32.

622 56 0
                                    

Miilu šo dziesmu 😂💞😭⬆️

─ ⭑✩⭑─

─ ⭑✩⭑─

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

─ ⭑✩⭑─



Es apsvēru domu, ka man ir jāceļas augšā un jāsāk darīt visa tā dienas darīšana, jo Tailers teica, ka es nevaru nogulēt visu dienu gultā tikai dēļ tā, kas notika vakar. Laikam, ka Mia viņam bija visu izstāstījusi, jo kā gan citādi viņš varētu uzzināt, kāpēc es vakar kritu histērijā?!

Iegāju dušā, nomazgāties. Vēsais ūdens pārņēma manu ķermeni, man patika šī sajūta. Es varētu veselu mūžību pavadīt stāvot zem ūdens. Vismaz tad man apkārt nebūtu daži cilvēki, kuri sāpina mani līdz sirds dziļumiem, tik tālu, ka es esmu gatava izdarīt pašnāvību vai pat aizbraukt no Fīniksas!
Nomazgājusies, paņēmu dvieli un aptinu to sev apkārt. Matus saņēmu nekārtīgā copē un neuzlikusi nekāda veida kosmētiku gāju uz virtuvi, paņemt kaut ko ēdamu. Kā nekā, šodien nav jāiet uz skola, cerams, ka vienīgie cilvēki, kurus es šodien satikšu būs Tailers.

Aizgājusi uz pirmo stāvu, es uzreiz devos uz virtuvi. Atvēru vaļā ledusskapi un izņēmu no tā ārā jogurtu. Vēlējos to jau sākt ēst, bet tad sadzirdēju skaņas, kas nāca no televizora. Noliku jogurta paciņu uz galda un gāju apskatīties, kas darās dzīvojamā istabā.
Jau pa gabalu varēju dzirdēt Tailera balsi un... Biju pārliecināta, ka viņš tur nav viens.

Televizors bija ieslēgts un dīvānā sēdēja divi cilvēki. Tailers un cilvēks, kuru es gribēju redzēt vismazāk. Cilvēks, kuru es gribēju nosist, lai nekad, nekad dzīvē vairs viņu neredzētu. Tailers pārtrauca spēlēt video spēles un paskatījās uz manu pusi. Viņa sejas izteiksme vēstīja daudz. Viņš vēlējās apvaldīt smieklus par to, ka ap manu ķermeni bija tikai dvielis. Viņš vēlējās man pateikt to, lai es daru jebko, tikai lai neuztaisu scēnu gaišā dienas laikā.

- Ko šis ķēms šeit dara? - es iebrēcos, norādīdama uz Meisonu, kurš sēdēja blakus Taileram. Es neskatījos uz viņa pusi, man bija kauns no viņa, man bija kauns pašai no sevis. Tailers saķēra galvu, vēstīdams to, ka es tomēr nepaklausīju viņu un uzsāku scēnu.

- Lai viņš tūlīt pat pazūd no manas mājas, pretējā gadījumā es izsaukšu policiju un pateikšu, ka mājā ir ielauzies pedofīls! - varēju derēt, ka pašlaik mana seja dusmās bija palikusi sarkana. Es ātrā solī devos uz savu istabu. Es vēlējos pamest Fīniksu. Un tieši to es tagad darīšu. Man vienalga kur pašlaik bija tētis, bet es braukšu pie viņa. Man nebija citur, kur braukt. Es uzsākšu jaunu dzīvi tajā valstī, tajā pilsētā, kur pašlaik bija tētis.

Es biju tikusi līdz kāpnēm, bet tad manu roku satvēra Meisons. Es pagriezu galvu, taču neskatījos viņam acīs kā to darīju agrāk.

- Tev nav ienācis prātā, ka tu man esi paskaidrojumus parādā? - viņš vaicāja.

- Es paskaidrojumus parādā tev? Un to saka cilvēks, kurš vakar drā*ās ar Džoselīnu? - es atcirtu viņam pretī. Vēlējos izrauties no viņa rokas, taču viņa tvēriens bija pārāk stiprs.

You owe me /LV/ 1. daļa ✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon