Jin:
Eu și Namjoon avem deja toată nunta pregătită de când am fost cu Yoongi și Jungkook în excursie,iar ceremonia urmează să se petreacă peste o săptămână,dar fiind prins în toate pregătirile am uitat un lucru important: ai mei nu știu că sunt gay și că urmează să mă căsătoresc.
-Nu pot să cred că încă nu le-ai spus altor tăi tot ce se întâmplă între noi! spune Namjoon prin telefon. Nunta îi într-o săptămână și tu încă nu le-ai spus .
-Nu te enerva așa, dragă, spun eu care tocmai intram în casă.
Mașina alor mei nu era în curte ,iar luminile erau închise peste tot în casă mai puțin în camera lui Yoongi pentru că se putea vedea lumina de la subsol unde stă el , așa că puteam vorbi presupunând că ai mei nu-s acasă.
-Tu-ți dai seama că dacă nu le spui altor tăi acum s-ar putea să îți strici relația cu ei. Serios acum, Jin, până și bunicii tăi știu,dar propria mamă nu știe!
-O să fac totul să meargă bine , Joonie. Stai calm. Și dacă îmi distrug relația cu ei ce? Tot o să te am pe tine.
Am continuat puțin discuția , adică Namjoon m-a certat pentru că am spus ce am spus. Între timp m-am dus în sufragerie unde era întuneric beznă.
-Te rog să le spui,spune Joonie încă o dată.
-Totul va fi ok . Vorbim mai târziu . Te iubesc...spun eu zâmbind.
-Și eu pe tine . Pa! spune Namjoon înainte de a închide apelul.
Am pus telefonul în buzunar și brus.
-Cu cine vorbeai, dragă?spune mama care mă sperie artăt de tare încât îmi sare inima din piept.
-Ce m-ai speriat ! Nu mai fă așa ceva , mamă!
Apoi mi-am dat seama. Tocmai i-am spus la Namjoon că îl iubesc de față cu mama !
-Cu cine vorbeai? Nu te-am auzit vreodată să-i spui cuiva că îi iubești. De asemenea,nu ai adus niciodată o fată acasă. Cine era? Iubita ta?
Perfect,acum sunt la interagoriu . Am vrut să spun o minciună ,dar brusc în capul meu a rulat vocea lui Namjoon:"Spune-le alor tăi!".
-De fapt , mamă, trebuie să vorbim. Vezi tu ,am fost într-o relație de câțiva ani ,dar nu v-am spus niciodată ,dar acum trebuie să vă spun, pentru că mă căsătoresc.
Gura mamei a rămas larg deschisă.
-Tatăl tău vine imediat acasă și discutăm cu toții la masă în familie.
După puțin timp toți eram la masă . Inclusiv pe Yoongi l-au chemat și pe el nu l-au chemat în ultimul an nici măcar să mănânce.
-Acum spune tot despre această nuntă. Cum ? Unde ? Când? Și cel mai important cu cine?
-Nu știu cum ,pur și simplu. La restaurantul unui prieten, nu-i o nuntă mare. Peste efectiv o săptămână. Cu Namjoon.
Dacă șocul mamei a fost mare înainte,acum era monstruos de mare.
-Cu Namjoon? Urlă mama și tata în cor. Ești gay?
-Am fost tot timpul gay ,dar nu ați observat voi spun eu.
-Dragă ,fiul tău e gay!spune tata către mama.
-De fapt, și fiul tău e gay ...spune Yoongi râzând subtil.
-Sunteți amândoi gay???? urlă părinții deodată.
-De la Yoongi ne așteptam la o asemenea dezamăgire,dar de la tine niciodată, spune mama uitându-se la mine cu dezgust.
-Ghinion ,sunt fiul tău așa că trebuie să mă accepți și dacă îs gay, spun eu nervos.Notă : știu știu,am trecut deja de 600 ,dar n-am avut timp să lucrez la carte așa că aceste capitole au fost anulate până în weekend când oricum puneam capitol nou. Totuși sper că v-a plăcut acest capitol. Cu mult gayness, Autor-kun 💜
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Novela JuvenilYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .