״אל תהי עצלנית, שקד.״ ליאב גלגל את עיניו והביט בשקד שעיוותה את פרצופה לאחר שהורה לה לעשות את תרגיל המתח עשרים פעמים. בתור מתאמנת, שקד נהגה לעוות לא מעט פעמים את פרצופה מתוך עצלות במקום לעשות את מה שליאב מבקש ממנה. בסופו של דבר היא הייתה עושה את התרגילים שהורה לה ליאב לעשות, רק חבל שזה קרה לאחר שהיה מביט בה בדחיקה ובחוסר סבלנות.
שקד עבדה על העצלות שלה אבל זה היה תהליך וליאב יצטרך עוד לא מעט פעמים לסבול את העצלנות של שקד, עד שתתרגל לעניין שבשביל להגיע למטרתה ולהתחטב אין הנחות.
״אבל אני גרועה במתח.״ שקד רטנה בעצבים ועצלנות וליאב הניד את ראשו כלא מאמין.
״אני אעשה איתך.״ אמר בניסיון לשכנע אותה ומשך בידה, מוביל אותה יחד איתו אל עבר המוט האופקי, שקד כמובן בסופו של דבר עשתה את התרגיל שהורה לה ליאב וחשה בידיה תפוסות.
השניים המשיכו בתרגילים, אף אחד מהם לא העז להזכיר את הנשיקה שהייתה לפני יומיים. המקרה הזה התנדף כאילו מעולם לא קרה, על אף שבמוחם של השניים הנשיקה הזו התרוצצה במחשבות לא מעט פעמים.
בתום האימון, הוריד ליאב את חולצתו המיוזעת מגופו ואז זרק אותה בפינת החדר. שקד הבחינה בגב הקשיח שהופנה אליה והיה מחוטב להפליא, והעבירה את מבטה על כל נקודה בגבו, נושכת את שפתיה ונהנית מהנוף. היא בהחלט הייתה רוצה להעביר את ידיה על הגב השרירי והשחום של ליאב.
״אני רואה שמישהו נהנה בלילה.״ שקד פלטה מפיה ללא התראה לאחר שהבחינה במספר שריטות על גבו השרירי של ליאב. הנימה המשועשעת שנשמעה בקולה הסתירה את שמץ הקנאה שחשה וההתכווצות הזו בבטן כאשר הבינה את פשר השריטות. הרי היא בעצמה בחורה עם ציפורניים לא-קצרות אך גם לא ארוכות מדי, שיודעת לזהות שריטות כאלו, וחוץ מזה מי יכול לשרוט את גבו של ליאב אם לא בחורה? חתולה?
ליאב הסתובב חזרה אל שקד וסידר את הכובע האפור שנח הפוך על ראשו והעניק לו מראה סקסי, עד התספורת שיעשה לאחר האימון עם שקד, משהו צריך להחזיק את הבלורית היפהפיה שצמחה לו כדי שלא תיפול לו על מצחו בחוסר נוחות.
הוא פלט גיחוך ומשך בכתפיו, ״צריך מדי פעם.״
בעיקר אחרי שלא קבלת מהתיירת שתכננת עליה. - שקד חשבה בליבה בקנאה.
ליאב שנא את המצב הזה; שלשקד לא אכפת שהוא שכב עם בחורה שהיא לא היא, הוא שנא את העובדה שהוא אמור להרגיש נינוח כשהידידה שלו מגלה שהוא שכב עם בחורה בזמן שהוא מרגיש נורא במצב הזה, והכי ליאב שנא את העובדה ששקד כל כך קרובה אליו אך בו זמנית רחוקה ממנו. היא אמנם קרובה אליו והפכה לחלק בלתי נפרד מחייו כפי שהוא הפך לחלק בלתי נפרד מחייה אבל הוא רצה אותה יותר קרובה אליו - לא פיזית, נפשית. הוא רצה ששקד תדע על כל פעימה חזקה שהיא גורמת לליבו ועל כל פרפרים בבטן שהוא חש מהקרבה אליה, זה היה לו חסר ועצבן אותו נורא לדעת שלהתוודות על הרגשות שלו כולל אפשרות ששקד תהפוך לרחוקה ממנו לא רק נפשית אלא גם פיסית.
YOU ARE READING
ואז כשהופעת
רומנטיקהאחרי לילה ארוך ששקד פרץ מעבירה במועדון שהכניסה אליו אינה מותרת לבני גילה, היא פוגשת באופן מפתיע בליאב אלקיים - אותו חייל שגדול ממנה בארבע שנים והספיקה להכיר דרך יישומון האינסטגרם. האחד שמבלי להכיר אותו ולפגוש אותו פנים מול פנים, הצליח לשבות את שקד ה...