
-Vezi tu , Jungkook , bl-ul nu explică asta ,dar există și switch,ceea ce înseamnă că ești ambele în funcție de relație, încearcă Yoongi să îmi explice. Eu mă consider un switch de obicei,dar simt că în relația noastră eu sunt cel dominant.
-Du-te mă! Cu corpul ăla micuț și firav al tău? Nu cred că poți fi top pentru mine,spun eu mai în glumă, mai în serios.
Am discutat pe tema asta toată noaptea, fără să ajungem la un compromis. Nici nu înțeleg de ce am mai avut eu ideea genială de a începe toată discuția în primul rând, nu-i ca și cum relația noastră ar deveni una atât de serioasă momentan,nu? Nu?
.
.
.
Notă: V-ați aștept la ceva smut ,nu? Scuze că nu am postat ieri ,dar deja lucrez la capitolele speciale. Mulțumesc că citiți în continuare:)) cu multă iubire ,Autor-kun 💜

why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum