Era o zi minunată de decembrie,mai exact patru decembrie , zi cunoscută în familia lui Yoongi ca fiind ziua fratelui său mai mare sau cum au numit-o părinții lor , "ziua copilului care contează".
Jin a fost trezit la 4 dimineața de câte frățiorul lui , una dintre singurele persoane de care îi pasă mai mult decât îi pasă de sine. Cei doi erau singuri acasă și au mers la parter pentru a lua micul dejun care fusese pregătit de Yoongi, deși nu-i era caracteristic așa ceva. Dar, aparent,nu erau tocmai așa de singuri precum credeau . Namjoon îi aștepta deja la masă.
Jin și Namjoon sunt împreună de 3 ani deja, chiar dacă nu a fost tocmai dragoste la prima vedere. Namjoon s-a mutat în casa lui Jungkook după ce acesta a plecat . Jin nu prea l-a suportat pe acesta deoarece i se părea că încerca să-l înlocuiască pe Kookie. Cu timpul cei doi băieți s-au apropiat și eventual au ajuns să fie împreună. În septembrie,de ziua lui Namjoon ,Jin i-a propus să se căsătorească ,dar nu a fost o cerere propriu-zisă și nici nu au avut inele. Namjoon avea de gând să o facă ca lumea de ziua lui Jin.
-Namjoon? spune Jin când îl vede. Ce cauți aici?
-Am venit să fac ceva ce trebuia să fac de mult .
Namjoon vine în fața lui Jin,se pune într-un genunchi și deschide o cutie (la care îi rupe capacul din greșeală,dar hai să nu vorbim despre asta) în care se afla un inel.
-Kim Seok-jin , vrei să te căsătorești cu mine.
-Parcă era clar de faptul că vreau atunci când ți-am propus asta de ziua ta.
Cei doi aveau o relație de 3 ani , urmau să se căsătorească,dar încă părinții lui Jin nu știu nimic despre asta.Notă: M-am ținut de cuvânt. Happy Jin day! Mulțumesc pentru că citiți în continuare cartea. Cu dragoste , Autor-kun
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Teen FictionYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .