Perspectiva lui Yoongi:
- Da? Și? spune Jungkook ca și cum faptul că am lovit o persoană ar trebui să fie un lucru normal.
- Păi ... A leșinat și l-au dus la spital. De atunci Taehyung și Jimin nu mai vorbesc cu mine și au făcut în așa fel încât să știe toată lumea că nu-i de glumă cu mine.
-Da,dar... Într-un fel... Faptul că l-ai pocnit o fost mai mult un fel de auto apărare , deci... N-ai făcut nimic atât de rău.
Jungkook se uita la mine ca și cum eu n-aș fi avut dreptate,nu el care practic era ceva de genul 'violența e bună, copii'.
-Adică , începe el din nou, dacă aș fi fost în locul tău aș fi făcut la fel. De fapt, dacă aș fi fost cu tine l-aș fi pocnit chiar eu .
Chiar dacă violența nu e niciodată o soluție , vorbele lui Jungkook m-au făcut fericit.
-Dar stai o secundă! urlă el. Asta nu explică cearta ta cu Hobi-hyung.
- Cu Hoseok e altă poveste. Hoseok nu era acolo când s-a întâmplat ,dar după ce s-a întâmpla toată chestia cu pumnul în față , Taehyung și Jimin i-au interzis să mai vorbească cu mine . De fapt noi nu suntem certați,dar n-are voie să vorbească cu mine.
Cât timp povesteam Jungkook doar dădea din cap în mod afirmativ. Îmi pare rău totuși că nu-i pot spune toată povestea. Nu-i pot spune că acel băiat era unul dintre cei care își bătea zilnic joc de noi în copilărie pentru că eram mereu împreună sau că replica la care am cedat și l-am pocnit a fost "Nu-i de mirare că nu mai vorbești cu acel gay Jungkook . Nimeni nu ar vrea un băiat care ,nu doar că arată ca o fată, dar și se comportă ca una ".
.
.
.
-timpul zboară pentru că mi-e lene să scriu-
.
.
.
Ora prânzului . Eu și Jungkook am decis să mergem împreună la cantină. Cât timp eu stăteam la rând să-mi iau de mâncare , Kookie a decis să meargă și să-mi rezerve un loc.
.
.
.
Perspectiva lui Jungkook:
Cât timp îl așteptam pe Yoongi să vină de la coadă cineva mă atinge pe umăr.
-Hei , Jungkook !spun Taehyung-hyung și Jimin-hyung la unison.
-Hei ! răspund eu cu zâmbetul pe buze.
-Jungkook, începe Taehyung,am o întrebare.
-Spune-mi ,te rog.
-Deci ...scuze dacă par băgăcios ,dar de ce petreci timpul cu Yoongi ? Ști că e o piază rea ,nu?
.
.
.
Înapoi la Yoongi:
Când să mă întorc la masă m-am lovit de cineva. Era o fată.
-Scuze , zicem de odată.
-Nu-i nici o problemă , Yoongi, spune ea.
-Ne cunoaștem cumva ?o întreb eu șocat fiind că îmi cunoaște numele.
-Tu nici măcar colegii nu-i recunoști. Sunt Lisa.
Notă: M-am ținut de promisiune. Succes în noul an școlar cititorilor care încă sunt la școală.Cu multă iubire, Autor-kun.
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Teen FictionYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .