//Chapter 2//
Song: Get up 10 - Cardi B
Hope's pov
Συνεχίζει το Flashback
Οι άβολες καταστάσεις δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου. Δυστυχώς για εμένα είχα έρθει αρκετές φορές αντιμέτωπη με αυτές. Συνήθως όμως ήταν με πελάτες μου τη στιγμή που έμπαινα στο αυτοκίνητο τους ή όταν ήταν η ώρα να φύγω και έπρεπε να με πληρώσουν. Σαν κι αυτή όμως την άβολη κατάσταση δεν είχα ζήσει. Να συναντώ την μοναδική κολλητή που είχα ποτέ μετά από χρόνια και να ανακαλύπτω ότι ο άντρας της την απαιτούσε τόσο καιρό με εμένα . Φυσικά και αυτός ο άνδρας δεν ήταν κανένας τυχαίος, αλλά ο Chad Brown, με τον οποίο είχα εξαιρετικά μεγάλο κόλλημα στο Λύκειο. Κάποιος θα γέλαγε με την περίπτωση μου.
Βασικά και εγώ γελάω.
Γελάω γιατί η ζωή μου μετατράπηκε για μια ακόμη φορά σε κάποιου είδους ισπανική σαπουνόπερα και δυστυχώς δεν μπορώ να αλλάξω το όνομα μου σε κάτι όπως Μαρια Γκαρσια ντε Τολορες Καρλίτο,για να ταιριάζει καλύτερα με τη κατάσταση τουλάχιστον.
"Από εδώ ο Chad, ο άντρας μου. Λογικά τον θυμάσαι από το λύκειο." λέει η Sophie σπάζοντας την άβολη σιωπή και κάνει στην άκρη για να με συστήσει στον Chad. Ω πίστεψέ με τον ξέρω καλύτερα από ότι νομίζεις, πολύ καλύτερα.Αν και πλέον μετά από αυτή την αποκάλυψη νιώθω ότι πάλι είναι ένας ξένος για εμένα.
Ο Chad απλώνει το χέρι του ενώ η έκφραση του είναι ακόμα κάπως παγωμένη. Προσπαθεί να χαμογελάσει αλλά δεν τα καταφέρνει και πολύ. Η Sophie δεν φαίνεται να το παρατηρεί μιας και το βλέμμα της είναι καρφωμένο πάνω μου. Νομίζω έχει εντυπωσιαστεί με το πόσο έχω αλλάξει.
Το χέρι μου τεντώνεται και κάνει χειραψία με αυτό του Chad. Για μια στιγμή ανατριχιάζω με την επαφή όμως σύντομα συνέρχομαι και ένα μειδίαμα εμφανίζεται στο πρόσωπό μου.
"Α τον θυμάμαι." λέω και εκείνος φαίνεται να ξαφνιάζεται με την απάντηση μου. "Έχεις αλλάξει πολύ" του λέω ενώ το μειδίαμα δεν φεύγει από τα χείλη μου. Το χέρι μου αφήνει αργά το δικό του ενώ το χαϊδεύει όσο το τραβάω και νιώθω τα μάτια του να με καίνε τη στιγμή που γυρνάω να κοιτάξω τη Sophie. O Chad δεν έχει βγάλει λέξη μέχρι τώρα. Κάθεται απλά αμίλητος και με παρακολουθεί. Έτσι Chad, κάτσε να παρακολουθείς την επικείμενη καταστροφή σου.
Η Sophie φαίνεται να περιμένει απάντηση από τον Chad όμως όταν αυτή δεν έρχεται παίρνει ενοχλημένη το μικρό αγοράκι από την αγκαλιά του Chad και έρχεται κοντά μου.
YOU ARE READING
Hope [✔]
RomanceSecond book of the 'Faith' series Πιο αποφασισμένη από ποτέ η Hope βάζει στόχο της να πάρει εκδίκηση από τον άντρα στον οποίο επέτρεψε να κλέψει την καρδιά της για δεύτερη φορά, ή ίσως και ποτέ να μη σταμάτησε να τον αγαπάει. Τα απωθημένα δεν φεύγου...