cap.7- Bad Bunny

778 61 2
                                    

Perspectiva lui Jungkook:
Am încercat toată ora să mă scap de gândurile negative ,dar cu cât mă zbăteam mai mult,cu atât mă afundam mai mult în tristețe și singurătate . Pe la jumătatea orei de engleză mi s-a tăiai firul.
.
.
.
Perspectiva lui Yoongi:
Eram la jumătatea orei de engleză când Kookie s-a ridicat brusc din bancă.
- Jeon Jungkook ,treci înapoi în bancă !a țipat domnul profesor când l-a observat pe Kookie care era deja la ușă.
- Nu , mulțumesc,a răspuns el plin de nonșalanță și ieșind din clasă.
În clasă se puteau auzi bârfele colegilor: " credeam că e inocent ,dar îmi place latura lui rea" ," oare de aia se înțelege cu Min Yoongi?", "a stat prea mult cu Min și acum el l-a corupt" , " wow , și eu care credeam că era sexy înainte , acum e hot hot like fire" . În mintea mea era o singură întrebare " să merg după el ?". Până la urmă am decis să rămân în clasă ,nu de alta,dar am deja destule absențe.
Au trecut două ore de când Kookie a plecat de la școală . Brusc , cineva mă prinde de umăr , mă întoarce și mă pune la perete. Acel cineva era Jungkook ,dar nu era același Jungkook pe care l-am văzut de dimineață. Jungkook își vopsise părul înapoi în negru și nu mai purta aceleași haine ca de dimineață ,ci purta un pulover roșu cu negru plin de găuri și blugi negri mulați.
- Jungkook , ce-i cu tine?îl întreb eu timid.
- Cu mine? Mă simt mai bine decât oricând.
   Fața lui era doar la un centimetru distanță de a mea și puteam să jur că probabil eram mai roșu decât o roșie. Jungkook avea un zâmbet ciudat pe față . După câteva secunde ,s-a întors și s-a dus . Toată lumea de pe hol se uita la mine .
Când s-a sunat și a început ora ,s-a întâmplat ceva ce nu credeam că e posibil la noi în clasă. Profesorului i se jucase o festă. Când a vrut să se ridice de pe scaun , scaunul s-a ridicat cu tot cu el.
- Cine a fost ?a urlat procesorul în timp ce restul elevilor râdeau.
Eu nu prea am fost atent la incident până când ușa de la clasă s-a deschis.
- Jeon Jungkook... Mă bucur că ai decis să te alături lecției noastre. Nu credeam că așa vrei să fie prima mea impresie despre tine .
- De ce să mă străduiesc să fac impresie bună când pot să fiu eu însumi .

Notă : de data aceasta m-am străduit să pun capitolul cât mai repede . Capitolul trebuia să fie pus ieri dar am făcut câteva schimbări și numai azi le-am terminat, totuși , îmi pare rău că acest capitol este foarte scurt. De asemenea, vreau să mulțumesc tuturor cititorilor . Am ajuns la 130 de vizionări și pentru mine asta înseamnă foarte mult. Vă iubesc din suflet ,ARMY. Cu multă recunoștință ,Autor-kun

why wont you love me like i do?-yoonkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum