Perspectiva lui Jungkook :
Lisa a venit următoarea zi la mine la bancă.
-Hei! Unde-i Yoongi?
-Lucrează la o piesă, de ce întrebi?
Murmură ceva pentru ea și se așază lângă mine unde ar trebui să stea Yoongi-hyung.
-Te superi dacă stau lângă tine în ora asta? Primit că nu o să te deranjez.
Lisa m-a mințit. Toată ora mi-a pus întrebări despre mine și Yoongi . Cred că plănuiește ceva. Cu toate acestea, cred că vom deveni buni prieteni.
-Hai să nu mai vorbim despre mine,spun eu după a o suta întrebare pe care mi-o pune. Îți place de cineva?
- Există cineva de care îmi place,dar cred că mai bine n-am vorbi despre asta.
- Hai ,tu ! Zi-mi! Io ți-am zis, răbufnesc eu.
Profesoara se uită în direcția noastă.
-Scuze,spunem la unison.
Lisa îmi face semn să mă apropii și-mi șoptește la ureche:
-Tot ce pot să-ți zic e că e o fată.
- Nici nu mă miră... răspund eu.
Ora trece și Yoongi revine în clasă în timp ce eu și Lisa vorbeam despre pasiunile noastre.
.
.
.
Perspectiva lui Yoongi:
Mi-am petrecut prima oră în cabinetul de muzică scriind o piesă. Dacă te întrebi ce fel de piesă,voi răspunde una de dragoste,iar dacă te întrebi despre cine, îți poți răspunde singur. Despre Jungkookie.
Când m-am întors în clasă mi-am dat seama de ceva. Mi-am dat seama că oricât de mult m-aș strădui și oricât de multe piese aș scrie despre el , Jungkook nu mă va iubi niciodată pentru că el nu e gay.
În clasă Jungkook stătea și vorbea cu Lisa,iar ea stătea în locul meu , practic și teoretic.
Când m-am apropiat Lisa s-a ridicat și cei doi au încetat discuția.
-Hei, Yoongi-hyung! spune Jungkook.
- LoL,de ce îi zici la Yoongi hyung? Sunteți practic de aceeași vârstă? întreabă Lisa.*Peste câteva ore, la prânz*
Astăzi se presupunea că trebuie să mănânc singur deoarece Jungkook încerca să-și caute un grup din care să facă parte. Cu toate acestea o persoană pe care nu o credeam în stare de a sta la masă cu mine mi-a propus să stăm împreună. Iar acea persoană a fost chiar Lisa. Nu mă înțelege greșit, știu că Lisa nu mă urăște (sau așa cred cel puțin) ,dar există marea posibilitate ca ea să-l placă pe Jungkook, ceea ce ne-ar face "rivali în dragoste".
- Hei , Yoongles! spune Lisa zâmbind. Hai să stăm împreună!
-Ce-i cu porecla nouă?
-Îi greșit să le pun prietenilor mei anumite porecle?
Am stat să mă gândesc. Oamenii nu îmi spun prea des că mă consideră un prieten. Ce-i drept îi drept, n-am avut niciodată un alt prieten în afară de Jungkook și Jin,dar mna.
-Oricum...haide să mâncăm! Spune Lisa.
Amândoi ne-am așezat în liniște,iar liniștea m-a împins să o întreb:
- Îți place cumva și ție de Kookie?
-Par eu straight?
-Un picuț...
Lisa îți dă o palmă peste față.
-Nu îs. Nu-mi place de Kook, îmi place de altcineva. Oricum ,io cred că Jungkook te place.Notă:
Scuze că nu am mai postat!!!!!!!!! Îmi pare atât de rău!!!! Nu am avut timp să scriu , îs prinsă în teze și teste. Am deci să postez acum cu ocazia zilei mele de naștere și a faptului că îs în top 10 gay . Mulțumesc tuturor :)). Cu multă iubire , Autor-kun.
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Novela JuvenilYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .