21-Relație

509 44 103
                                    

Yoongi:
Nu credeam vreodată că o să am curajul să fac așa ceva ,dar AM FĂCUT-O! L-AM SĂRUTAT PE JUNGKOOK! Desigur că nu mi-am dat seama din prima ce făceam pentru că eram prea fericit când i-am auzit confesiunea și m-am lăsat dus de val. Desigur că Jungkook mi-a răspuns la sărut și a fost MINUNAT! Timpul a părut că stă în loc  și aveam impresia că eram singurii oameni din galaxie. A fost atât de drăguț și dulce! Nu a fost nimic prea *tușit* intens *tușit* ,dar a fost perfect așa simplu cum a fost. Când am rupt sărutul mi-am dat seama că poate am stricat totul . Când i-am văzut fața plină de șoc a lui Kookie m-am speriat și am început să-mi cer scuze. Ce nu știam însă era că la scuzele mele Jungkook o să-mi răspundă tot cu un sărut, mult mai scurt,dar la fel de dulce.
- Pentru ce-ți ceri scuze ? A fost cel mai frumos lucru din viața mea! îmi spune el roșu la față.
Pentru o secundă am stat tăcuți uitându-ne unul în ochii celuilalt până când Kookie a rupt tăcerea:
-Deci...asta înseamnă mă placi,nu? Am înțeles eu greșit sau..?
- Asta îi o întrebare, Kookie? Nu îi evident? Ți se pare că te-aș fi sărutat dacă nu eram îndrăgostit de tine?
Fața lui devine și mai roșie și începe să și-o acopere cu mâinile.
-Și acum ce facem? spune Kookie din spatele palmelor sale care creau un zid între fața lui și restul lunii .
I-am luat mâinile de la față și m-am uitat fix în ochii lui mari și căprui.
-De tine depinde dacă vrei ceva să se schimbe între noi sau nu. Vrei?
-Normal că vreau!Aștept de o veșnicie să fiu împreună cu tine! îmi răspunde Jungkook.
-Bun , atunci...spun eu lăsându-mă într-un genunchi și luându-l de mână... Jeon Jungkook , vrei să fi iubitul meu?
-Of! Eu voiam să te întreb pe tine asta! Se presupune că eu sunt ăla mai masculin dintre noi!
-Ai grijă ce spui că poate vrei un pumn în burtă. Cine o zis așa ceva?
-Cam toți...
-Și ce înseamnă toți la tine?
-Ști tu... Jimin, Tae , Namjoon, Hobi și Lisa.
- Serios? Interesant...spun eu frecându-mi mâinile într-o manieră malefică.
-Uneori îmi induci o stare de frică generală... spune Kookie făcând un pas în spate.
-Ei bine... ghinion...deja mă iubești nu mai poți da înapoi...
.
.
.
Notă: Scuze că îi așa de scurt capitolul. Măcar m-am ținut de cuvânt. Ce credeți? Mulțumesc în continuare pentru iubirea pe care mi-ați arătat-o. Cu iubire Autor-kun!

why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum