24-Mami, trebuie să-ți spun ceva!

448 40 18
                                    

Jungkook:
Eu și Yoongi am fost de acord că trebuie să le spunem altor mei de relația noastră cât de repede. Chestia este că nu-mi place să țin secrete față de ai mei. Ei mereu mi-au fost alături, indiferent dacă era vorba de o fată sau de un băiat de care îmi plăcea sau era ceva mai serios precum problema mea cu "dark Kookie" care , apropo, s-a îmbunătățit de când am venit aici făcându-și prezența doar de 10 ori în trei luni de când sunt aici, și totul se datorează altor mei care pentru binele și sănătatea mea mintală au făcut tot posibilul să ne întoarcem aici,deci mă simt dator să nu țin secrete față de ei.
Am ajuns acasă după școală și m-am dus direct în camera altor mei unde era mama care probabil tocmai venise și ea de la serviciu.
-Kookie!spune mama sărind în picioare și venind să mă îmbrățișeze. Cum a fost ziua ta ?
-A fost bine...am spus îmbrățișând-o și eu pe ea . Auzi ,mami, trebuie să-ți spun ceva...
-Copile ! Nu mă speria! Ce este? spune ea puțin speriată.E ceva grav?
-Nu nu nu , chiar deloc,voiam doar să-ți spun că sunt într-o relație...
-E vreo fată ca de obicei sau e Yoogi ?
Îmi place că mama încă îi spune la Yoongi așa cum îi spuneam mai demult.
-Ghicește!
-Hmm...spune mama analizându-mă. Pun pariu că... ești împreună cu Yoogi!Am dreptate?
-Hmm... De ce crezi că e vorba de Yoongi?
-Pentru că nu ai fost niciodată așa fericit când aveai o iubită ,iar acest lucru se datorează faptului că de fapt nu ți-a plăcut niciodată de o fată în același fel în care îți place de Yoogi.
-Ce bine mă cunoști! spun râzând. Oare nu ști când vine și tata acasă ca să-i pot da și lui vestea.
- Stai calm Kookie, vorbesc eu cu tatăl tău și spune-i la Yoogi că îl chemi la cină în familie în seara asta . Oricum voiam și eu să-l reîntâlnesc că tu nu l-ai adus veci acasă!
-Ok , așa voi face ! Te iubesc atât de mult! Mulțumesc că mă accepți așa cum sunt.
-Of , Kookie, dacă părinții tăi nu te acceptă așa cum ești cine o s-o facă?
.
.
.
Notă: și eu vreau o mama de-asta! Mama zice că relațiile gay îi scârboase și eu aici fiind ceva de genul 😶. Oricum mă apuc de o nouă carte . Mulțumesc că îmi citiți cartea. Cu mult gayness , Autor-kun 💜

why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum