Jung Hoseok este probabil cel mai cuminte băiat pe care l-ai putea găsi în viața ta, chiar dacă putea fi de multe ori foarte gălăgios. Cu toate că Hobi era un mic îngeraș și că toți îl numeau Raza De Soare A Școlii ,el nu a avut parte niciodată de o relație . Prima lui iubire și momentan și singura lui iubire s-a terminat destul de rău pentru el. Jimin a fost prima și singura persoană de care acesta a fost vreodată îndrăgostit ,din momentul în care s-au cunoscut până în prezent ,cu toate acestea Hoseok a trebuit să facă un sacrificiu imens doar ca prietenul lui din copilărie , Tae, să poată fi fericit . Când a aflat că Tae e îndrăgostit de Jimin mintea sa s-a oprit instant. Nu a putut dormi multe nopți din cauza vinovăției pe care o poartă. "Ce fel de cel mai bun prieten sunt eu dacă sunt îndrăgostit de aceeași persoană ca și Tae-Tae" își spunea de multe ori. Cu toate acestea , dacă nu era Hobi , probabil Jimin nu și-ar fi realizat niciodată sentimentele pentru Tae , deoarece el era subiectul principal în discuțiile dintre cei doi în pauzele de la orele de dans. După ce Jimin și Tae au ajuns împreună , Hoseok nu s-a mai simțit la fel de bine în gașca lor și a început să se îndepărteze puțin de ei , inclusiv de Jin și Namjoon care erau în același grup . Pe atunci a cunoscut-o și pe Lisa care a devenit cea mai bună prietenă a lui și cu care își petrecea nouăzeci la sută din timp, inclusiv având petreceri în pijamale cu ea. A reînceput încetul cu încetul să se apropie din nou de grup ,dar deja formează un grup nou cu Jungkook , Yoongi și, desigur , Lisa. Speră ca vechiul grup să se poată alătura celui nou.
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Teen FictionYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .