32-Operațiunea Hobi-hyung 2

289 37 0
                                    

Jungkook:
Hmmm... Ce fel de băieți îi plac lui Hobi? După ce Yoongi mi-a dat raportul despre discuția cu Hoseok , singurul lucru la care m-am gândit a fost cum să găsesc un băiat ca Jimin. Din păcate,Jimin e unicat , deci nu pot găsi unul identic. Totuși,ce îl atrage cel mai mult pe Hobi la el? Dacă voi găsi răspunsul voi găsi super ușor o persoană de care să îi placă. Hmm...
Următoarea zi m-am dus la antrenamentele de dans și speram ce voi vorbi acolo cu Hobi,dar nu... Trebuie să ne facem noi coregrafii , așa că Hobi a împărțit toți oamenii în trei grupuri:avansat  , adică cei care erau la club de deja doi ani , începător, adică cei de anul ăsta , și contemporan, adică cei care făcuseră balet înainte. El era liderul grupului de avansați, Jimin la contemporan și eu am fost desemnat ca lider al începătorilor. Dezamăgit m-am așezat pe bancă lângă un boboc, Felix Lee, care părea și el trist .
-Tu de ce ești trist ? îl întreb eu pe băiatul bosumflat.
-Nu-s în același grup cu băiatul de care îmi place. Tu , liderule ,de ce ești trist?
-Trebuia azi să vorbesc ceva important cu Hoseok,dar nu suntem în aceeași grupă.
Felix se uită urât la mine și spune :
-Îți place cumva de hyung?
-Nu , suntem doar prieteni!spun eu șocat de întrebarea sa. În plus am deja un iubit.
Felix răsuflă ușurat și atunci în cap mi s-a descris un beculeț.
-Îți place de Hobi-hyung,nu ,Felix?
Felix s-a înroșit la față mai ceva ca un porodic (roșie) și atunci am înțeles că răspunsul era da.
Hmm... Ce informație interesantă am găsit. Mă întreb dacă noul meu plan va funcționa.
După oră l-am sunat repede pe Yoongi să-i spun planul meu .
Planul e să îi aducem pe Hoseok și pe Felix împreună . Am mai stat în timpul antrenamentului de povești cu el și pare super de treabă , așa că sunt sigur că lui Hobi îi va plăcea de el . Sper că totul va merge bine. Vreau ca Hobi să fie fericit.
.
.
.
Notă: știu, îi cam scurt ,dar mâine primit că va fi un capitol mai lung. Mulțumesc că citiți cartea în continuare:)) cu multă iubire, Autor-kun 💜

why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum