-Visul-
Perspectiva lui Jungkook :
Eram într-o cameră întunecată și eram singur . Putem să-mi aud bătăile inimii la cât de tăcere era . Deodată văd o fărâmă de lumină . Lumina devenea din ce în ce mai mare și lumina din ce în ce mai mult spațiu . Lumina avea forma unei persoane.
"Cine ești" spun eu. "Cum adică ? Nu mă recunoști, Kookie?" spune lumina cu o voce cunoscută . "Yoongi-hyung? Tu ești?"spun nedumerit. Când i-am pronunțat numele camera devine luminată , fără măcar o urmă de întuneric , iar lângă mine se afla un Yoongi care plângea, cu tăieturi pe corp ,haine sfâșiate și plin de vânătăi. "Hyung? Ce-ai pățit?"."Am nevoie de ajutor , Kookie! Hyung nu mai poate rezista. Cu fiecare și mă doare și mai tare ! Am nevoie de ajutor,am nevoie de tine!". Am început să mă panichez "voi face orice îmi ceri ! Nu vreau să suferi". "Orice? Ești dispus să faci orice? Chiar dacă nu îți va plăcea?". "Spune-mi, hyung,ce să fac pentru tine!"spun luând-ul de umeri pe Yoongi. "Vreau să mă săruți și să-mi zici că mă iubești"răspunde el uitându-se fix în ochii mei . "Dar nu te voi răni mai tare dacă o voi face?"spun eu știind că în viața reală probabil l-aș răni dacă aș face așa ceva. "Dacă nu o vei face , atunci voi muri arzând de viu în flăcările iubirii mele pentru tine!" Panica mă cuprindea la fel cum degetele lui Yoongi îmi cuprindeau încheietura. M-am lăsat mai jos pentru că Yoongi era mai scund decât mine și l-am sărutat . Era doar un vis ,dar părea atât de real. Era doar un vis,dar durea atât de tare.
.
.
.
Perspectiva lui Yoongi :
Mă aflam la pian și cântam pisa pe care o compuneam . O piesă atât de tristă și totuși care mă făcea să zâmbesc cu lacrimi. Deodată simt că pulsul îmi încetinește și piesa încetinește de asemenea . Brusc aud o voce undeva în spatele meu."Hyung..."spune Jungkook. "De ce ești aici?"întreabă acesta. M-am uitat împrejur. Mă aflam pe acoperișul unui bloc abandonat și cântam la un pian pe care nu-l mai văzusem niciodată. Nu știam de ce eram acolo sau cum ajunsesem acolo. "Nu știu,tu de ce ești aici?". Fața lui Kookie devine mai întunecată și mai tristă ca niciodată atunci când întreb eu acestea. "Am decis că nu mai vreau să trăiesc așa "spune el. "Am venit aici ca să sar de la etaj și să aterizeze pe pământul rece și tare ca și inima ta .Nu am nici un motiv să mai trăiesc atâta timp cât singurul motiv pentru care am trăit până acum nu mă bagă în seamă " . "Ce vrei să spui? Cum adică să sari de la înălțimea asta? De ce nu ai motive să trăiești ? Te-ai supărat pe mine?"spun eu speriat. "Hyung ,nu cred că o să mă mai consideri un prieten dacă îți spun ce simt în momentul acesta". "Ba sigur că da. Spune-mi! Sunt aici să te ascult". Jungkook se apropie de mine și îmi ia mâna de pe clapele pianului și o pune pe pieptul să. "Simți asta? Așa bate inima mea când sunt cu tine. Bate atât de tare că o pot auzi. Înțelegi ce vreau să spun prin asta". Îmi era frică să nu înțeleg ceva greșit așa că am găsit un răspuns mai plauzibil "că ai probleme cu inima ?" , Kookie râde și apoi cu durerea în ochi spune "Că sunt îndrăgostit de tine, Yoongi . Și de aceea nu o să mai putem fi prieteni ". M-am panicat și l-am sărutat "Dă-mi un motiv bun pentru care noi să nu mai putem fi prieteni" spun eu după ce rup sărutul. "Pentru că prietenii nu se sărută între ei fără să zică 'no homo' înainte sau fix după ce i fac " spune el roșind și ascunzându-și fața în hanoracul pe care îl purta. "Dar poate nu vreau să nu fie homo." spun ridicându-i fața de bărbie. "Și eu sunt îndrăgostit de tine" spun și-l sărut din nou,de această dată sărutul durând mai mult . Brusc aud ceva și deschid ochii. Eram la mine în cameră . Închid alarma și simt ceva. Mă uit sub plapumă ..."Băga-mi-aș...."Notă: mulțumesc pentru cele o mie de vizionări . Scuze că nu am mai postat . Sper că va plăcut capitolul special . Vă mulțumesc tuturor . Să aveți un comeback fericit. Nu mai îs multe capitole de făcut așa că probabil voi termina povestea până când BTS scot mv la piesa de titlu. Cu multă iubire , Autor-kun.
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Teen FictionYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .