Chapter 38

322 52 22
                                    

//Chapter 38//

Song: Wish Wish - Dj Khaled & Cardi B

Hope's pov

"Τι εννοείς συμβαίνει αρκετό καιρό;" ρωτάω, όμως πριν καν προλάβει να απαντήσει ο Bill, καταλαβαίνω πόσο καιρό εννοεί.

"Ο Tommy είναι δικός σου" συμπεραίνω και εκείνος χαμηλώνει το βλέμμα του.

"Γιατί δεν μου το είπες;" ρωτάω στεναχωρημένη. Θέλω να τον βαρέσω όμως έχει κόσμο γύρω μας.

"Θα χάλαγε το σχέδιό σου. Αν ήξερες ότι είμαι με τη Sophie δεν θα με εμπιστευόσουν, και αν στο έλεγα αφού με γνώριζες καλύτερα πίστευα ότι θα σε επηρεάσει."

"Θα το έκανε πιο εύκολο, με λιγότερες τύψεις." εξηγώ.

"Ναι, και έτσι μπορεί να φαινόταν ότι κάτι ξέρεις. Hope είσαι αρκετά παρορμητική, τα πράγματα δεν θα κυλούσαν όμως τώρα άμα το ήξερες." μιλάει ήρεμα.

"Εκείνη ξέρει τίποτα;" ρωτάω, θέλω  να ξέρω τουλάχιστον.

"Όχι, ότι μου έχεις πει έχει μείνει μεταξύ μας. Η Sophie δεν ξέρει καν ότι σε γνωρίζω." απαντάει και ανακουφίζομαι.

"Δεν καταλαβαίνω όμως, γιατί από την αρχή μου παρουσιάστηκες ως ένας ομοφυλόφιλος άντρας;"

"Είδα πως κοίταγες προς το γραφείο του Chad, επίσης είχαν ακουστεί φήμες για μια όμορφη ερωμένη που είχε, όταν σε είδα ήμουν σίγουρος ότι ήσουν εσύ. Απλά δεν περίμενα ότι είσαι φίλη της Sophie. Δεν περίμενα τίποτα από όσα μου είπες όταν πρωτογνωριστήκαμε. Όταν άκουσα την ιστορία σου σκέφτηκα ότι θα μπορούσαμε και οι δύο να επωφεληθούμε. Η Sophie έψαχνε καιρό τρόπο να διώξει τον Chad, μια ερωμένη ήταν η τέλεια δικαιολογία, έτσι και εσύ θα μπορούσες να πάρεις πίσω τον Chad και εγώ την Sophie." εξηγεί και εγώ έχω μείνει άφωνη ακούγοντάς τον.

"Θέλω να σου θυμώσω, να σε χτυπήσω και να σε στραγγαλίσω με το ίδιο σου το φουλάρι, όμως όλο αυτό βγήκε σε καλό και πραγματικά σε ευχαριστώ για αυτό. Παρόλα αυτά θα μου πεις τα πάντα τώρα, γιατί έχω πολλές απορίες." λέω και τρώω λίγο από το τοστ μου.

"Ότι θες." λέει εκείνος χαμογελώντας.

"Δεν είσαι ούτε λίγο γκέι;"

"Ούτε μια σταλιά." λέει γελώντας. Πάω να γελάσω, όμως τότε συνειδητοποιώ πόσα πράγματα έχω πει σε αυτόν τον άντρα, ο οποίος είναι εντελώς ετεροφυλόφιλος. Το πρόσωπο μου παίρνει μια έκφραση τρόμου και κοιτάω τον Bill.

Hope [✔]Where stories live. Discover now