ליאב התהלך מצד לצד בחלל כשאגרופיו קמוצים והורידים בזרועותיו בולטים לעין, גורם לאביעד להסתחרר.
"אתה חייב להירגע, ליאב." אביעד פלט בשקט ונאנח, "אני לא חושב שאפילו שקד עושה כזה סיפור מהסיטואציה הזאת, היא לא ילדה קטנה שאתה צריך לגונן עליה."
בפעם הראשונה, אביעד הצליח להגיב ברצינות לסיטואציה ולא לעשות מהדבר צחוק, זה לא קורה הרבה וזה היה בהחלט רגע היסטורי שהתחולל.
אביעד הוא גבר טיפוסי; שיחות נפש זה לא הוא - איתו זה צחוקים, חפלות, שטויות. פחות דרמה יותר כיף, פחות לחשוב יותר מדי אלא פשוט להנות מהרגע.
כשחושבים על זה, ליאב היה שילוב של עוז ואביעד, של שני החברים הכי טובים שלו שצה"ל העניק לו במתנה לפני כמעט שלוש שנים. הוא ידע שגם השחרור שקרב לא יפריד בין השלושה, ואולי זה משפט קטשי להחריד אבל שלושת הגברים החסונים ידעו שהצבא חיבר ביניהם לכל החיים.
מצד אחד לליאב היה את הצד השטותניק, הוא אהב להנות מהחיים, לצאת ולבלות ולהכיר אנשים חדשים - זה היה הצד בו שדמה לאביעד.
ומצד שני, עם ליאב היה אפשר לערוך שיחות נפש, הוא ידע לייעץ ולחשוב בהיגיון כשצריך - כמו עוז, בליאב היה הכל מהכל; ממש הגבר האולטימטיבי.
למעשה, חבריו של ליאב היו גברים אולטימטיביים לא פחות ממנו, לכל אחד יש את הפלוסים והמינוסים שלו אבל בעיקרון הכי כיף שהחברים הכי טובים הם גם דומים בלא מעט דברים.
"זה מעצבן אותי, אביעד." ליאב נעצר והביט בחברו הטוב שהנהן בהבנה ונאנח, הוא הצליח להבין את נקודת המבט של ליאב, מדוע הוא כועס. אביעד ידע שאם היה במקומו הוא היה מתנהג באותה צורה כמוהו, חברו הטוב שיקף את התנהגותו כמעט בצורה מושלמת.
"מילא היה מראה חוסר רצון, אבל לא. הוא פלירטט איתה כל הערב, אמר לה שהכל בסדר כשהלכנו.. הלביא הזה לא הראה סימנים של כעס או פְּגִיעוּת." הסביר את עצמו ליאב והתיישב ליד אביעד, שותה מכוס המים הקרירים שלו ומניח אותה חזרה על שולחן הזכוכית.
"היא נראתה לך פגועה?" אביעד שאל בהתעניינות וליאב משך בכתפיו.
"היא נראתה המומה אבל היא אמרה שלא אכפת לה. בנות יותר רגישות מאיתנו, אני בטוח שזה פגע בה באיזשהו מובן." השיב בכנות. הוא דאג לשקד, היה לו אכפת ממנה והוא חש צורך לגונן עליה מהעולם כאילו שהייתה ילדה קטנה. מבחינתו כל המצב הזה לא הגיע לה והוא היה אכול ברגשות אשם על כך שבגללו שניהם הגיעו למצב הזה, הוא עם כריסטינה שלא חשבה שנכון להודיע שיש לה חבר, ושקד עם לביא שפחדן מדי כדי להודות מול שקד שהדייט הזה היה די והותר עבורו. אבל לליאב לא היה אכפת מעצמו ומכריסטינה, וגם לא מלביא; היה לו אכפת רק משקד והוא הבין שאם לא היה מושך אותה לכל הסיטואציה הזו בכוח, לדאבל-דייט הזה שמלכתחילה היא לא רצתה לצאת אליו, שקד לא הייתה למצב כזה, למצב פגוע או כעוס.
YOU ARE READING
ואז כשהופעת
Romanceאחרי לילה ארוך ששקד פרץ מעבירה במועדון שהכניסה אליו אינה מותרת לבני גילה, היא פוגשת באופן מפתיע בליאב אלקיים - אותו חייל שגדול ממנה בארבע שנים והספיקה להכיר דרך יישומון האינסטגרם. האחד שמבלי להכיר אותו ולפגוש אותו פנים מול פנים, הצליח לשבות את שקד ה...