//Chapter 22//
Song: Girls - Rita Ora & Bebe Rexha & Cardi B
Hope's pov
"Ξέρω τι θα κάνουμε για να βρούμε πιο εύκολα τον Chad." Της λέω και το πρόσωπό της φωτίζεται.
"Απλά μπορεί να χρειαστούμε λίγα παραπάνω ρούχα." Της λέω και εκείνη σηκώνει μπερδεμένη το φρύδι της.
"Θα ψάξουμε τα γκαράζ των club για να δούμε αν υπάρχει το αυτοκίνητο του Chad. Ναι ξέρω το μοντέλο του, και θυμάμαι και τις πινακίδες του." Παραδέχομαι και αφού μου χαμογελάσει γυρνάει και περπατάει προς το αυτοκίνητο της. Αυτό το κορίτσι με καταλαβαίνει πιο καλά από ότι εγώ τον εαυτό μου τελικά.
Μετά από μια γρήγορη στάση στο σπίτι της Alica για εφοδιασμό ζεστών ρούχων, κατευθυνόμαστε στο επόμενο club, και συγκεκριμένα, το parking του.
"Μα πως τα σκέφτεσαι κάθε φορά; Πραγματικά θα ήθελα πολύ να δω τι υπάρχει μέσα στο μυαλό σου." Λέει η Alica όταν έχουμε πλέον παρκάρει.
"Ένα χάος το οποίο πίστεψέ με δεν θες να δεις." Της απαντώ κατευθείαν και εκείνη απλά ρολλάρει τα μάτια της.
"Λοιπόν θυμάσαι το μοντέλο;" τη ρωτάω πριν χωριστούμε. Στο δρόμο προς το σπίτι της Alica βρήκα μια φωτογραφία του μοντέλου του αυτοκινήτου του Chad και της το έδειξα έτσι ώστε να ξέρει πως είναι. Τις πινακίδες φρόντισε και τις σημείωσε με στυλό στον καρπό της, οπότε δεν μένει τίποτα άλλο από το να χωριστούμε και να αρχίσουμε το ψάξιμο.
Ευτυχώς τα parking δεν είναι τόσο μεγάλα και δεν θα μας παίρνει πολλή ώρα να ψάξουμε.
Έτσι αφού μείνουμε για λίγο ακόμα μέσα στη ζεστασιά του αμαξιού βγαίνουμε στον παγωμένο αέρα του χειμώνα.
Στην αρχή ανατριχιάζω όμως μετά από λίγο αρχίζω να το συνηθίζω και ξεκινάω να κοιτάω δεξιά και αριστερά προσπαθώντας να εντοπίσω το αστραφτερό αυτοκίνητο του Chad.
~•~
Ένα δεκάλεπτο μετά συναντάω την Alica μπροστά από το αυτοκίνητο της ελπίζοντας εκείνη να είχε καλύτερη τύχη από εμένα. Το κατσουφιασμένο πρόσωπό της όμως δεν μου δίνει και πολλές ελπίδες.
"Τίποτα" λέει και ξεφυσάω.
"Και εγώ το ίδιο." Μπαίνουμε γρήγορα μέσα στο αυτοκίνητο της και ξεκινάμε για τα άλλα δυο club.
Δυστυχώς όμως η τύχη δεν είναι με το μέρος μας γιατί μια ώρα μετά, και αφού έχουμε παγώσει εντελώς πλέον το αμάξι του Chad δεν είναι πουθενά.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hope [✔]
RomanceSecond book of the 'Faith' series Πιο αποφασισμένη από ποτέ η Hope βάζει στόχο της να πάρει εκδίκηση από τον άντρα στον οποίο επέτρεψε να κλέψει την καρδιά της για δεύτερη φορά, ή ίσως και ποτέ να μη σταμάτησε να τον αγαπάει. Τα απωθημένα δεν φεύγου...