//Chapter 18//
Song : Thru your phone - Cardi B
Hope's pov
"Άρα το μωρό είναι μια χαρά" συμπεραίνω μετά από μια μικρή συζήτηση που είχα με την Alica, σχετικά με το τι της είπε ο γιατρός για την εγκυμοσύνη μου. Την οποία νομίζω ακόμα δεν έχω αποδεχτεί πλήρως.
"Πρέπει να πας σε γυναικολόγο για να σε καθοδηγεί καθ'όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σου." Λέει η Alica Και εγώ νεύω.
"Από αύριο θα ψάξω να δω αν υπάρχει κάποιος καλός εδώ κοντά." Απαντώ και το γράφω σε ένα post it και το βάζω στο πορτοφόλι μου. Με τόσα που τρέχουν στο μυαλό μου δεν μου φαίνεται απίθανο να το ξεχάσω.
"Ωραία, τώρα πες μου για το σημερινό σχέδιο. Δεν πρέπει να οργανωθούμε;" ρωτάει ανυπόμονα.
"Είναι σχετικά απλό." Της λέω και εκείνη πλησιάζει κοντά μου για να με ακούει καλύτερα.
"Σήμερα με την Sophie θα ψάξουμε το κινητό του Chad γιατί κάποιο πουλάκι της έβαλε την ιδέα έτσι ώστε να σιγουρευτεί ότι ο Chad δεν την απατάει. Και εκεί έρχεται η σειρά σου. Με τον καινούργιο αριθμό θα στείλεις ένα μήνυμα στον Chad λίγο πριν πάρουμε το κινητό του. Θα σε ειδοποιήσω εγώ μην ανησυχείς. Έτσι δεν θα έχει χρόνο να σβήσει το μήνυμα. Το μήνυμα το αφήνω πάνω σου. Νομίζω ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Έτσι λοιπόν όταν η Sophie θα ψάχνει το κινητό θα δει το μήνυμα και θα καταλάβει ότι ο Chad την απατάει. Ε και με λίγο ακόμη σπρώξιμο από εμένα η σχέση τους θα καταστραφεί." Λέω το σατανικό μου σχέδιο και το βλέμμα της Alica λάμπει.
"Μα καλά που τα σκέφτεσαι;" ρωτάει περίεργη.
"Ας πούμε ότι έχω δει αρκετές ταινίες με εκδικητικές ερωμένες και έχω και εγώ λίγη φαντασία." Της κλείνω το μάτι και εκείνη γελάει.
"Δεν είσαι εκδικητική ερωμένη"
"Ε και τι είμαι;" ρωτάω την σκεπτόμενη Alica.
"Πιο πολύ αδικημένη πρώην θα έλεγα." Λέει και γελάμε και οι δύο.
~•~
Η ώρα είναι εννιά και μισή και ο Chad ετοιμάζεται να μπει για μπάνιο. Όπως ήδη είχα παρατηρήσει από όταν εμένα με τον Chad, αλλά και από ότι μου είπε η Sophie, ο Chad συνήθως αφήνει το κινητό στο κομοδίνο του δωματίου του να φορτίζει, όση ώρα κάνει εκείνος μπάνιο. Έτσι το σχέδιο ήταν απλό. Θα περιμέναμε να μπει ο Chad για μπάνιο, εγώ θα έστελνα μήνυμα στην Alica με το που έμπαινε έτσι ώστε να υπάρχει μια μικρή χρονική διαφορά. Η αλήθεια είναι πως μερικά βράδια τώρα τελευταία ο Chad βγαίνει έξω με τη δικαιολογία ότι θέλει να καλύψει εκκρεμότητες της δουλειάς, οπότε είναι ένα υπέρ μου σε συνδυασμό με το σχέδιο. Ο Chad Brown βοηθάει στην ίδια του την καταστροφή.
ESTÁS LEYENDO
Hope [✔]
RomanceSecond book of the 'Faith' series Πιο αποφασισμένη από ποτέ η Hope βάζει στόχο της να πάρει εκδίκηση από τον άντρα στον οποίο επέτρεψε να κλέψει την καρδιά της για δεύτερη φορά, ή ίσως και ποτέ να μη σταμάτησε να τον αγαπάει. Τα απωθημένα δεν φεύγου...