13-Convingerea

589 54 0
                                    

Perspectiva lui Yoongi:
-Hai mă, Yoongi! trăgea Lisa de mine. Spune-i că-l placi și bam! ți-ai făcut iubit!
-Nu-i așa de ușor pe cât crezi. Dacă zice nu?
În ultima săptămână Lisa a tot încercat să mă convingă să-mi confesez sentimentele lui Jungkook,dar nu știu cum se presupunea că ar trebui să fac asta . Lisa spune că sigur Kookie nu va zice nu ,dar eu nu am nici o siguranță că așa va fi. Îmi e frică să o fac.
-Dacă o să fie dezgustat să știe că cel mai bun prieten al lui din copilărie e un gay care îl place de la o vârstă mult prea fragedă? Dacă o să îmi dea reject? Dacă...
-Nici un dacă! se răstește ea la mine. Cu întrebări tâmpite nu rezolvi nimic! Trebuie să te calmezi , să iei aer în piept și să mergi la el, să te uiți în ochii lui mari ,iar apoi să-i spui "Kookie,te plac". Nu-i așa de greu.
-Nici nu pot vorbi bine și un simplu te plac nu va fi niciodată de ajuns pentru a-i spune ce simt eu pentru el. Îmi trebuie altă tactică . Trebuie să măresc miza.
Dar în timp ce eu aveam o criză existențială , Kookie probabil se zbenguia în sala de dans a școlii , deoarece s-a înscris la clubul de dans datorită lui Hoseok și Lisa care s-au rugat de el să între după ce l-au văzut dansând, în sensul în care i-am trimis un filmuleț Lisei cu Jungkook în timp ce dansa pe Red Velvet,iar ea a arătat filmulețul lui Hoseok.
.
.
.
Perspectiva lui Jungkook:
Eram în sala de dans. Jimin-hyung și Hobi-hyung încercau să mă învețe o coregrafie ,care nu era tocmai foarte complicată pentru mine,dar pe care trebuia să o învăț până la "serbarea"(mai mult un spectacol de talente) de dinainte de vacanța de iarnă. Totuși pe mine mă preocupa altceva.
-Bunny-kook, ce-ai pățit? întreabă Jimin. Văd că nu te poți concentra.
-Oh, nimic. Nu te îngrijora hyung, mint zâmbind .
-Cum să nu ne îngrijorăm! spune Hobi-hyung. Ce-ai pățit?
-Nimic important...
-Dacă nu ne spui te gâdil, spune Hobi.
M-am apropiat destul de mult cu cei doi de când m-am alăturat grupului, așa că am decis să le spun până la urmă care e problema.
-Păi.... există de cineva de care îmi place....
-ooooooo... mă întrerup cei doi.
-Dar cred că nu mă place înapoi...
-offf...
-Și cred că-i place de cineva cu care nu are nici o șansă și mi-e frică că îl va răni
-Aaaa....Stai! Ce?spun cei doi la unison .
-Am spus ceva greșit?
-Nu nu nu , spune Jimin. Nu ai spus ceva greșit.
-E un el? întreabă Hobi.
-Ăăă...da. Sper că nu o să vă opriți din a-mi fi perieni pentru că îmi place de un băiat sau...
-Am fi ipocriți dacă am face-o. Jimin e gay ,eu pan. N-avem motive de supărare.
-Perfect atunci.
-Da cine e acest cineva special? întrebă Jimin.
-Îmi promiteți că nu-i spuneți?
-Îl cunoaștem? întreabă cei doi din nou la unison.
-Da....
-Nici nu trebuie să mai zici, spune Hobi. Știu deja cine e.
-Serios? întrebă Jimin. Cine?
-Nu e evident? Lui Jungkook îi place de Min Yoongi.
.
.
.
*Timpul zboară spre mai spre seară*
.
Înapoi la Yoongi:
~Bzzzzz~
Persoană contactată-Lil' Lisa
-Hei Lisa, ști ceva,am decis să-ți urmez sfatul. Îi voi spune ce simt pentru el.
-Serios, asta-i grozav , Yoongi. Bravo!
-Stai stai stai....nu o voi face totuși cum mi-ai sugerat tu. Am de gând să-mi exprim sentimentele pentru el în spectacolul de talente cântându-i o piesă scrisă de mine.

Notă:am de gând să postez două fillere înainte de următorul capitol complet și plănuiesc un capitol special pentru ziua lui Jin. Vă mulțumesc în continuare pentru tot . Am scăzut drastic în top ,ceea ce e frustrant pentru mine,dar tot vă iubesc. Cu multă iubire,Autor-kun


why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum