//Chapter 34//
Song: What a girl likes - Cardi B
Hope's pov
Τυλίγω μια πετσέτα γύρω από το υγρό σώμα μου ενώ βγαίνω από το μπάνιο, υδρατμοί να με ακολουθούν.
Το παγωμένο συνήθως ντουζ μου μετατράπηκε σε καυτό σήμερα μήπως και κατάφερνε να σταματήσει το τρέμουλο που με έχει πιάσει από το πρωί που ξύπνησα. Σήμερα θα τον δω, και θα του ανακοινώσω την απόφαση μου. Σε μερικές ώρες μάλλον.
Βγάζω από την ντουλάπα μου ένα απλό μαύρο κολάν και ένα λευκό φούτερ, που είναι από τα αγαπημένα μου. Έχει δροσιά σήμερα οπότε δεν θέλω να βάλω κάτι πολύ λεπτό. Επίσης ο Chad μου είπε να βάλω κάτι άνετο, δεν ξέρω τι έχει οργανώσει για σήμερα αλλά είμαι ενθουσιασμένη. Δεν θέλω να υπερβάλλω με τα ρούχα μου, μ'αρέσει το απλό σε τέτοιες περιπτώσεις, νομίζω ο Chad με έχει συνηθίσει με πιο έξαλλα ρούχα, κυρίως φορέματα και φούστες, οπότε θα του είναι πρωτόγνωρη αυτή η εικόνα.
Τα μαλλιά μου θα τα αφήσω κάτω στο φυσικό τους και θα έχω μαζί μου λαστιχάκι για να τα πιάσω αν χρειαστεί.
Κοιτάζομαι στον καθρέπτη και ένα μόνιμο χαμόγελο είναι κολλημένο στα χείλη μου. Μισώ τον Chad που ασκεί αυτή την επιρροή πάνω μου χωρίς καν να είναι κοντά μου. Σκανάροντας τον εαυτό μου προς τα κάτω βλέπω την κοιλιά μου η οποία έχει φουσκώσει ελαφρώς, αλλά μ'αρέσει, θέλω αυτό το παιδί, δεν πρόκειται να κάνω τη βλακεία να το ρίξω, αυτές τις μέρες κατάλαβα τι δώρο είναι ένα παιδί.
Βάζω λίγη μάσκαρα και αφού σιγουρευτώ ότι όλα είναι στην τσάντα πλάτης μου φεύγω από το διαμέρισμα μου με κατεύθυνση το πάρκο κοντά στο παλιό σπίτι του Chad.
~•~
Όταν φτάνω στο πάρκο η ώρα έχει πάει οχτώ και δέκα και θέλω να ελπίζω ότι ο Chad έχει ήδη φτάσει. Η καρδιά μου αρχίζει να χτυπάει λίγο πιο γρήγορα όταν σκέφτομαι ότι από στιγμή σε στιγμή θα τον δω, θα έρθω κοντά του, θα μυρίσω το άρωμα του.
Νιώθω ένα χέρι στον ώμο μου και αναπηδάω στην ξαφνική επαφή.
Όταν γυρίζω προς τα πίσω τα μάτια μου έρχονται αντιμέτωπα με τα υπέροχα δικά του, και νιώθω να χάνω ένα χτύπο από την καρδιά μου.
Εκείνος μου χαμογελάει και δεν μπορώ παρά να του το ανταποδώσω.
Με ένα βήμα του έχει έρθει αρκετά κοντά μου κλείνοντας την προηγούμενη απόσταση μας.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hope [✔]
RomansaSecond book of the 'Faith' series Πιο αποφασισμένη από ποτέ η Hope βάζει στόχο της να πάρει εκδίκηση από τον άντρα στον οποίο επέτρεψε να κλέψει την καρδιά της για δεύτερη φορά, ή ίσως και ποτέ να μη σταμάτησε να τον αγαπάει. Τα απωθημένα δεν φεύγου...