פרק 1

14.2K 397 168
                                    

"ואז כשהופעת, הבנתי אושר מהו."

שקד הביטה בדמותה, דרך המראה הרחבה שהייתה תלויה לאורך הקיר, בחדרה של דניאל חברתה הטובה. היום האחרון של החופש הגדול הגיע והדרך הטובה ביותר לסיים חופש כזה, שמציין גם את החופש האחרון של הבנות בתור תלמידות בית ספר, הוא לחגוג במסיבה מטורפת.

שקד לא הצליחה לעכל שהיא תלמידת י״ב ושנותרה לה שנה אחת בודדה עד לסיום לימודיה.

אחרי הלימודים בבית הספר, היא תתגייס לצבא ומשם הכל עדיין פתוח, אין לה תכנונים למה שתעשה לאחר שתסיים את שירותה הצבאי.

שקד עוד יותר לא הצליחה לעכל שבעוד כמה דקות היא תהיה במועדון שהכניסה אליו מגיל שמונה-עשרה ומעלה, למרות שהיא עדיין לא בת שמונה עשרה.

״אנחנו באמת עושות את זה.״ היא מלמלה לעצמה ונשמה עמוקות, הייתה מעט לחוצה שיגלו שהשתיים לא באמת בנות שמונה עשרה ועל ההשלכות של זה, היא לא רצתה שהוריה יגלו על זה, שהם ידעו שבתם הלכה למועדון על דעת עצמה, סתם כי התחשק לה.

שקד הייתה נערה מחושבת, היא השתדלה תמיד לחשוב על הצעדים שנקטה לפני שהיא פעלה, אך היא לא הייתה בדיוק כפי שנראתה - ההגדרה המושלמת לילדה טובה, כזאת שמקשיבה לכל מילה שהוריה אומרים. היא הייתה מעט מרדנית והיו דברים שהסתירה מהוריה, אבל חוץ מזה, בסך הכל היא הייתה הבת ה'מושלמת' עד כמה שיכולה הייתה להיות. וגם אם שקד לא הייתה מתנהגת בצורה טובה היא הייתה בשביל הוריה בת 'מושלמת', הרי שהיא בתם היחידה של הוריה והיא הכל בשבילם.

״אנחנו לא מתחרטות, שקדי. לשם שינוי נלך על משהו שאנחנו רוצות עד הסוף.״ דניאל אמרה בביטחון לחברתה והתיזה על עצמה מהבושם האהוב עליה.

"ברור." שקד אמרה כמובן מאליו, לא התחרטה אך למרות זאת הייתה מעט לחוצה. זו הייתה הפעם הראשונה ששקד הלכה למועדון, ובנוסף לזה - היא עמדה ללכת לשם עם חברה אחת בלבד, דבר שהוסיף ללחץ ששרר בתוכה וגרם לה להיות לחוצה עוד יותר.

זה היה שונה מכל מה שעשתה ומכל מה שהכירה, היא חצתה את הגבולות של עצמה והחליטה להעז.

שקד האמינה שבסופו של דבר היא תתחרט אם היא לא תפעל על פי הרצון שלה שאומר לה לנסות דבר שהוא שונה מהרגיל, ועודדה את עצמה שהיא עם דניאל - חברה טובה שלה, ולא לבד לגמרי.

״חבל שהשאר לא זרמו איתנו והחליטו ללכת בכל זאת למסיבה המטופשת ההיא.״ דניאל אמרה וגלגלה את עיניה, היא צפתה ששאר החברים התחרטו ברגע האחרון ויחליטו להצטרף אליה ואל שקד.

בכל זאת, המסיבה שאליה הולכים שאר חברי השכבה שלהן נשמעה מסיבה גרועה למדי, במקום נידח בעיר.

"אני לא מבינה למה השאר לא זרמו איתנו." שקד הסכימה עם דניאל וסידרה את שיערה הארוך שנפל על גבה בצורת גלים.

ואז כשהופעתWhere stories live. Discover now