Perspectiva lui Jungkook:
Taehyung și Jimin m-au luat de încheietură și m-au târât după ei în curtea școlii pentru a-mi explica de ce ei îl urăsc așa de mult pe Yoongi.
.
.
.
Perspectiva lui Yoongi :
L-am văzut pe Jungkook care era tras de Taehyung și Jimin afară din cantină. Încă mă aflam lângă Lisa, dar gândul îmi era la Kookie.
-Deci... spune Lisa... Ești prieten cu Jungkook?
Întrebarea ei m-a surprins puțin.
- Cam așa ceva,spun eu trecându-mi mâna prin păr. De ce întrebi?
- Am observat că te uitai foarte atent la el și am auzit de la Tae și Chim-Chim că l-au văzut pe Jungkook stând prea mult cu tine și că trebuie să repare chestia asta , deși eu nu înțeleg de ce îs așa de supărați ei doi pe tine.
- Oh, și tu ești în grupul lor?
- Te referi la grupul lui Joonie? Neh, sunt doar cea mai bună prietenă a lui Hobi. Dar nu asta contează. Îți place de el?
- Care el?zic eu nedumerit.
Lisa își dă ochii peste cap și îmi șoptește în ureche.
- Îți place Jungkook?
.
.
.
Perspectiva lui Jungkook:
- Taehyung-hyung, te rog să-mi explici ce problemă ai cu Yoongi-hyung.
- Șezi , copile și ascultă bine. Era acum patru ani . În grupul lui Namjoon mai era încă o persoană,un băiat pe nume Kai,care la momentul respectiv era ca un frate pentru mine,lucru care s-a schimbat odată ce a plecat în America,dar nu asta-i important acum. Oricum... ideea este că ei doi nu se înțelegeau tocmai bine și Kai ,care zicea tot ce gândea,se enerva când Yoongi era întrebat de către Jin și Namjoon dacă vrea să se alăture clubului pentru că Yoongi era mereu o legumă și răspundea că nu . Jin îl tot aducea la ieșirile noastre. Într-o zi Kai s-a enervat pe Yoongi și l-a insultat ,iar el a început să-l i-a la pumni. Kai a fost dus la spital cu nasul rupt.Acum înțelegi de ce nu ne înțelegem bine?
- Știam deja toată povestea asta ,dar tot mi se pare o tâmpenie.
.
.
.
Perspectiva Lisei:
Se vedea că întrebarea îl făcuse pe Yoongi inconfortabil,dar nu asta a fost intenția mea. Sunt foarte sigură că-i place de el .
- Mie? Să-mi placă de Kookie? Nu e posibil, spune el foarte puțin convingător.
-Neh, îs foarte sigură că-ți place de el,spun eu.
- E chiar atât de evident?
-Deci chiar îți place, nu? De ce nu-i spui?
- Pentru că el sigur îi straight.
- O...hai să fim serioși... toți suntem puțin gay. Dacă vrei,te pot ajuta să te confesezi ,sau cel puțin o să încerc să aflu dacă și lui îi place de tine ca să îi poți zice ce simți.
- Chiar ai face asta pentru mine?
- De ce nu ?
.
.
.
Notă: Hei, scuze că nu am mai postat nimic de o grămadă de timp,dar am fost foarte ocupată cu școala ( nu credeam că e așa de greu la liceul). Am de gând să-mi găsesc o zi pe săptămână și să încerc să postez regulat ,dar încă nu promit nimic. Mulțumesc pentru că citiți cartea. Cu multă iubire ,Autor-kun
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Teen FictionYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .