22-Știrile de prânz

500 38 64
                                    

Jungkook :
Deci... oficial...AM UN IUBIT!! Dar stai , nu asta e partea cea mai bună , CI FAPTUL CĂ ACEL IUBIT AL MEU E MIN FUCKING YOONGI! Da , fete și băieți , puteți fi geloși pe mine. Ieri ne-am confesat iubirea unul pentru altul și DUPĂ CE NE-AM SĂRUTAT am decis să fim într-o relație. Îmi trăiesc visul din copilărie!!! Ahhhhhh, ce bine e ! Există doar o mică mare problemă,iar aceea ar fi faptul că nu ne-am înțeles încă cine o să fie top și cine bottom... glumesc,nu asta e problema . Problema este că trebuie să le spunem prietenilor noștri că suntem împreună. Știu că probabil toată lumea e ceva de genul :"asta nu-i așa de greu" ,dar nu știu dacă Jimin și Tae o să fie ok cu asta. Hobi și Lisa sunt cei mai mari shipuitori ai noștri,deci de ei nu ne facem griji ,iar Namjin n-au ce comenta și sunt sigur de asta,dar Jimin și Tae nu sunt tocmai mari fani ai lui Yoongi așa că îmi fac puține griji. Îl iubesc pe Yoongi cu toată inima mea și nu aș renunța la el pentru nimic în viață,dar nici nu vreau să-mi distrug prietenia formată cu cei doi porumbei deoarece sunt primii prieteni formați de când m-am întors.
Am decis că azi la școală vom anunța eu și Yoongi că suntem împreună, așa că am de gând să fac o prezentare de 500 de cuvinte până la prânz în care să le explic celor doi să nu-l judece pe Yoongi și să ne accepte relația în cazul în care nu sunt ok cu mine și Yoongi împreună.
Ajuns la școală am pornit în căutarea lui Lili MeowMeow care se afla în habitatul lui natural: Clasa de muzică.
-Hei , hyung!spun intrând în cameră.
-Hei, Kookie ! spune el uitându-se spre mine și zâmbind lucru care mi-a făcut să realizez că e atât de adorabil 💜.
M-am așezat lângă el la pian și mi-am pus capul în poala lui , luându-l puțin prin surprindere.
-Hyung,noi suntem într-o relație,nu?
-Da' nu așa ne-am înțeles ieri seară după recital? Mai ți minte? După ce ne-am confesat unul altuia și te-am sărutat?spune puțin sarcastic.
- Țin minte , cum aș putea să uit așa ceva!
-Și atunci de ce întrebi?zice el în timp ce se joacă cu părul meu.
-Putem să le ziceam prietenilor noștri că suntem împreună oficial?
-Ok , nu văd de ce nu am putea ,dar nu cred că ar fi foarte surprinși sau nervoși.
-Perfect ! Atunci o să le zicem la prânz!
După ce am decis ce urma să facem am petrecut o oră întreagă în camera de muzică prostindu-ne . Avem fiecare câte o absență,dar a meritat din plin.
.
.
.
(Timpul trece și e ora prânzului)
.
.
.
Cu toții ne-am adunat la masa la care stă grupul lui Namjoon,iar când zic cu toții mă refer la clasicul Namjin, adorabilul Vmin și duo-ul extrem de talentat Hobi și Lisa. Eu și Yoongi am venit la ei .
-Bună ziua , stimabili domni și minunată domnișoară! începe Yoongi .
Deja toți se uitau cu fața de "WTF" la noi ,dar eu am continuat:
-Ne aflăm în transmisiune directă pentru a vă da știrile de ultimă oră.
Îl i-au de mână pe Yoongi și număr până la trei:
-Suntem oficial împreună! spunem la unison.
Toți încercau să înțeleagă ce tocmai s-a întâmplat.
.
.
.
Notă: Vreau la școală! Măcar am scris un capitol noua:)) . Voi cum vă descurcați cu situația asta din țară? Vă doresc multă sănătate ! Semnat , Autor-kun<3

why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum